Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg prøvde å se eneren på TV2 Filmkanalen i jula, men måtte skru av da Megan Fox dukka opp. Yuck! Robotene og actionscenene er ålreite, men det andre rotet rundt er utrolig dårlig.

Den franchisen der er jo ingenting uten ræva og trynet til Megan Fox. Det er jo det eneste man får ut av de drittfilmene der. Kudus til the baystard for sin gode nese for babes.

Syntes du det kulerer å se på meningsløs action?

Endret av HarryLime
Lenke til kommentar
Hva har de tatt ut som hadde gjort filmen bedre?

Går utifra at du ikke har lest manuset, for da hadde du også sett det.

Har ikke lest manuset, derfor så spør jeg deg :]

Man får et dypere innblikk i noen av karakterene og div. outtake-lines i filmen, er ikke det i manuset, der det det er en del av en større replikk. Det første ut vil legge merke til i manuset er at filmen begynner på Jorden og ikke på Pandora. Man for også mer utdypende på hvordan omgivelsene er(solsystemet de er i) og visst jeg ikke husker helt feil(152 sider jeg har lest igjennom) er det også et større biologi- og dyreliv vi får innblikk i, som vi ikke få se på kinovisningen.

For å nevne noe :)

Lenke til kommentar
Man får et dypere innblikk i noen av karakterene og div. outtake-lines i filmen, er ikke det i manuset, der det det er en del av en større replikk. Det første ut vil legge merke til i manuset er at filmen begynner på Jorden og ikke på Pandora. Man for også mer utdypende på hvordan omgivelsene er(solsystemet de er i) og visst jeg ikke husker helt feil(152 sider jeg har lest igjennom) er det også et større biologi- og dyreliv vi får innblikk i, som vi ikke få se på kinovisningen.

For å nevne noe :)

Vi får håpe den kommer i extended edition ala Ringenes Herre.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Megan Fox er ikke noe annet enn ekstremt overvurdert. Verken god skuespiller eller så deilig som folk skal ha det til..

Lenke til kommentar
Megan Fox er ikke noe annet enn ekstremt overvurdert. Verken god skuespiller eller så deilig som folk skal ha det til..

Hear hear!

Jeg har prøvd altfor lenge for å få kompisene mine til å innse dette. Men den gang ei.

Lenke til kommentar
Jeg liker eksplosjoner OG fine damer. Crazy, men sant.

Jeg har ikke noe i mot eksplosjoner eller fine damer, men finner begge trasformer filmene ektremt dårlige.

Jeg foretrekker halv gammle mlif over Fox anyday, fox minner meg om de jentene ingen gutter egentlig vil han noe å gjøre med da, borsett fra å kulle dem så klart, og selv det gjøres bare fordi dem kan, hun er en av de type jentene gutter faktisk VIL bruke kondomer med fordi det er rett og slett for ekstremsport å ikke bruke kondom med slike damer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...