Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Får eg bytta inn filmar på elkjøp eller platekompaniet utan at det er slik byttelapp på? Dersom eg er usikker på kvar den vart kjøpt?
Ikke uten kvittering, og hvertfall ikke hvis emballasjen er brutt
Da går det ikke, må ha kvittering.
Lite forslag: ikke svar på spørsmål du ikke er sikker på. På Platekompaniet er de veldig greie og bytter stort sett alt med intakt emballasje.

Lite forslag: ikke tøff deg hvis du ikke har greie på ting. Søsteren min jobber på Platekompaniet og de har ny policy om ikke å ta innbytte uten gyldig kvittering. Er det så vanskelig å forstå?

Hmm, det høres litt rart ut, hvilken butikk jobber hun i? Er ikke lenge siden jeg sluttet i PK og da var det ikke slik.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får eg bytta inn filmar på elkjøp eller platekompaniet utan at det er slik byttelapp på? Dersom eg er usikker på kvar den vart kjøpt?
Ikke uten kvittering, og hvertfall ikke hvis emballasjen er brutt
Da går det ikke, må ha kvittering.
Lite forslag: ikke svar på spørsmål du ikke er sikker på. På Platekompaniet er de veldig greie og bytter stort sett alt med intakt emballasje.

Lite forslag: ikke tøff deg hvis du ikke har greie på ting. Søsteren min jobber på Platekompaniet og de har ny policy om ikke å ta innbytte uten gyldig kvittering. Er det så vanskelig å forstå?

Haha... Jeg bytter ting på platekompaniet ukentlig, senest 23. desember. Tydeligvis ikke så veldig flinke til å håndheve policies på Platekompaniet. Og det liker jeg dem for <3 Jeg kan ikke snakke for alle PK'ene i hele landet, men alle i Oslo og den i Tønsberg går det som smurt å bytte uten kvittering, så lenge varen er forseglet. Noen ekstremt få ganger i løpet av mine 2 års erfaring med massiv bytting på Platekompaniet har jeg opplevd å ikke få full pris på det jeg skal bytte, f.eks om jeg har byttet inn flere av samme filmen eller det er butikkens daglige leder eller liknende jeg møter i kassa.
Lenke til kommentar

Når det gjelder MaxPayne tror jeg det for en gang skyld hjelper å ikke ha spilt spillene eller ha noe kunnskap om historien. Kompisen min syntes også denne filmen var kanon. Undertegnede som den gameren han er syntes filmen var håpløs, da jeg forventet samme kvalitet som spillene, noen den ikke leverte. Elendig manus, kjedelige replikker og tidvis meget dårlig skuespill. En om Mark Wahlberg gjorde en grei rolle.

Men hva kan man forvente med Ludacris i en hovedrolle?

Lenke til kommentar
Når det gjelder MaxPayne tror jeg det for en gang skyld hjelper å ikke ha spilt spillene eller ha noe kunnskap om historien. Kompisen min syntes også denne filmen var kanon. Undertegnede som den gameren han er syntes filmen var håpløs, da jeg forventet samme kvalitet som spillene, noen den ikke leverte. Elendig manus, kjedelige replikker og tidvis meget dårlig skuespill. En om Mark Wahlberg gjorde en grei rolle.

Men hva kan man forvente med Ludacris i en hovedrolle?

Crash?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...