Cuneax Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Han har sikkert 0/387 på All-Time Worldwide Box office Mener bare at nostalgi har en stor rolle når det gjelder disneyklassikerne for meg, og forhåpentligvis for en del andre. Litt vanskelig med nostalgi for meg når jeg ikke har sett de fleste av dem fra før. Telles de illustrerte bøkene? ^_^ Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Han har sikkert 0/387 på All-Time Worldwide Box office Eventuelt 295/387. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Er 12 Monkeys en film man liker bedre etter 2. visning? Så den nå nettop, likte den ikke så godt. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg likte den første gang Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Elsket den første gang, genial! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Herlig film, Willis sin beste prestasjon som skuespiller, og han ble ikke en gang vurdert til å bli nominert til oscar, selv om han gjorde en langt bedre rolle enn mange som har fått oscar for sine roller Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Er 12 Monkeys en film man liker bedre etter 2. visning? Så den nå nettop, likte den ikke så godt. Mulig. Det er mye interessant i filmen som man sjeldent legger merke til under første visning. Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Transformers: Revenge of the Fallen (3-Disc) with Bonus Digital Copy [blu-ray] [2009] Hva er digital copy?? Hva får man med? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Transformers: Revenge of the Fallen (3-Disc) with Bonus Digital Copy [blu-ray] [2009] Hva er digital copy?? Hva får man med? Det er ei fil du kan overføra til PC, evt portable mediaspelarar. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Transformers: Revenge of the Fallen (3-Disc) with Bonus Digital Copy [blu-ray] [2009] Hva er digital copy?? Hva får man med? Ved å taste inn en kode som mest sannsynlig er på innsiden av coveret kan du kopiere over filmen til PC'en og enten se den der, eller kopiere over til bærbart utstyr(mp3-spiller osv). Kvaliteten er nesten dvd, men med høy kompresjon og stereo mp3-lydspor. Var ihvertfall sånn på min Star Trek BD. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Alternativ til en crappy 700 mb nedlasting fra piratebay Lenke til kommentar
HarryLime Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Avatar har etter 17 dager spillt inn $1,018,811,000... Sjukt. Med Avatar, Harry Potter and the Half-Blood Prince, Ice Age: Dawn of the Dinosaurs, Transformers: Revenge of the Fallen, 2012, The Twilight Saga: New Moon, Angels & Demons og Night at the Museum: Battle of the Smithsonian på topp 10 lista over de største filmene i 2009 blir jeg nesten litt trist. Edit: Forøvrig kommer jeg til å miste min (nåværende svært lave) respekt til Academy/Golden Globe om de gir statuetter i viktige kategorier til Avatar. Endret 3. januar 2010 av HarryLime Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hadde vært artig om Cameron slår sin egen rekord. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hva var produsksjonskostnader? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Avatar is officially budgeted at $237 million;[2] other estimates put the cost at $280–310 million to produce and an estimated $150 million for marketing. kilde Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Edit: Forøvrig kommer jeg til å miste min (nåværende svært lave) respekt til Academy/Golden Globe om de gir statuetter i viktige kategorier til Avatar.Den fortjener jo mer enn godt nok å vinne et par tekniske priser da, f.eks best visual effects osv. Men det er kanskje ikke de kategoriene du betegner som viktig. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Og vi må ikke glemme Dorian Gray med sin "224/250 (250/250 innen 2010)", som han kunne ha klart da han først lanserte prosjektet. Det er ikke lett å bli "tvunget" til å se film. Her er det dessverre mangel på tid som har slått til, jeg regnet med å ha mye dødtid i ferien fordi jeg er i USA, men det viste seg at man hadde planer hver dag. Jeg får slå ihjel to stykker på flyet hjem (jeg må laste ned i natt) og satse på at hvis jeg fullfører innen januar så er det godkjent. Etter det blir det box office. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Transformers: Revenge of the Fallen (3-Disc) with Bonus Digital Copy [blu-ray] [2009] Hva er digital copy?? Hva får man med? På digital copy disk'en pleier det ofte å følge med dvd utgaven også. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Og vi må ikke glemme Dorian Gray med sin "224/250 (250/250 innen 2010)", som han kunne ha klart da han først lanserte prosjektet. Det er ikke lett å bli "tvunget" til å se film. Her er det dessverre mangel på tid som har slått til, jeg regnet med å ha mye dødtid i ferien fordi jeg er i USA, men det viste seg at man hadde planer hver dag. Jeg får slå ihjel to stykker på flyet hjem (jeg må laste ned i natt) og satse på at hvis jeg fullfører innen januar så er det godkjent. Etter det blir det box office. Litt morsomt at de filmene du har igjen er nesten alle 3t++ :!: (Ben Hur, Ran, Once Upon A Time In America.) Endret 4. januar 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå