tjalla Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Lurer på om jeg skal se Oldboy før jeg køyer? Forøvrig en film jeg måtte se tre ganger før jeg skjønte den : ) Må få sett den igjen snart. Så den da den kom ut, men likte den ikke særskilt. Aldri vært glad i asiatisk film, men det er på tide å la den få en ny sjanse. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Den er fantastisk god, men den er litt vanskelig å forstå. Særs når man ser den med andre. Best å se den alene. Et mesterstykke, egentlig. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Oldboy er vanskelig å forstå i begynnelsen, men i slutten synes jeg den forklarte ganske godt. Skjønte den da jeg så den med andre første gang, og da jeg så den alene andre gang. Enig angående mesterstykke. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Har tenkt og begynne på Star Wars filmene, hvilken rekkefølge bør jeg ha ? Bør jeg følge "Episodene" eller produksjons året på filmene ? God Jul Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 4-5-6-1-2-3, altså når de ble produsert. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Produksjonsår, alltid. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Ser over gåvelista, og ser at mor kjem desidert dårlegast ut. Kva er den ultimate filmen ein kan gje til ei mor? Life Is Beautiful er allereie klar. Kan Veivisaren vere eit alternativ å hive med? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg ga (gir) Brüno. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Veiviseren er kjedelig å gi til moren sin. Notting Hill, Love Actually, The Orphanage liker moren min hvertfall veldig godt. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Lost in translation er fin. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Trur ikkje The Orpahange ville treft mi mor. Er det ein type film ho ikkje vil sjå so er det horror. Trur eg hiv inn ein ordre på Lost in Translations, den såg ikkje dum ut. So får eg hive med Love Actually i tillegg, den har eg liggjande uåpna her. Takk for tips! Det er vel ingen dvdbutikkar som har overnightdelivery no? Trur det vert dårleg med butikkar i morgon. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Eventuelt et kostymedrama eller tre Lenke til kommentar
afirm Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Heiv ut ein print av coveret til Lost in Translations no, so får den kome når den kome vil. Kostymedrama ála 13 dresses? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Mamma personlig elsker Titanic, Shawshank Redemption, Rain Man, Naked Gun, Politiskolen også Dumb & Dumber Endret 24. desember 2009 av Batnobbit Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Den er fantastisk god, men den er litt vanskelig å forstå. Særs når man ser den med andre. Best å se den alene. Et mesterstykke, egentlig. Hva er det som er så vanskelig å forstå da? Hvis jeg husker riktig ble alt forklart. Endret 24. desember 2009 av Crinderman Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Jada, det ble det. "Problemet" er jeg er særs dårlig på Koreansk, dermed må jeg lese teksten (vanligvis skrur jeg av teksten på DVD) og er man da litt uoppmerksom, i en sl kompleks historie som i denne filmen detter man fort litt ut uten å klare å hente seg inn igjen. Jeg skylder på kvinnfolket jeg så den sammen med (håper hun ikke leser her) ^^ Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Wow, overraska over at Terminator Salvation skulle være så dårlig. Knapt 3/10 i min bok. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Jupp, det var ikke en verdig arvtager til det James Cameron i sin tid skapte med T1 og T2. Det tok kaka når en digital CGI Arnold Schwarzenegger trampa ut fra SkyNET. Bra actionfilm, men ingen god Terminator film, enda så mye jeg liker Christian Bale. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Wow, overraska over at Terminator Salvation skulle være så dårlig. Knapt 3/10 i min bok. Ga den en 4/10, hadde ikke store forhåpninger til den egentlig... Avslutta kvelden med Hansel and Gretel jeg Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg regner med at jeg får den til jul av min bror litt senere i dag, så får jeg gjort meg opp en mening jeg også. Men har ikke fryktelig høye forhåpninger for å si det pent. Fikk endelig sett The Hangover i går kveld, endelig så datt BDen ned i postkassa. Hysterisk morsom film, lenge siden jeg har ledd såpass som i går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå