Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Takk for tipset, den skal handles inn på bluray 25 januar når den kommer! Elsker filmene til denne regissøren. Finnes det forresten andre regissører fra asiatiske land som leverer like bra filmer (blir jo selvfølgelig veldig subjektivt) nå i nyere tid?

Alle de thesinner nevnte pluss:

Ji-woon Kim med A Bittersweet Life og A Tale of Two Sisters

Joon-ho Bong med Madeo og Memories of Murder

Endret av Mr.BadSmile
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet om bensinstasjonen på sørlandet som Olsenbanden fyller bensin på i Olsenbanden tar gull er der det i dag ligger 2 statoil stasjoner ved Fiansvingen.

Jeg tviler, men om du kan grave fram noen bilder fra Olsenbanden-filmen skal jeg kunne finne det ut.

Lenke til kommentar

Nå skal det nevnes at de erfaringene jeg har er med folk på godt over 30+, så en gjeng med kidz kan det bli verre med. Det er kanskje ikke nok action og rask klipping med, men vi kan jo alltids håpe at den gemene hop klarer å verdsette filmen for dét.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Å se film med klassen er kjipe saker, var på kino og så Coraline med klassen, og var den eneste som likte den.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Å se film med klassen er kjipe saker, var på kino og så Coraline med klassen, og var den eneste som likte den.

Enig til tusen. Sett så sinnsykt mange gode filmer med skolen, som alle andre tydeligvis misliker.

"Skulle mye heller sett Never Back Down ass. Den er så sinnsykt bra!"
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...