Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Han har sikkert 0/387 på All-Time Worldwide Box office ;)

 

Mener bare at nostalgi har en stor rolle når det gjelder disneyklassikerne for meg, og forhåpentligvis for en del andre.

Litt vanskelig med nostalgi for meg når jeg ikke har sett de fleste av dem fra før. Telles de illustrerte bøkene? ^_^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Transformers: Revenge of the Fallen (3-Disc) with Bonus Digital Copy [blu-ray] [2009]

 

Hva er digital copy?? Hva får man med?

 

Ved å taste inn en kode som mest sannsynlig er på innsiden av coveret kan du kopiere over filmen til PC'en og enten se den der, eller kopiere over til bærbart utstyr(mp3-spiller osv). Kvaliteten er nesten dvd, men med høy kompresjon og stereo mp3-lydspor. Var ihvertfall sånn på min Star Trek BD.

Lenke til kommentar

Avatar har etter 17 dager spillt inn $1,018,811,000... Sjukt.

 

Med Avatar, Harry Potter and the Half-Blood Prince, Ice Age: Dawn of the Dinosaurs, Transformers: Revenge of the Fallen, 2012, The Twilight Saga: New Moon, Angels & Demons og Night at the Museum: Battle of the Smithsonian på topp 10 lista over de største filmene i 2009 blir jeg nesten litt trist.

 

Edit: Forøvrig kommer jeg til å miste min (nåværende svært lave) respekt til Academy/Golden Globe om de gir statuetter i viktige kategorier til Avatar.

Endret av HarryLime
Lenke til kommentar
Edit: Forøvrig kommer jeg til å miste min (nåværende svært lave) respekt til Academy/Golden Globe om de gir statuetter i viktige kategorier til Avatar.
Den fortjener jo mer enn godt nok å vinne et par tekniske priser da, f.eks best visual effects osv. Men det er kanskje ikke de kategoriene du betegner som viktig.
Lenke til kommentar
Og vi må ikke glemme Dorian Gray med sin "224/250 (250/250 innen 2010)", som han kunne ha klart da han først lanserte prosjektet. Det er ikke lett å bli "tvunget" til å se film.

Her er det dessverre mangel på tid som har slått til, jeg regnet med å ha mye dødtid i ferien fordi jeg er i USA, men det viste seg at man hadde planer hver dag. Jeg får slå ihjel to stykker på flyet hjem (jeg må laste ned i natt) og satse på at hvis jeg fullfører innen januar så er det godkjent. Etter det blir det box office.

Lenke til kommentar
Og vi må ikke glemme Dorian Gray med sin "224/250 (250/250 innen 2010)", som han kunne ha klart da han først lanserte prosjektet. Det er ikke lett å bli "tvunget" til å se film.

Her er det dessverre mangel på tid som har slått til, jeg regnet med å ha mye dødtid i ferien fordi jeg er i USA, men det viste seg at man hadde planer hver dag. Jeg får slå ihjel to stykker på flyet hjem (jeg må laste ned i natt) og satse på at hvis jeg fullfører innen januar så er det godkjent. Etter det blir det box office.

Litt morsomt at de filmene du har igjen er nesten alle 3t++ :!: (Ben Hur, Ran, Once Upon A Time In America.)

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...