Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så 300 i går jeg også. Fikk samme opplevelse som deg at dialogene i filmen var litt kjedelige. Filmen hadde på en måte litt hastverk også. Alt i alt er jeg fornøyd, alt fra romantiske scener til pompøse slag.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Synes titanic er litt jentefilm. Kunne heller gjort den til en mer action film og drite i romantikken.

8338540[/snapback]

Nei, nei! Jeg er selv gutt, og likte Titanic særdeles godt. Er ikke nødvendigvis kun jenter som synes slike filmer er bra.

Lenke til kommentar

Da hadde den bare endt opp som Poseidon, som var dritkjedelig. Med romantikken klarer de å legge mange flere lag på karakterene enn en streit actionfilm ville klart (hvis ikke manusforfatteren hadde gjort noe helt revolusjonerende), og når man har et forhold til karakterene blir filmen mye mer spennende. Men det blir nok ikke noe særlig bra karakterutvikling for folk som ikke orker å se på romantikk da, så det slår vel begge veier. Men når man har opprettet et ordentlig forhold til karakterene bryr man seg litt mer om dem mot slutten, så da blir det ikke bare noen møkkete modeller som løper unna vann.

Lenke til kommentar

Empire har anmeldt Sunshine:

Verdict

Aside from a last-act blip when everything goes a little bit “what the hell?”, this is a knuckle-gnawingly tense, glorious action thriller and marks yet another genre nailed by Danny Boyle.

Gleder meg til denne. :)

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar
Synes titanic er litt jentefilm. Kunne heller gjort den til en mer action film og drite i romantikken.

8338540[/snapback]

Nei, nei! Jeg er selv gutt, og likte Titanic særdeles godt. Er ikke nødvendigvis kun jenter som synes slike filmer er bra.

8338597[/snapback]

Selvsagt, tror nok at de fleste homofile gutter liker den. Sikkert noen flere også.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Filmen tjente 900 billiarder dollar og vant hver eneste Oscar noensinne, jeg har vanskelig for å tro at de i ettertid er ut etter forslag til forbedringsmuligheter.

8338644[/snapback]

Beste svaret jeg har lest på lenge :D Kunne ikke vært mer enig.

Lenke til kommentar
Filmen tjente 900 billiarder dollar og vant hver eneste Oscar noensinne, jeg har vanskelig for å tro at de i ettertid er ut etter forslag til forbedringsmuligheter.

8338644[/snapback]

8338784[/snapback]

Det er fortsatt en kjedelig film uansett hvor mange oscar den fikk, og hvor mange penger den spillte inn. Det samme kan man jo forøvrig si om Britney Spears; hun tjente fett, fikk mange "awards" for arbeidet sitt etc. Det gjør fortsatt ikke musikken hennes god i mine ører.

Lenke til kommentar

8338644[/snapback]

8338784[/snapback]

Det er fortsatt en kjedelig film uansett hvor mange oscar den fikk, og hvor mange penger den spillte inn. Det samme kan man jo forøvrig si om Britney Spears; hun tjente fett, fikk mange "awards" for arbeidet sitt etc. Det gjør fortsatt ikke musikken hennes god i mine ører.

8338826[/snapback]

Det er greit at du ikke likte den og synes den var kjedelig, men filmen ville ikke tjent noe på å være annerledes. En jente kan ikke foreslå litt mer koseprat i Terminator 2, den er perfekt som den er. Om du ikke liker Terminator 2 fordi du ville heller se Notting Hill så er det lov, men Titanic er den perfekte jentefilmen.

Selvsagt, tror nok at de fleste homofile gutter liker den. Sikkert noen flere også.

Haha, morsomt. :ermm:

8338819[/snapback]

Ikke kom her å si at Titanic ikke er mer populær blant homofile, enn heterofile.

8338838[/snapback]

Du må gjerne komme her og gi oss en link som bekrefter teorien din.

Lenke til kommentar
Empire har anmeldt Sunshine:

Verdict

Aside from a last-act blip when everything goes a little bit “what the hell?”, this is a knuckle-gnawingly tense, glorious action thriller and marks yet another genre nailed by Danny Boyle.

Gleder meg til denne. :)

8338699[/snapback]

Haha. Må skyte inn at jeg aldri, aldri har vært borte i liknende masseflukt i en kinosal før :!:

Lenke til kommentar

Dårlig forsåk på å være morsom eller? Man må ikke være homofil hvis for å like Titanic.

Det er en veldig bra film. At du ikke liker den er ditt problem.

Ikke sammenlign Britney Spears med Titanic, en film. Vær så snill, spar oss.

Lenke til kommentar

Steffy: Det blir som å bevise at flere jenter liker Nothing Hill enn gutter. Alle vet at det er slik, og man trenger ingen empirisk undersøkelse for å bekrefte det.

Midi: Nei, man trenger ikke være homo for å like Titanic. Jeg er bare sikker på at flere homofile vil like den, enn heterofile.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Steffy: Det blir som å bevise at flere jenter liker Nothing Hill enn gutter. Alle vet at det er slik, og man trenger ingen empirisk undersøkelse for å bekrefte det.

8338881[/snapback]

Jeg må nok beklage her, men du er helt bak mål. Kjenner du egentlig noen homofile, siden du er så sikker i din sak?

BTW: Ifølge IMDb stemte kvinner i snitt 7.1 på Notting Hill, mens menn stemte 6.8. Den påstanden kan altså bekreftes med empirisk bevis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...