Olum Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg skjønte jo at det var en merkelig film utifra tittelen og coveret Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Er Gandhi en lang, kjedelig og tung film? Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Den er lang, men ikke kjedelig. Tung? nja, kommer ann på hvilke øyne som ser. Jeg finner den ganske interresant. Langt i fra de tyngste filmene som finnes. Endret 6. januar 2010 av Write Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg så Gandhi et års tid før jeg ble ordentlig interessert i film og da fant jeg den ganske tung. Har lyst til å se den igjen nå med litt mer analytiske øyne. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Mener du tung som dialogtung eller som kryptisk? Når jeg tenker at noe er tungt, enten film eller bok, så er det fordi den er forvirrende (f eks ved at den hopper mye i tid eller skjuler mye fra seeren), at den er veldig teknisk (fagbøker, filmer som Pi og Primer) eller at den er full av symbolikk og dialog som ikke forteller en historie i like stor grad som den maler et bilde (Bergman og Tarkovsky er eksempler på denne typen film). Er Gandhi tung på en av disse måtene, eller er den bare dialogtung uten alt for mye som skjer? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Mener du tung som dialogtung eller som kryptisk? Når jeg tenker at noe er tungt, enten film eller bok, så er det fordi den er forvirrende (f eks ved at den hopper mye i tid eller skjuler mye fra seeren), at den er veldig teknisk (fagbøker, filmer som Pi og Primer) eller at den er full av symbolikk og dialog som ikke forteller en historie i like stor grad som den maler et bilde (Bergman og Tarkovsky er eksempler på denne typen film). Er Gandhi tung på en av disse måtene, eller er den bare dialogtung uten alt for mye som skjer? Tung som Gudfaren (jeg syntes den var veldig tung), altså mye dialog og lite action. Dette er ikke nødvendighvis en dårlig ting, men det må interesere meg for at jeg skal klare å holde meg unna telefonen, mac osv. Tror jeg tar Gandhi en annen dag uansett, er i litt actionhumør idag. Endret 6. januar 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Jeg var veldig overasket over hvor liten West Wing boksen var Denne lille boksen inneholder utrolig nok 44 dvdr, på en eller annen magsik måte har de greid å få hele 6!!! dvd plater i et helt vanlig dvd cover, så boksen er ikke dypere enn 7 dvd covere. Helt utrolig Endret 6. januar 2010 av Gunfreak Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Kjører Platekompaniet samme pris i butikk som på nett? Eller er det to forskjellige priser de operer med?99% sikker på at det er lik pris. De kjører både med samme og forskjellige priser. Men nettprisen trenger ikke stemme med de i butikken og omvendt, siden nettbutikken også er en selvstendig butikk. Med andre ord, du kan ikke klage hvis du har sett en pris på nett og ikke får varen til samme pris i butikken. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Gunfreak, du minner meg om Ben Horne i Twin Peaks med borgerkrig-marken midt på bordet på kjøkkenet der. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Avatar: Jet-Setting with the cast Edit: Til å være 60 år er virkelig Weaver pen! Endret 6. januar 2010 av Hille Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Gunfreak, du minner meg om Ben Horne i Twin Peaks med borgerkrig-marken midt på bordet på kjøkkenet der. Hehe, tok hans bord opp halve huset hans også? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Gunfreak, du minner meg om Ben Horne i Twin Peaks med borgerkrig-marken midt på bordet på kjøkkenet der. Hehe, tok hans bord opp halve huset hans også? Nope, men i slutten av serien går det rundt for han, og han bruker hele dagen på å leke med figurer og lever seg ekstremt inn i rollen som en-eller-annen general. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Gunfreak, du minner meg om Ben Horne i Twin Peaks med borgerkrig-marken midt på bordet på kjøkkenet der. Hehe, tok hans bord opp halve huset hans også? Nope, men i slutten av serien går det rundt for han, og han bruker hele dagen på å leke med figurer og lever seg ekstremt inn i rollen som en-eller-annen general. Du ville bli skremt om du vite hvor mange som gjorde det. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg har lagt merke til at veldig mange her inne digger Vengeance-trilogien til Chan Wook Park. Da vil jeg bare anbefale Joint Security Area av samme regissør, helt fantastisk film! Gripende historie om grensevakter fra Nord og Sør-Korea som blir gode venner, mer enn det vil jeg ikke fortelle. Løp og kjøp! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Du ville bli skremt om du vite hvor mange som gjorde det. Du bør sjekke ut serien. Mye snacks, i tilleg til det nevnte. Endret 6. januar 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Kom forøvrig over denne listen; Link 30 beste filmene i 2009, hva mener dere? Har selv faktisk bare sett 2 av de, Basterds og Hangover, men tror mye av dette er bra filmer. Sorry for at jeg legger ut hele linken, men vet ikke hvordan jeg bare legger ut et ord med link. :/ Edit; Fikk det til, jippi! Endret 6. januar 2010 av jonastra Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Sett: 1, 3, 7, 15, 16, 18, 19, 20, 24, 25, 26 og 30. Er forøvrig ikke enig i #1. Skjønner desverre ikke helt denne hypen rundt Up in the air. Fin film, men oscar? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Har nesten ikke sett noen av de på lista, ikke mer enn 5-6, men er uenig i det jeg har sett. Hangover fortjener virkelig ikke så høy plass. Den var morsom, men ikke såå bra. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Mener du tung som dialogtung eller som kryptisk? Når jeg tenker at noe er tungt, enten film eller bok, så er det fordi den er forvirrende (f eks ved at den hopper mye i tid eller skjuler mye fra seeren), at den er veldig teknisk (fagbøker, filmer som Pi og Primer) eller at den er full av symbolikk og dialog som ikke forteller en historie i like stor grad som den maler et bilde (Bergman og Tarkovsky er eksempler på denne typen film). Er Gandhi tung på en av disse måtene, eller er den bare dialogtung uten alt for mye som skjer? Tung som Gudfaren (jeg syntes den var veldig tung), altså mye dialog og lite action. Dette er ikke nødvendighvis en dårlig ting, men det må interesere meg for at jeg skal klare å holde meg unna telefonen, mac osv. Tror jeg tar Gandhi en annen dag uansett, er i litt actionhumør idag. Kanskje hvis du synes Gudfaren er tung er du ikke rede for slike filmer. Det kommer med alderen hvis du er interessert i film. Ikke det at alder nødvendigvis har noe å si, men i dette tilfelle har det kanskje det. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Kom forøvrig over denne listen; Link 30 beste filmene i 2009, hva mener dere? Har selv faktisk bare sett 2 av de, Basterds og Hangover, men tror mye av dette er bra filmer. Sorry for at jeg legger ut hele linken, men vet ikke hvordan jeg bare legger ut et ord med link. :/ Edit; Fikk det til, jippi! De jeg har sett er bra eller grei, men jeg undres over hvor Das weiße Band og Moon ble av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå