Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Selv fikk jeg Hitman og Max Payne. Sett begge før, men tenker jeg beholder begge siden det er fine filmer og sette på om man vil ha lett underholdning :)

Edit: Glemte også og si at til pappa gav jeg Generation Kill, på mamma ble det House sesong 2, og til min søster ble det Tarantino og Rodriguez boksen :) Alle ble tatt bra imot.

Endret av Aleksmy!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får eg bytta inn filmar på elkjøp eller platekompaniet utan at det er slik byttelapp på? Dersom eg er usikker på kvar den vart kjøpt?
Ikke uten kvittering, og hvertfall ikke hvis emballasjen er brutt
Da går det ikke, må ha kvittering.
Lite forslag: ikke svar på spørsmål du ikke er sikker på. På Platekompaniet er de veldig greie og bytter stort sett alt med intakt emballasje.
Lenke til kommentar
Får eg bytta inn filmar på elkjøp eller platekompaniet utan at det er slik byttelapp på? Dersom eg er usikker på kvar den vart kjøpt?
Lite forslag: ikke svar på spørsmål du ikke er sikker på. På Platekompaniet er de veldig greie og bytter stort sett alt med intakt emballasje.

Lite forslag: ikke tøff deg hvis du ikke har greie på ting. Søsteren min jobber på Platekompaniet og de har ny policy om ikke å ta innbytte uten gyldig kvittering. Er det så vanskelig å forstå?

Lenke til kommentar

Lite forslag: ikke tøff deg hvis du ikke har greie på ting. Søsteren min jobber på Platekompaniet og de har ny policy om ikke å ta innbytte uten gyldig kvittering. Er det så vanskelig å forstå?

Kanskje heller du skulle sagt det litt tidligere da :)

Har også erfaring med at det går uten kvittering på platekompaniet, men hvis de har fått en ny policy så går det sikkert ikke.

Lenke til kommentar

Kanskje heller du skulle sagt det litt tidligere da :)

Har også erfaring med at det går uten kvittering på platekompaniet, men hvis de har fått en ny policy så går det sikkert ikke.

Jeg synes noen bør prøve likevel og få byttet, sånn at vi kollektivt kan mobbe lolmaster. For å sitere Cyph: "badum-psh."

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...