Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Platekompaniet er jo helt forferdelige på blu-ray. Har et par filmer til under 200 kr, resten ligger til forferdelige 229. Er ikke noe gøy. Da går jeg heller og ser på BUTIKKEN Playcom. Der har de hele tiden gode tilbud til 99 og 129, blandt annet har jeg snappet opp First Blood, The Kingdom, The Island, The Last Samurai og helt forferdelige Sex Drive jeg aldri skulle betalt for. Hva tenkte jeg på?

Lenke til kommentar
Av mangel på noe å gjøre setter jeg på Reprise, som vistnok skal være den beste norske filmen (ifølge div. brukere her på forumet). :)

Synes selv Hawaii, Oslo er i en klasse for seg når det gjelder norsk film de siste åra. Eneste norske filmen jeg har vært helt målløs når rulleteksten slo inn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Blir det noen The Mask 2 med Jim Carrey.......Son of the Mask høres rimelig crappy ut :/

De burde relansert gamle filmer.......kunne gjerne sett T1-T3 , Jurassic Park eller Jaws på kino :D

Lenke til kommentar
Platekompaniet er jo helt forferdelige på blu-ray. Har et par filmer til under 200 kr, resten ligger til forferdelige 229. Er ikke noe gøy. Da går jeg heller og ser på BUTIKKEN Playcom. Der har de hele tiden gode tilbud til 99 og 129, blandt annet har jeg snappet opp First Blood, The Kingdom, The Island, The Last Samurai og helt forferdelige Sex Drive jeg aldri skulle betalt for. Hva tenkte jeg på?

Enig, noen er 249,- og 299,- og.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Av mangel på noe å gjøre setter jeg på Reprise, som vistnok skal være den beste norske filmen (ifølge div. brukere her på forumet). :)

Har Orions belte som favoritt selv, men Reprise er en av de beste ja.

Haakon Haakonson er jo en klassiker.

Lenke til kommentar

Har Orions belte som favoritt selv, men Reprise er en av de beste ja.

Haakon Haakonson er jo en klassiker.

+1 :yes:

Lenke til kommentar

Jeg hadde originalt ingen planer om å se den, da den ærlig talt ser veldig teit ut. Men jeg trur jeg skal se den på kino alikevell, kun får å se den i 3D. Går jeg glipp av den mens den går på kino, så kommer jeg nok aldri til å se den. Jeg er kun interessert i å se det visuelle i filmen.

Apropo The Hangover: Helt OK komedie, men langt ifra så morsom som folk skal ha det til. Jeg kommer ikke til å se oppfølgeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...