Dotten Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Repo Men-trailer. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 God jul, filmfolk. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 God jul! Er How to kill a Mockingbird eit alternativ å gje til mamma? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Det vil jeg si, men det kommer an på hvordan film hun liker, boka funka fint for debrah i alle elsker raymond! god jul filmfolket! starta igår med og se på nightmare before christmas jeg Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Repo Men-trailer. Se filmen hos Youtube Skjønte ikke den filmen helt jeg hva skal den handle om? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 God jul, filmfolk. God jul til deg også pinko bitch Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 God jul filmfolk En Christmas special jeg bare må poste Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Merry Christmas, you filthy animals! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Noen som fikk noen fine filmer eller? Fikk selv tre stk. Philadelhpia (1993), The Happening og Righteous Kill. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Philly er bra Selv fikk jeg Yes Man og The Uninvited på blåstråle. Mulig jeg bytter førstnevnte, sett den før Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 God jul! Gave til meg selv i år var Stalker og Solaris. Kan endog si at Bourne-trilogien på BD, Raging Bull på BD og Moon på BD også var gaver til meg selv. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 14 blu-ray filmer til jul Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Noen som fikk noen fine filmer eller? Fikk selv tre stk. Philadelhpia (1993), The Happening og Righteous Kill. DVD: Godfater Trilogy Casablanca Chicago Citizen Kane The Cutter Det Syvende Innseglet A Clockwork Orange Blu Ray: Final Fantasy Advent Children Gleder meg sykt til å se alle, selv om jeg har sett noen av dem alerede Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 God fangst det der. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Tida for massiv innkassering av gaver er visst over. Er fornøyd med en skikkelig verktøykasse, et par tøfler og jakke, et par bøker + noe annet skrot. Syns forøvrig film er noe av det mest traurige jeg kan få i gave. Det blir som å gi en baker et brød i gave. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Fikk ingen filmer i år, for første gang så lenge jeg kan huske. Fikk dog en Twin Peaks-boks, så noe blir det jo å spille av på skjermen. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 God fangst det der. Ble veldig fornøyd, så nå blir det en del film i juleferien På høy tid og få noen klassikere i hyllen også, har ganske mange klassikere etter 1970, but that's it. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Fikk kun Inglourious Basterds av film i år. Dessverre på DVD, men det skal bli artig med et gjensyn. God jul filmfolk Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Ja, håvet selv inn den på BD så blir vel fort en titt iløpet av jula. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Fekk faktisk ingen filmar til jul. Men gav vekk ein del filmar eg har lyst til å sjå. So må setja meg ned å sjå filmar for harde livet no før eg stikk tilbake til kvardagen i Oslo.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå