Manx Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Er faktisk første gangen jeg har fått litt kjeft for å gi bort film. Ga tre BDer til min bror, så ga jeg han tre BDer til for at han er hyggelig og henter meg i ny og ne når jeg er "lettere" bedugget. Det fikk jeg beskjed om at var noe tull... Er vel på tide å hive meg i bingen og slappe av litt sånn at jeg er uthvilt til mitt lille zombi-maraton i morgen. Sitter å vurderer å kjøre Dawn of the Dead (originalen), Day of the Dead (originalen), Return of the living dead 2 & 3, Shaun of the Dead og til slutt viss tiden strekker til Dawn of the dead (re-maken). Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Fikk dog en Twin Peaks-boks, så noe blir det jo å spille av på skjermen. Ah, verdens beste serie, det der. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Ah da var julemaset endelig over for denne gang. Nå skal jeg slappe av med Grand Torino og Clint Eastwood : ) Det blir boller. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Under treet i år befant det seg The Big Lebowski - Bowlingkule Edition, og dokumentaren Woodstock - The Director's Cut - 2-Disc 40th-Anniversary Edition på Blu-ray, godt fornøyd. Edit: Malplassert bindestrek x2 Endret 25. desember 2009 av Bruckiania Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Er sabla trøtt, så spørs om jeg ikke sovner. Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Noen som fikk noen fine filmer eller? Che: del 1 og 2. Gleder med til å se dem! Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Noen kamerater som kødda litt med meg og kjøpte "Josefine:Matterallyet" :!: Siden jeg er så sykt dårlig i matte Skal bytte den inn og kjøpe film. Så fikk jeg The Ingmar Bergman Collection av en venn. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Noen som fikk noen fine filmer eller? Che: del 1 og 2. Gleder med til å se dem! Jeg fikk bare del 1. Jaja, fikk nå boka til Kristopher Schau i tillegg, samt at del 2 kan leies gratis på Homebase. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Fikk heldigvis ingen filmer i år. Ba spesifikt folk om ikke å gi meg filmer, men heller kjøpe gavekort. Nå sitter jeg med gavekort på tilsammen 1800kr som skal gå til film. Gleder meg til Platekompaniet i morra Edit: Bør jeg vente litt til med å bruke gavekortene? Blir det snart billigere eller noe? Endret 25. desember 2009 av Olum Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Ja? Det er da åpent i morra? Eller? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Ja? Det er da åpent i morra? Eller? Neppe. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Så det er "søndag" i morra? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Stortsett alt er vel stengt 1. og 2. juledag sist jeg sjekket men. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Og 3. juledag er på søndag. Blir ikke noe filmkjøp før på mandag da Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Fikk Taken på blu-ray og Generation Kill på dvd, gleder meg veldig til sistnevnte! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg fikk Star Trek og Burn After Reading, begge på dvd. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Får sikkert mest valuta får gavekortene om du venter til 2. januar, da begynner nyttårsalget. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hmm, kanskje jeg bør gjøre det. Er egentlig utrolig utålmodig, men tror kanskje jeg venter. Har nok av usette filmer fra før av. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Vent til januarsalget ja. Da får du latterlig mye for de gavekortene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå