Cuneax Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Der har vi virkelig en feelgood-film Rekk opp hånda den som faktisk har kjøpt Dear Zachary på DVD. *Rekk* Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg trodde dette (Todd og Cooper) var den norske tittelen, men den er faktisk To gode venner. På min VHS står det Todd og Copper: To gode venner Aldri sett Dear Zachary, anbefales? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Aldri sett Dear Zachary, anbefales? Japp. #2 i tristhet etter To Gode Venner, sånn ca. Og Schindler's List. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Dear Zachary anbefales på det varmeste. Sjekka Release.no og Medietilsynets filmdatabase, og begge kilder sier at filmen bare heter To gode venner på norsk. Todd og Cooper er uansett like beskrivende for hvilken film det er ^_^ Lenke til kommentar
afirm Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Der har vi virkelig en feelgood-film Rekk opp hånda den som faktisk har kjøpt Dear Zachary på DVD. *Rekk* Kjem til å bestille den straks den kjem på Sone 2 dvd. Har den lagra i handlevogna på amazon.com. Må faktisk innrømme at eg erverva den på ulovleg måte. Første gong på evigheiter, og då kun fordi den ikkje har komt på sone 2 eller plassar der ein frå norge kan laste ned på lovlegvis. Ja, veit det er ei dårleg unnskyldning, og eg likar ikkje å vedkjenne meg det faktum. Nokon som veit når/om den kjem til sone 2? Har venta veldig lenge, er då ei god stund sia den kom på sone 1.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg mener også å huske at den het Todd og Copper: To gode venner på norsk. Var i hvertfall noe sånt som sto på det gamle VHS-coveret mitt. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Den DVD-en jeg kjøpte fra Amazon er sonefri. Amazon skriver visstnok sone 1 uansett hvilken sone DVD-en har. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Då er den so godt som bestillt. Det visste eg ikkje. Skal leggja inn ordre no etter kaffimaten. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Kunne ønske noen lagde en Morgan Kane film. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 ...Rekk opp hånda den som faktisk har kjøpt Dear Zachary på DVD. *Rekk* Siden ingen andre gjør det, så får jeg gjøre det da. *Rekker opp hånden* Forresten meget pent og estetisk forseggjort cover på den US-versjonen, selvom jeg egentlig ikke er fan av den løsningen de har valgt for å holde disken på plass, disken er bare tredd inn i en lomme i pappcoveret, og "byggekvaliteten" ellers ikke er den råeste. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg liker veldig godt tegnestilen og kartet, men som du sier er det kanskje litt for risikabelt med tanke på å holde selve plata godt på plass. Tok veldig lang tid før filmen kom frem, husker jeg (3-4 uker), men det var verdt det. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg liker covere med en slik lomme, jeg. Slipper alt køddet med at de plastbitene knekker og blir til et helvette. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Vicky Cristina Barcelona var overaskende bra må jeg si! Første Woody Allen filmen jeg ser tar jeg ikke helt feil... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Mye pent i den filmen ja. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Då var Dear Zachary kjøpt og betalt! So dukkar den vel opp i posten ein gong. Takk for tips on sonefridom, Cuneax! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Vicky Cristina Barcelona var overaskende bra må jeg si! Første Woody Allen filmen jeg ser tar jeg ikke helt feil... Sjekk ut "Annie Hall". Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Jeg liker veldig godt tegnestilen og kartet, men som du sier er det kanskje litt for risikabelt med tanke på å holde selve plata godt på plass. Tok veldig lang tid før filmen kom frem, husker jeg (3-4 uker), men det var verdt det.3-4 uker er unormalt lang frakttid fra Amazon US, så da har du vært uheldig, sjelden det tar mer enn en drøyt to uker, men betaler en treogenhalv dollar ekstra (ganske akkurat tjue kroner) får en stort sett pakken på en 5-6 dager. Vicky Cristina Barcelona var overaskende bra må jeg si! Første Woody Allen filmen jeg ser tar jeg ikke helt feil... Vicky Christina Barcelona er en svært god film. Jeg så nylig Whatever Works, en meget morsom film jeg anbefaler til de som tåler Larry David halvannen time i strekk. Ellers er Match Point en annen ganske god en av de nyere til Allen, og sjekk ut Annie Hall ja, en meget god en av hans eldre filmer. Jeg er også nødt til å se mer Woody Allen, og har en del av filmene hans i min litt for lange To Buy-liste. Edit: La inn et linjehopp. Endret 28. desember 2009 av Bruckiania Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Match Point tenkte jeg på og kjøpe, skal skjekke ut Annie Hall også Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Dere husker den Inception traileren som var dubbet på fransk? vel nå er den ikke det lengre. http://www.apple.com/trailers/wb/inception/ Er det bare jeg som får litt Dark City vibber av den? Endret 28. desember 2009 av Write Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Der har vi virkelig en feelgood-film Rekk opp hånda den som faktisk har kjøpt Dear Zachary på DVD. *Rekk* *Rekk* Min favorittdokumentar så langt. Kjøpte den etter uttalige annbefalinger her, men nesten så jeg angrer på at jeg så den, og jeg kommer aldri til å se den igjen. Sjekk ut "Annie Hall" +1 Woody Allens beste etter mitt syn. Endret 28. desember 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå