Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

...

EDIT; Hvordan rangerer jeg vote historyen etter når jeg stemte på den? Så jeg kan se hvilken film jeg stemte på først og sist osv...?

Helt i bånn av lista di, har du et valg som heter Change display options, trykker du på den kommer du til en side hvor du under tittelen Sort by har mulighet til å krysse av for Last added, eller eventuelt First Added.

 

Edit: La til 4 stk. ord

Takk skal du ha :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så just terminator salvation, var kul action, men forsto ingenting av historien, burde jeg ha sett de "gamle" terminator filmene?

Ja! Som uttalt tidlgere kan verken terminator 3 eller 4 sammelignes med det James Cameron i sin tid skapte med Terminator 1 og 2. Dette er filmer man må se.

 

Historien er således meget forvirrende i Terminator Salvation og særs om man ikke har sett de foregående filmene. Da historien i denne angivelig foregår når dommedag har inntruffet.

Lenke til kommentar
Hvilke gode filmer med Brad Pitt/Morgan Freeman fra 90-tallet (2000-tallet også..) vil dere anbefale? Har sett The Shawshank Redemption, Se7en & Fight Club fra '90 :wee: Har nylig kjøpt "A River Runs Through It", men ha'kke fått sett den enda...

Brad Pitt har spilt i sykt mange bra filmer, bl.a. tiårets beste The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford.

Andre gode Brad Pitt filmer: Twelve Monkeys, Sleepers, Snatch. Antar at du har sett Inglourious Basterds og Benjamin Button?

 

Over til Morgan Freeman. Nå har du jo sett hans to beste, men 80-talls filmen Street Smart er der oppe den også. Andre gode er: Amistad, Gone Baby Gone og Million Dollar Baby(som jeg antar at du har sett). Lucky Number Slevin er også ganske rå selv om rollen hans ikke er så altfor stor.

Aha, den "tiårets beste" må jeg virkelig få sett før tiåret er omme :cool: Har sett Basterds, men ikke Button... Har faktisk heller ikke sett Million Dallar Baby heller :hrm: Har liksom utsatt og utsatt - ikke funnet den riktige anledningen osv.

 

Er selv en veldig stor Coen-fan, som sikkert mange av dere andre her! Filmer jeg har sett av de: A Serious Man, Burn After Reading, No Country for Old Men, The Ladykillers & Fargo. Har hatt O Brother og Miller's Crossing på listen i lang tid...

Lenke til kommentar
Synd at Nicholas Cage ser ut til å bli mer og mer desperat... :(

 

Har ikke sett den selv, men det sies at Bad Lieutenant: Ports of New Orleans (2009) er hans beste film.

Hmm, interessant... Says who forresten?

 

Samtlige brukere på dfilm. Dessuten er sier vel overskriftene på imdbs anmeldelser nok:

"Cage makes the movie"

"The Nicolas Cage we loved is BACK!!!!!!!!!!!!!!!!!"

"Great entertainment with Nick Cage at his best"

Osv osv, ser ut som at de er enige

Endret av Merkwürdichliebe
Lenke til kommentar
Synd at Nicholas Cage ser ut til å bli mer og mer desperat... :(

 

Har ikke sett den selv, men det sies at Bad Lieutenant: Ports of New Orleans (2009) er hans beste film.

Hmm, interessant... Says who forresten?

 

Samtlige brukere på dfilm. Dessuten er sier vel overskriftene på imdbs anmeldelser nok:

"Cage makes the movie"

"The Nicolas Cage we loved is BACK!!!!!!!!!!!!!!!!!"

"Great entertainment with Nick Cage at his best"

Osv osv, ser ut som at de er enige

Jævlig fett! Skal sjekkes ut :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...