Aleks Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Selv fikk jeg Hitman og Max Payne. Sett begge før, men tenker jeg beholder begge siden det er fine filmer og sette på om man vil ha lett underholdning Edit: Glemte også og si at til pappa gav jeg Generation Kill, på mamma ble det House sesong 2, og til min søster ble det Tarantino og Rodriguez boksen Alle ble tatt bra imot. Endret 25. desember 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
afirm Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Får eg bytta inn filmar på elkjøp eller platekompaniet utan at det er slik byttelapp på? Dersom eg er usikker på kvar den vart kjøpt? Lenke til kommentar
lolmaster_flash Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Ikke uten kvittering, og hvertfall ikke hvis emballasjen er brutt Lenke til kommentar
afirm Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Emballasjen er på og inntakt. Er vel ikkje lett å oppdrive kvittering dersom det er fjern slekt som gjev gåva.. Lenke til kommentar
lolmaster_flash Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Da går det ikke, må ha kvittering. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Ok, den er grei. Då får eg bli kvitt den på anna vis. Sit med eit eksemplar for mykje av Pirates of the Caribbean collection Blu-ray. Lenke til kommentar
lolmaster_flash Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Prøv finn.no Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Tja, mange butikker er ganske tøyelig på bytting etter jul. Så lenge de fører produktet du vil bytte så går det som oftest greit. Det skader i hvert fall ikke å prøve. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Et år så fikk jeg og broren min fire eksemplarer av det samme spillet. Kun et av dem hadde byttelapp, men vi fikk byttet de to andre på spaceworld allikevel, så dersom du allikevel skal ut på romjulsshopping, så skader det ikke å prøve. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Emballasjen er på og inntakt.Er vel ikkje lett å oppdrive kvittering dersom det er fjern slekt som gjev gåva.. Du får byttet en vare hvis forseglingen ikke er brutt. I alle fall hos platekompaniet, aldri være noe problem på elkjøp heller. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Får eg bytta inn filmar på elkjøp eller platekompaniet utan at det er slik byttelapp på? Dersom eg er usikker på kvar den vart kjøpt? Ikke uten kvittering, og hvertfall ikke hvis emballasjen er brutt Da går det ikke, må ha kvittering.Lite forslag: ikke svar på spørsmål du ikke er sikker på. På Platekompaniet er de veldig greie og bytter stort sett alt med intakt emballasje. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Emabalasjen er jo nettopp der fordi det skal være mulig å bytte. Så vidt jeg vet, så legges det aldri ved byttelapp når man kjøper cd'er eller filmer fra platekompaniet. Butikker som ikke legger ved byttelapp, krever heller ikke kvittering hvis du vil bytte varen. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg fikk V For Vendetta, X-Men origins: Wolverine og Zodiac. Alle på blu-ray. Dette var mine første BD-filmer, så gleder meg enormt til i kveld. folk flest har slutte å kjøpe filmer til meg, da jeg har en uforutsigbar filmsmak. Lenke til kommentar
lolmaster_flash Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Får eg bytta inn filmar på elkjøp eller platekompaniet utan at det er slik byttelapp på? Dersom eg er usikker på kvar den vart kjøpt? Ikke uten kvittering, og hvertfall ikke hvis emballasjen er brutt Da går det ikke, må ha kvittering.Lite forslag: ikke svar på spørsmål du ikke er sikker på. På Platekompaniet er de veldig greie og bytter stort sett alt med intakt emballasje. Lite forslag: ikke tøff deg hvis du ikke har greie på ting. Søsteren min jobber på Platekompaniet og de har ny policy om ikke å ta innbytte uten gyldig kvittering. Er det så vanskelig å forstå? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Du er virkelig teh master of lol, du, lolmaster_flash. badum-psh. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Får eg bytta inn filmar på elkjøp eller platekompaniet utan at det er slik byttelapp på? Dersom eg er usikker på kvar den vart kjøpt? Ikke uten kvittering, og hvertfall ikke hvis emballasjen er brutt Da går det ikke, må ha kvittering.Lite forslag: ikke svar på spørsmål du ikke er sikker på. På Platekompaniet er de veldig greie og bytter stort sett alt med intakt emballasje. Lite forslag: ikke tøff deg hvis du ikke har greie på ting. Søsteren min jobber på Platekompaniet og de har ny policy om ikke å ta innbytte uten gyldig kvittering. Er det så vanskelig å forstå? Kanskje heller du skulle sagt det litt tidligere da Har også erfaring med at det går uten kvittering på platekompaniet, men hvis de har fått en ny policy så går det sikkert ikke. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Får eg bytta inn filmar på elkjøp eller platekompaniet utan at det er slik byttelapp på? Dersom eg er usikker på kvar den vart kjøpt? Ikke uten kvittering, og hvertfall ikke hvis emballasjen er brutt Da går det ikke, må ha kvittering.Lite forslag: ikke svar på spørsmål du ikke er sikker på. På Platekompaniet er de veldig greie og bytter stort sett alt med intakt emballasje. Lite forslag: ikke tøff deg hvis du ikke har greie på ting. Søsteren min jobber på Platekompaniet og de har ny policy om ikke å ta innbytte uten gyldig kvittering. Er det så vanskelig å forstå? Kanskje heller du skulle sagt det litt tidligere da Har også erfaring med at det går uten kvittering på platekompaniet, men hvis de har fått en ny policy så går det sikkert ikke. Jeg synes noen bør prøve likevel og få byttet, sånn at vi kollektivt kan mobbe lolmaster. For å sitere Cyph: "badum-psh." Endret 25. desember 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Haha, jeg elsker Paul Rudd. That's true, I slap da bass... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Så den filmen i natt faktisk. Holdt på å knekke sammen et par ganger av Rudd. Slapping the baaasss-greiene var så fantastisk bra at jeg datt av stolen. Hjelper jo også på at jeg er stor Rush-fan selv Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Forrige jul fikk jeg to filmer fra platekompaniet og de var uten emballasje. Jeg fikk likevel byttet de inn på PK, de bare sjekket diskene først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå