Skogsraa Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hyggelig å høre. Jeg har ikke sett den enda selv, men har lånt den av en. Liker jeg den bestilles boksen der. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Skal se Avatar i morgen, og lurer på om det er soleklart at vi burde se den i 3D? Har sikkert vert nevnt en del i det siste her, men jeg har vert bortreist, så har ikke fått lest noe. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Skal kanskje se den i 3D til helga, har allerede sett den i 2D/normal, men etter det jeg har hørt så er den mye bedre i 3D. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg ville heller sett den i 2D hvis jeg kunne sett den på nytt, da 3D ble veldig blurry og gimmicky. Når det er sagt så vil hjemmekino og Blu-ray fungere greit mens det blir litt verre å gjenskape 3D-effekten hjemme. Sånn sett er kanskje 3D like greit, siden man neppe får sett det mer enn én gang. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg er enig. 3D var til tider uskarpt og forstyrrende. Gå for 2D. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg så den i 2D og var strålende fornøyd med det Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg så den i 3D og var fornøyd med det. Likevel innrømmer jeg at det var noe uskarpt og føltes litt "gimmicky" ut. Det var uansett en opplevelse utenom det vanlige, så har ikke så mye å klage på egentlig. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg så den i 3D og var fornøyd med det. Likevel innrømmer jeg at det var noe uskarpt og føltes litt "gimmicky" ut. Det var uansett en opplevelse utenom det vanlige, så har ikke så mye å klage på egentlig. Det er vel noe man blir vant til, men det var vanskelig å forholde seg til filmen som en vanlig film og ikke en demo reel når den var i 3D. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ville så absolutt sett den i 3D. Følelsen av at ting ser gimmicky ut som folk beskriver kan vel ha en del med at dette er noe helt nytt, og at man ikke har sett denne type 3D før. Selv følte jeg at det var naturlig etter å ha blitt vant med det. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hva er det som er nytt med denne typen 3D-film i forhold til 3D på 1950-tallet? Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg vil ikke påstå at de er nytt, men heller at det er videreføring. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hva er det som er nytt med denne typen 3D-film i forhold til 3D på 1950-tallet? Denne er brukbar, det er en ganske enorm overgang og du kan faktisk se ett brukbart klart bilde ute av skjermen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ville så absolutt sett den i 3D.Følelsen av at ting ser gimmicky ut som folk beskriver kan vel ha en del med at dette er noe helt nytt, og at man ikke har sett denne type 3D før. Selv følte jeg at det var naturlig etter å ha blitt vant med det. Det er litt av problemet med å se den i 3D - det vil være forstyrrende fordi det er uvant og trekke fra opplevelsen. Når ting er ute av fokus i 2D er det depth of field, når ting er ute av fokus i 3D er det som når kontaktlinsen flytter på seg eller du får en slik jævel: Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hva er det som er nytt med denne typen 3D-film i forhold til 3D på 1950-tallet? Denne er brukbar, det er en ganske enorm overgang og du kan faktisk se ett brukbart klart bilde ute av skjermen. Har du erfaring med 3D-film fra 50-tallet? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hva er det som er nytt med denne typen 3D-film i forhold til 3D på 1950-tallet? Denne er brukbar, det er en ganske enorm overgang og du kan faktisk se ett brukbart klart bilde ute av skjermen. Har du erfaring med 3D-film fra 50-tallet? Nei, kanskje ikke xP Men iallefall fra 1990 tallet og starten av det 21. århundre. Og det var sugent. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Se Avatar i 3D, men sørg for at det er på en bra kino (helst Ringen) og at det ikke er med undertekster. Er for dumt å ikke se den i 3D nå som du har muligheten på kino, man kan se den i 2D senere hjemme i stua. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Se Avatar i 3D, men sørg for at det er på en bra kino (helst Ringen) og at det ikke er med undertekster. Er for dumt å ikke se den i 3D nå som du har muligheten på kino, man kan se den i 2D senere hjemme i stua. Du kan se den i 3D hjemme i stua å Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) http://www.amazon.co.uk/Blade-Runner-5-Dis...4631&sr=8-3 Hva med denne? 5-disc Blade Runner i stålboks. Eller kansje denne Noen som vet sånn ca når Avatar kommer på Blu-Ray? Endret 8. januar 2010 av Cortese Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) 15. april tror jeg det er. Men tror det var slipp i USA. Endret 8. januar 2010 av Write Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Se Avatar i 3D, men sørg for at det er på en bra kino (helst Ringen) og at det ikke er med undertekster. Er for dumt å ikke se den i 3D nå som du har muligheten på kino, man kan se den i 2D senere hjemme i stua. Du kan se den i 3D hjemme i stua å Hjemmekinoen min klarer nok ikke å gjenskape i nærheten av samme opplevelsen, men takk for komplimentet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå