Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cun: The Bridge skuffet i grunn. Typisk sjokkdokumentar som ikke klarer å følge opp de vonde bildene med de litt kjipe intervjueobjektene. King of Kong er derimot fantastisk. En klassisk fortelling om David mot Goliath, rettferdighet mot urett. Fascinerende innblikk i en verden man absolutt ikke har noe forhold til. Ellers kos deg med Empire of Africa, som til min overraskelse finnes her. Får håpe den ikke er sensurert.

 

Mitt forsett: å se mer (god) film uavhengig av lister.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Mitt forsett: å se mer (god) film uavhengig av lister.

Jeg ser filmer basert på hva jeg bare har lyst til der og da, ulike lister, filmer jeg har hørt om fra filmteori eller -historie, nye filmer på kino og Blu-ray, filmer som blir anbefalt meg personlig og filmer det blir snakket mye om på forumet (jfr The Return og Werckmester Harmoniak). Med denne planen tror jeg neppe jeg noensinne kommer til å spørre om anbefaling i anbefalingstråden ^_^

Lenke til kommentar

Jeg har et tvangsforhold ovenfor filmer jeg har i hylla - de prioriteres over alt annet, men de filmene som har stått i hylla i mange, mange, mange år blir dessverre nedprioritert. Novecento, tre Kurosawafilmer og Limelight tror jeg har stått i hyllene i 4-5 år uten at jeg har offret de en seriøs tanke. På tide å dytte de godt inn hylla (usette filmer står 3-4 cm lenger ut enn sette filmer). Så et revidert forsett: Se nevnte filmer.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...