tjalla Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Nej, det så temmelig håpløst ut. Ikke en gang Mr.T er med. Tsktsk Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Sikkert like "fett" som den nye Miami Vice-filmen var. Den ordentlige Mr.T er for gammel til å lage film, han bare lager dårlige reklamefilmer for kjøkkenutstyr nå. Eller, han gjør ikke noe der egentlig, bare står og kommenterer mens ei hysterisk happy kokkedame viser frem den geniale maskinen og sier "Pity the foos who use the old kitchen machines!" Endret 9. januar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Sikkert like "fett" som den nye Miami Vice-filmen var. Håper da det, for jeg likte den nye Miami Vice filmen Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Miami Vice (filmen) var nok faktisk bedre enn serien, så det jeg syns var en dårlig sammenligning. Men det er klart, du må jo få lov til å ha de nostalgiske minnene dine for deg selv. Endret 9. januar 2010 av tjalla Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Den ordentlige Mr.T er for gammel til å lage film, han bare lager dårlige reklamefilmer for kjøkkenutstyr nå. Eller, han gjør ikke noe der egentlig, bare står og kommenterer mens ei hysterisk happy kokkedame viser frem den geniale maskinen og sier "Pity the foos who use the old kitchen machines!" Se filmen hos Youtube Haha, denne ruller og kjører jo i timesvis på dagtid på Viasat 4. Endret 9. januar 2010 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Der var den ja..blir litt trist når jeg ser hvor langt ned han har falt. Men klart, han fikk sikkert et par hundre tusen dollar for å gjøre den reklamen så bra for ham. Endret 9. januar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Der var den ja..blir litt trist når jeg ser hvor langt ned han har falt. Men klart, han fikk sikkert et par hundre tusen dollar for å gjøre den reklamen så bra for ham.Litt å ta i kanskje? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg likte traileren helt til den tåpelige tanks-i-lufta sekvensen på slutten. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg likte traileren helt til den tåpelige tanks-i-lufta sekvensen på slutten. Vet militæret i USA dumper ut noen tanks i fallskjerm, men trodde M1A1 Abrams var for stor å tung til det (uten at jeg vet sikkert), å mener det var slik en vi så i traileren. Uansett, det kommer garantert til å bli "overthetop" action film, men det trenger da ikke være en dårlig ting. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Selv over-the-top har en topp. Får håpe de finner balansen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 100 quotes any geek must know http://www.wired.com/geekdad/2010/01/100-q...ek-should-know/ Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Skal se transformers 2 etterpå ! Gleder meg Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ikke ha for høye forventninger til den. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Den er i det minste litt bedre enn eneren, så det må jo være en liten trøst. Megan Fox har faktisk gått til å bli enda mindre karismatisk enn Shia LaBeouf, det trodde jeg ikke gikk an. Blir kvalm når jeg ser henne. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg skulle se Satantango idag, men den er ennå ikke kommet. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ikke ha for høye forventninger til den. Eneren var jo dritfet! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg prøvde å se eneren på TV2 Filmkanalen i jula, men måtte skru av da Megan Fox dukka opp. Yuck! Robotene og actionscenene er ålreite, men det andre rotet rundt er utrolig dårlig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Sant det, Transformers på 80-tallet handlet ALDRI om klissete og keitete kjærlighetshistorier. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Transformers 2 er jo en katastrofe. 1'ern hadde i det minste en skikkelig oppbygning og flyt. 2'ern sporer jo av hvert femte minutt, bruker ekstremt lang tid på å fortelle en simpel historie og overgår originalen i teit humor. Kanskje det svakeste manuset jeg har sett i en blockbuster dette tiåret. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Så Avatar igår, i 3D selvfølgelig. Rent visuelt var den utrolig vakker, men jeg synes egentlig ikke story-linen var så forferdelig engasjerende. Dialogen, karakterene og skuespillet var til tider på grensen til pinlig (f.eks. karakteren og skuespillet til Michelle Rodriguez). Selvfølgelig, når man ser en svær blockbuster er det jo underforstått at karakterutvikling og dialogen og disse mer subtile elementene ikke er det som prioriteres, men det burde da være mulig å gjøre dette mye bedre med et budsjett av den dimensjonen. Det skal sies at jeg satt ved siden av noen utrolig irriterende folk som til stadighet snakket på et eller annet merkelig språk, hostet uten å holde seg for munnen og klarte det kunststykket å gomle popcorn høylydt nærmest konstant gjennom en nesten tre timer lang film, så det er mulig filmopplevelsen min ble litt farget av dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå