Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trur ikkje The Orpahange ville treft mi mor. Er det ein type film ho ikkje vil sjå so er det horror. Trur eg hiv inn ein ordre på Lost in Translations, den såg ikkje dum ut. So får eg hive med Love Actually i tillegg, den har eg liggjande uåpna her.

Takk for tips! :)

Det er vel ingen dvdbutikkar som har overnightdelivery no? Trur det vert dårleg med butikkar i morgon.

Lenke til kommentar

Jada, det ble det.

"Problemet" er jeg er særs dårlig på Koreansk, dermed må jeg lese teksten (vanligvis skrur jeg av teksten på DVD) og er man da litt uoppmerksom, i en sl kompleks historie som i denne filmen detter man fort litt ut uten å klare å hente seg inn igjen. Jeg skylder på kvinnfolket jeg så den sammen med (håper hun ikke leser her) ^^

Lenke til kommentar

Jeg regner med at jeg får den til jul av min bror litt senere i dag, så får jeg gjort meg opp en mening jeg også. Men har ikke fryktelig høye forhåpninger for å si det pent.

Fikk endelig sett The Hangover i går kveld, endelig så datt BDen ned i postkassa. Hysterisk morsom film, lenge siden jeg har ledd såpass som i går :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...