Valeit Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Har nettopp lest igjennom manuset til Avatar og må si at jeg på en måte er litt skuffet. Det er så mye som ikke ble med i filmen. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hva har de tatt ut som hadde gjort filmen bedre? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/593677 "Der Untergang" på nrk nett-tv. Kult... Lenke til kommentar
HarryLime Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Jeg prøvde å se eneren på TV2 Filmkanalen i jula, men måtte skru av da Megan Fox dukka opp. Yuck! Robotene og actionscenene er ålreite, men det andre rotet rundt er utrolig dårlig. Den franchisen der er jo ingenting uten ræva og trynet til Megan Fox. Det er jo det eneste man får ut av de drittfilmene der. Kudus til the baystard for sin gode nese for babes. Syntes du det kulerer å se på meningsløs action? Endret 9. januar 2010 av HarryLime Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hva har de tatt ut som hadde gjort filmen bedre? Går utifra at du ikke har lest manuset, for da hadde du også sett det. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hva har de tatt ut som hadde gjort filmen bedre? Går utifra at du ikke har lest manuset, for da hadde du også sett det. Har ikke lest manuset, derfor så spør jeg deg :] Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hva har de tatt ut som hadde gjort filmen bedre? Går utifra at du ikke har lest manuset, for da hadde du også sett det. Har ikke lest manuset, derfor så spør jeg deg :] Man får et dypere innblikk i noen av karakterene og div. outtake-lines i filmen, er ikke det i manuset, der det det er en del av en større replikk. Det første ut vil legge merke til i manuset er at filmen begynner på Jorden og ikke på Pandora. Man for også mer utdypende på hvordan omgivelsene er(solsystemet de er i) og visst jeg ikke husker helt feil(152 sider jeg har lest igjennom) er det også et større biologi- og dyreliv vi får innblikk i, som vi ikke få se på kinovisningen. For å nevne noe Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 The Sting går på Viasat 4 i dag, burde jeg få med meg den? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Det er jo en klassiker, men personlig ble jeg svært skuffet. Knapt en 6/10 i min bok. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 The Sting går på Viasat 4 i dag, burde jeg få med meg den? Ja helt klart Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 The Sting går på Viasat 4 i dag, burde jeg få med meg den?Ja, det burde du. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Den er for så vidt #99 på IMDbs Top 250-liste, så kjekt for de som ønsker å få unnagjort lista. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jesus tittyfucking christ hva er det med alle dise Regissørvotene, Må vi lage et egent forum for film votes? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Syntes du det kulerer å se på meningsløs action? Ja, jeg liker eksplosjoner, fart og spenning. Megan Fox gjør meg bare småkvalm. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Man får et dypere innblikk i noen av karakterene og div. outtake-lines i filmen, er ikke det i manuset, der det det er en del av en større replikk. Det første ut vil legge merke til i manuset er at filmen begynner på Jorden og ikke på Pandora. Man for også mer utdypende på hvordan omgivelsene er(solsystemet de er i) og visst jeg ikke husker helt feil(152 sider jeg har lest igjennom) er det også et større biologi- og dyreliv vi får innblikk i, som vi ikke få se på kinovisningen. For å nevne noe Vi får håpe den kommer i extended edition ala Ringenes Herre. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg liker eksplosjoner OG fine damer. Crazy, men sant. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Megan Fox er ikke noe annet enn ekstremt overvurdert. Verken god skuespiller eller så deilig som folk skal ha det til.. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Megan Fox er ikke noe annet enn ekstremt overvurdert. Verken god skuespiller eller så deilig som folk skal ha det til.. Hear hear! Jeg har prøvd altfor lenge for å få kompisene mine til å innse dette. Men den gang ei. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg liker eksplosjoner OG fine damer. Crazy, men sant. Jeg har ikke noe i mot eksplosjoner eller fine damer, men finner begge trasformer filmene ektremt dårlige. Jeg foretrekker halv gammle mlif over Fox anyday, fox minner meg om de jentene ingen gutter egentlig vil han noe å gjøre med da, borsett fra å kulle dem så klart, og selv det gjøres bare fordi dem kan, hun er en av de type jentene gutter faktisk VIL bruke kondomer med fordi det er rett og slett for ekstremsport å ikke bruke kondom med slike damer Lenke til kommentar
HarryLime Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Haha ekstremsport ja. Du har sikkert rett også Gunfreak, det er det verste. Jeg liker eksplosjoner OG fine damer. Crazy, men sant. Du er temmelig sjuk i hue ja. Fytti. Endret 9. januar 2010 av HarryLime Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå