Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg starta året med Little Miss Sunshine, fulgt av Cellular.

Hadde aldri sett Little Miss Sunshine før, og tykte det var ein artig film. I alle fall siste delen.

Cellular hadde eg sett før, og det er ein meget spennande film.

Eg ser forresten litt på Disney Channel, og kan vere einig i at ein del av seriane er mindre gode. Men vil då seie at t.d. Hannah Montana (udubba) er ganske god underhaldning.

Endret av afirm
Lenke til kommentar

^ Har lest at det er 20 min som ikke ble med på kinoversjonen. Men om det er sant eller ikke, vet ikke jeg.

-------------

Har ett gjennsyn med Pans Labyrinth nå og tror det er noe svært gale med dvd'en. Lydsporet hopper opp og ned flere hakk i løpet av filmen. Irriterende.

Endret av Write
Lenke til kommentar
^ Har lest at det er 20 min som ikke ble med på kinoversjonen. Men om det er sant eller ikke, vet ikke jeg.

Leste et utdrag fra et intervju en eller annen voksenside hadde med Cameron, hvor han nevnte at de måtte fjerne noen scener grunnet brystvortene til Na'Vi-damene.

Lenke til kommentar
"Narration" er ikke et verb, men et substantiv.

Fortelling og beretning går fint, det. Å berette, å fortelle.

Men hva sier en manusforvatter når han diskuterer narrasjonen? Jeg tenkte vi avslutte filmen med at sønnen narrerer/bereter/forteller hva som skjedde etter at faren døde. Bruker vi de to siste vil det høres det ut som han setter seg ned og forteller det.

På engelsk bruker de vel "Narrates"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...