BadSmile Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Takk for tipset, den skal handles inn på bluray 25 januar når den kommer! Elsker filmene til denne regissøren. Finnes det forresten andre regissører fra asiatiske land som leverer like bra filmer (blir jo selvfølgelig veldig subjektivt) nå i nyere tid? Alle de thesinner nevnte pluss: Ji-woon Kim med A Bittersweet Life og A Tale of Two Sisters Joon-ho Bong med Madeo og Memories of Murder Endret 6. januar 2010 av Mr.BadSmile Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Kjøpte Tokyo Gore Police idag. Ikke rukket å se den enda pga kveldsskift. Trailerne ser fin ut. Endret 6. januar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Som med The Machine Girl er traileren langt bedre enn selve filmen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Time vil sjåvv..gidder ikke se film ikveld. Syns Machine Girl var OK, selv om det meste var i trailern ja. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Noen som vet om bensinstasjonen på sørlandet som Olsenbanden fyller bensin på i Olsenbanden tar gull er der det i dag ligger 2 statoil stasjoner ved Fiansvingen. Jeg tviler, men om du kan grave fram noen bilder fra Olsenbanden-filmen skal jeg kunne finne det ut. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Sam Mendes. Neste Bond dirigent? En side. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 klar til og se togye gore police enda, men tenkte jeg sku se den med søskenbarnet mitt, så jeg sparer den litt noen som har sett ninja (2009)? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Avatar: Jet-Setting with the cast Edit: Til å være 60 år er virkelig Weaver pen! Seriøst, er hun 60 år? Hadde tippet begynnelsen av 40-åra... Faen ikke verst! Haha, så du trodde hun var rundt 10 år når hun spilte i den første Alien-filmen? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Vi skal se Das weisse Band på Ringen kino i tysktimene på fredag. Gleder meg noe sinnsykt til det. Noen syn på den filmen? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Den er bra. Til og med folk som vanligvis bare liker tradisjonell Hollywood-film likte den. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Og bra er det. Det er folk i klassen jeg ikke er sikker på om orker over 2 filmer s/h-film Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Nå skal det nevnes at de erfaringene jeg har er med folk på godt over 30+, så en gjeng med kidz kan det bli verre med. Det er kanskje ikke nok action og rask klipping med, men vi kan jo alltids håpe at den gemene hop klarer å verdsette filmen for dét. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Det er egentlig det samme for meg hvor kjipe de synes filmen er. Jeg regner med at de har vett nok til å holde kjeft, eventuelt gå ut, når vi er på en kino og ikke i et klasserom. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Å se film med klassen er kjipe saker, var på kino og så Coraline med klassen, og var den eneste som likte den. Endret 7. januar 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Kjøpte Tokyo Gore Police idag. Ikke rukket å se den enda pga kveldsskift. Trailerne ser fin ut. Jeg har den stående i hylla hjemme, må få sett den snart! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Vi skal se Das weisse Band på Ringen kino i tysktimene på fredag. Gleder meg noe sinnsykt til det. Noen syn på den filmen? 2009s beste film for min del - gled deg Endret 7. januar 2010 av HeHauken Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Å se film med klassen er kjipe saker, var på kino og så Coraline med klassen, og var den eneste som likte den. Enig til tusen. Sett så sinnsykt mange gode filmer med skolen, som alle andre tydeligvis misliker. "Skulle mye heller sett Never Back Down ass. Den er så sinnsykt bra!" Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Det er fordi det er "kult" å ikke like ting man gjør i skolesammenheng. Dessuten er folk redde for å like den, for da kan andre si de ikke likte den, og så taper man "creds"... Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 å ja, det er de folkene som er ute etter cred Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Du må huske at skoleklasser ofte fungerer som en stor/liten hjernemasse som er livredde for å ha "feil" meninger ift de "kule", som gjerne er et par ekstra pene jenter eller sportsgutter. Endret 7. januar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå