Jan Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Hva mener du med "en del" medier og kommunikasjon? Går du på den linja eller en annen linje? Jeg går på studiespesialisering og jeg runker heller ikke med noen. Universitetet i Stavanger. Fjernsynsprod, eller "Fjernsyn og multimediaproduksjon" siden de har klart å presset inn radio og journalistikk. Er en bråte tidligere M/K-elever innom der. Endret 7. januar 2010 av Jan Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) De filmene jeg i utganspunktet synes er interessante som sees på skolen, blir ikke nødvendigvis ødelagt, i alle fall ikke på VGS. PÅ ungdomskolen satt vi på harde stoler og liten TV, men på VGS har vi auditorium, og voksne elever. Så nei, ingen filmer jeg har sett der har blitt ødelagt. Uansett bør jeg takke skolen for denne filmvisningen, da jeg så Schindler's List en eller annen gang på ungdomskolen. Jeg synes den var interessant, så jeg kjøpte den, så den fire eller fem ganger, og ble filmnerd. Endret 7. januar 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Satantango på skolen må være det verste nederlaget jeg kunne tenke meg. 1. Alle syns den er dritkjedelig unntatt meg. 2. Den må splittes på to dager 3. Dårlig lyd og bilde 4. Dårlige stoler 5. Dårlig luft 6. Null cider og popcorn 7. Friminutt 8. Kommer ikke til å se teksten, noe som vil irritere meg på en ungarsk film Grunnene er uendelige. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Satantango må vel splittes på flere dagen enn to. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Satantango må vel splittes på flere dagen enn to. Ja, hvis ikke må de vel bruke hele dagen.. Er jo friminutt og alt det der.. :!: Grats med 1000 posts! Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Det kan betraktes som tortur for enkelte. Cyph: Thank you muchly Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 HVis vi tar bort friminutt og slikt er det vel over 4 klokketimer på en skoledag. Satantango er på 6-7(?). Altså er 2 dager plenty. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Alltid ansett meg selv som nogenlunde tøff, men nå som jeg har støtt på en mus i loftsleiligheten (!) min, har jeg blitt påminnet om hvor pinglete jeg er. Klarer virkelig ikke å sette meg ned med planlagte Sanjuro i kveld gitt. *sukk* Endret 7. januar 2010 av tjalla Lenke til kommentar
Speik Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg bad faktisk om å få forlate auditoriumet da klassen min skulle se "Spring, Summer, Fall, Winter.. And Spring" (på MK). Jeg forklarte til læreren at jeg ikke ville ha opplevelsen av filmen ødelagt. Jeg fikk ikke gå. Heldigvis hadde jeg sett den før, og klassen min var usedvanlig stille så det ble et hyggelig gjensyn. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg bad faktisk om å få forlate auditoriumet da klassen min skulle se "Spring, Summer, Fall, Winter.. And Spring" (på MK). Jeg forklarte til læreren at jeg ikke ville ha opplevelsen av filmen ødelagt. Jeg fikk ikke gå. Heldigvis hadde jeg sett den før, og klassen min var usedvanlig stille så det ble et hyggelig gjensyn. I 1080p og med DTS-HD å? ^^ xD Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Elev: "Jeg vil ikke ha opplevelsen av filmen ødelagt, kan jeg gå?" Lærer: Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Det skal jeg be om neste gang vi skal se en film jeg liker eller ser frem til. Jeg skal si at jeg skal se filmen til neste dag. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg forstår selvssagt poenget med at man ikke vil ha filmopplevelsen ødelagt pga. dårlige forhold o.l., men dere må da skjønne at læreren vil tro dere prøver å skulke unna. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 jeg kommer jo til å si at jeg kan løse matteoppgaver i mens. Læreren kan jo se hva jeg har gjort av oppgaver i mens de så film. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg hadde bare spurt hvilke filmer man har tenkt å se en stund i forveien slik at man kan få sett dem i fred og ro hjemme. Evt kan man bare se alle filmer noensinne. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Vi skal ha om film på skolen i vår/vinter. Da blir det nok end el filmtitting, men heldigvis er det stort sett kjedelige norske filmer som Uno. De kan jeg overleve å få ødelagt. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Evt kan man bare se alle filmer noensinne. Det enkle er ofte det beste. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Innså nettopp at jeg har 499 dvder stående i hylla hjemme. Begynte å tenke på hva #500 skal bli, og trenger noen tips til et fint eksemplar av et slag. Vurderte noe ala Planet of the Apes med hodet til ene apa. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 http://www.amazon.co.uk/Blade-Runner-5-Dis...4631&sr=8-3 Hva med denne? 5-disc Blade Runner i stålboks. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Den var ikke lite heftig! Bestillt. Har faktisk ikke Blade Runner fra før av heller, så dette passer fint. Blir seremoni når den ankommer :] Endret 8. januar 2010 av Hille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå