JimRamse Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Ved ca 35min30sek så skipper filmen 20 minutter. Filmen skal være 1t50m lang. DVDScreeneren som er ute kun 1t 27m lang. Mulig du har sett hele filmen, men da er det isåfall en CAM i crap kvalitet. Endret 8. januar 2010 av JimRamse Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 The Road skal jeg vente med å se til jeg kan se den på kino. Laster ned mye film, men gleder meg såppass til denne at jeg må vente til jeg er garantert perfekt kvalitet. Ikke at jeg pleier å laste ned eller se noe annet enn perfekte dvd-rips, men The Road fortjener å sees på kino tror jeg Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Boka er i hvertfall meget trist og deprimerende, så jeg forventer at filmen også er slik. Ikke en action-orgie slik som traileren. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Det er også et dilemma angående The Road. Har hørt boka er så jævlig bra, burde jeg lese den først, og så se filmen tro? Da risikerer jeg jo at filmen blir skuff.. Den ene ødelegger den andre liksom.. :/ Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Regissør Hillcoat har vel uttalt at den traileren var litt misvisende. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Regissør Hillcoat har vel uttalt at den traileren var litt misvisende.På hvilken måte? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 At den actionpregede stemningen fra traileren ikke var helt slik fokuset og atmosfæren var i sluttproduktet. Lenke til kommentar
HarryLime Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Noe som også er typisk for trailere nå til dags dessverre. Forhåpentligvis er Nolan's sinnsyke Inception trailer et "Wake me up!, Wake me up!" til andre filmskapere om hvordan en trailer skal lages. Noen som har sett Shutter Island traileren(e) eller? Tragisk Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Noe som også er typisk for trailere nå til dags dessverre. Forhåpentligvis er Nolan's sinnsyke Inception trailer et "Wake me up!, Wake me up!" til andre filmskapere om hvordan en trailer skal lages. Noen som har sett Shutter Island traileren(e) eller? Tragisk Klassisk feilsteg når det gjelder trailersnekring - avslører ALTFOR mye. Ble regelrett sint da jeg så den på kino. Shutter Island altså. Endret 8. januar 2010 av tjalla Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Enig, Shutter Island-traileren forer tilsynelatende seeren brutalt mye av handlingen og jeg ser strengt tatt ikke frem til den filmen lenger (tross folkene involvert). Inception-traileren er derimot skoleeksempelet på hvordan man skal pirre seeren uten å fortelle noe særlig om hva det hele dreier seg om. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Om La Den Rette Komme Inn: Hvor var det han tog toget til på slutten? Forsto ikke det. Hadde vært mye bedre hvis den slutte rett etter badesalen.. Edit: Bare glem det, fikk svaret.. Endret 9. januar 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Det er også et dilemma angående The Road. Har hørt boka er så jævlig bra, burde jeg lese den først, og så se filmen tro? Da risikerer jeg jo at filmen blir skuff.. Den ene ødelegger den andre liksom.. :/ Les boka, og les de andre bøkene Mccarthy har skrevet. Hvis man er glad i å lese, er de bøkene jeg har lest av ham ekstremt bra. Hvis en film blir skuff bare fordi boka er bedre, er filmen uansett ikke så bra. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ny regissørvote. Hva med å lage en tråd hvor vi har alle i føstepost? Siden vi ikke har eget underfora, mener jeg.. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Lost In Traslation var veldig god. En film jeg lett kan se om igjen og om igjen. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ny regissørvote. Hva med å lage en tråd hvor vi har alle i føstepost? Siden vi ikke har eget underfora, mener jeg.. Veldig god idé, dette synes jeg du burde gjøre. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Noen som så den Australske Last Ride i fjor? Endret 9. januar 2010 av Hille Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ny regissørvote. Hva med å lage en tråd hvor vi har alle i føstepost? Siden vi ikke har eget underfora, mener jeg.. Veldig god idé, dette synes jeg du burde gjøre. Done. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Noen som så den Australske Last Ride i fjor?Nei, men den kunne jo vært interessant å se... Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Dette kan bli gøy http://www.traileraddict.com/trailer/the-a-team/trailer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå