Schneiderlin Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 15. april tror jeg det er. Men tror det var slipp i USA. Får bare håpe den blir regionfree også da. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 gleder meg til http://www.imdb.com/title/tt0091499/ i kveld :> Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Har dere hørt den gamle historien om friluftmennesket som fikk en stor stein over hånden slik at han må skjære den av med lommekniven sin? James Franco skal spille den mannen Sånt kan jeg finne på å se.. En sann historie av den sorten burde ha potensiale? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Det er en film jeg garantert skal se. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Den historien har vel blitt filmatisert allerede? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=586401 Høres ut som Strattenmordet i reprise........ Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 The Killer Inside Me, ny film med bl.a. Casey Affleck og Jessica Alba. Sjekk traileren som tilfeldigvis inkluderer den nakne rompa til Jessic Alba, som blir riset av Casey Affleck Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Total Recall på NRK3 nå. Klassiker. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Wow, "The Road" var sannelig et trist og deprimerende stykke film. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Wow, "The Road" var sannelig et trist og deprimerende stykke film. Så du den på ulovlig vis? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Wow, "The Road" var sannelig et trist og deprimerende stykke film. Så du den på ulovlig vis? Hva har det med saken å gjøre? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Wow, "The Road" var sannelig et trist og deprimerende stykke film. Så du den på ulovlig vis? Nei, jeg er i Oscar komiteen :] Men ja. Klarte ikke å vente til den kom på blu ray. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Wow, "The Road" var sannelig et trist og deprimerende stykke film. Så du den på ulovlig vis? Hva har det med saken å gjøre? At den utgaven som er ute på nett mangler 20 minutter midt i filmen Endret 8. januar 2010 av JimRamse Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 heh, ripperen har dekka godt over det i såfall. Virka ikke unormalt når jeg så den nå vertfall. Evt, så er det en kortere utgave? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Wow, "The Road" var sannelig et trist og deprimerende stykke film. Så du den på ulovlig vis? Hva har det med saken å gjøre? At den utgaven som er ute på nett mangler 20 midt i filmen Mangler 20? 20 Hva? :S Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Mangler 20 minutter. Er ett par tre utgaver ute på nett. DVDSCREENERE. Alle er fra samme kilde, ergo mangler de alle 20 minutter midt i. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Hva er forskjellen på den unratede versjonen og den vanlige versjonen av Boondock saints? Er disse link og link unrated? Endret 8. januar 2010 av olehh Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Wow, "The Road" var sannelig et trist og deprimerende stykke film. Så du den på ulovlig vis? Hva har det med saken å gjøre? Fordi jeg lurer på om den hadde kommet på kino KAAANSKJE? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Den som er unrated er den eneste det er verdt å bruke penger på. Det er ikke veldig mange sekunder som er klippet, men de er essensielle. Bl.a. fra scenen på restauranten og scenen på hotellrommet. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Den som er unrated er den eneste det er verdt å bruke penger på. Det er ikke veldig mange sekunder som er klippet, men de er essensielle. Bl.a. fra scenen på restauranten og scenen på hotellrommet. ok vet du hvordan coveret til den unratede ser ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå