Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Road skal jeg vente med å se til jeg kan se den på kino. Laster ned mye film, men gleder meg såppass til denne at jeg må vente til jeg er garantert perfekt kvalitet. Ikke at jeg pleier å laste ned eller se noe annet enn perfekte dvd-rips, men The Road fortjener å sees på kino tror jeg :D

Lenke til kommentar

Noe som også er typisk for trailere nå til dags dessverre. Forhåpentligvis er Nolan's sinnsyke Inception trailer et "Wake me up!, Wake me up!" til andre filmskapere om hvordan en trailer skal lages.

Noen som har sett Shutter Island traileren(e) eller? Tragisk

Lenke til kommentar
Noe som også er typisk for trailere nå til dags dessverre. Forhåpentligvis er Nolan's sinnsyke Inception trailer et "Wake me up!, Wake me up!" til andre filmskapere om hvordan en trailer skal lages.

Noen som har sett Shutter Island traileren(e) eller? Tragisk

Klassisk feilsteg når det gjelder trailersnekring - avslører ALTFOR mye. Ble regelrett sint da jeg så den på kino. Shutter Island altså.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Enig, Shutter Island-traileren forer tilsynelatende seeren brutalt mye av handlingen og jeg ser strengt tatt ikke frem til den filmen lenger (tross folkene involvert). Inception-traileren er derimot skoleeksempelet på hvordan man skal pirre seeren uten å fortelle noe særlig om hva det hele dreier seg om.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Om La Den Rette Komme Inn:

Hvor var det han tog toget til på slutten? Forsto ikke det. Hadde vært mye bedre hvis den slutte rett etter badesalen..

Edit: Bare glem det, fikk svaret..

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Det er også et dilemma angående The Road. Har hørt boka er så jævlig bra, burde jeg lese den først, og så se filmen tro? Da risikerer jeg jo at filmen blir skuff.. Den ene ødelegger den andre liksom.. :/

Les boka, og les de andre bøkene Mccarthy har skrevet. Hvis man er glad i å lese, er de bøkene jeg har lest av ham ekstremt bra. Hvis en film blir skuff bare fordi boka er bedre, er filmen uansett ikke så bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...