Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Hva mener du med "en del" medier og kommunikasjon? Går du på den linja eller en annen linje? Jeg går på studiespesialisering og jeg runker heller ikke med noen.

Universitetet i Stavanger. Fjernsynsprod, eller "Fjernsyn og multimediaproduksjon" siden de har klart å presset inn radio og journalistikk. Er en bråte tidligere M/K-elever innom der.

Endret av Jan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De filmene jeg i utganspunktet synes er interessante som sees på skolen, blir ikke nødvendigvis ødelagt, i alle fall ikke på VGS. PÅ ungdomskolen satt vi på harde stoler og liten TV, men på VGS har vi auditorium, og voksne elever. Så nei, ingen filmer jeg har sett der har blitt ødelagt.

Uansett bør jeg takke skolen for denne filmvisningen, da jeg så Schindler's List en eller annen gang på ungdomskolen. Jeg synes den var interessant, så jeg kjøpte den, så den fire eller fem ganger, og ble filmnerd.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Satantango på skolen må være det verste nederlaget jeg kunne tenke meg.

1. Alle syns den er dritkjedelig unntatt meg.

2. Den må splittes på to dager

3. Dårlig lyd og bilde

4. Dårlige stoler

5. Dårlig luft

6. Null cider og popcorn

7. Friminutt

8. Kommer ikke til å se teksten, noe som vil irritere meg på en ungarsk film

Grunnene er uendelige.

Lenke til kommentar

Alltid ansett meg selv som nogenlunde tøff, men nå som jeg har støtt på en mus i loftsleiligheten (!) min, har jeg blitt påminnet om hvor pinglete jeg er. Klarer virkelig ikke å sette meg ned med planlagte Sanjuro i kveld gitt. *sukk*

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Jeg bad faktisk om å få forlate auditoriumet da klassen min skulle se "Spring, Summer, Fall, Winter.. And Spring" (på MK). Jeg forklarte til læreren at jeg ikke ville ha opplevelsen av filmen ødelagt. Jeg fikk ikke gå.

Heldigvis hadde jeg sett den før, og klassen min var usedvanlig stille så det ble et hyggelig gjensyn.

Lenke til kommentar
Jeg bad faktisk om å få forlate auditoriumet da klassen min skulle se "Spring, Summer, Fall, Winter.. And Spring" (på MK). Jeg forklarte til læreren at jeg ikke ville ha opplevelsen av filmen ødelagt. Jeg fikk ikke gå.

Heldigvis hadde jeg sett den før, og klassen min var usedvanlig stille så det ble et hyggelig gjensyn.

I 1080p og med DTS-HD å? ^^ xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...