Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å ikke ha sett Terminator er vel ikke noe verre enn å ikke ha sett Star Wars, Fight Club og The Matrix, spetwols. :p

nja,terminator filmene er jo noe de fleste har sett uansett vel. Tviler på at resten av folkemengden der ute har sett alle star wars filmene. Uansett så er jeg kjempe terminator fan,og jeg ser liksom på en måte opp til deg innen film,vist du skjønner :p Så er litt rart at du ikke har sett dem da synes jeg da, hehe.. Sikkert ille og ikke ha sett the matrix og fight club enda da :thumbdown:

Lenke til kommentar

What what what?

Er dog skyldig i litt av vært selv(er yngre enn de fleste i denne topicen.) Så for første gang Terminator filmene på DVD i helga, hele trilogien. Overraskende bra actionfilmer, og morsomt å se Arnold :)

Nå er jeg rustet til å se den nye Salvation filmen.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar
What what what?

Er dog skyldig i litt av vært selv(er yngre enn de fleste i denne topicen.) Så for første gang Terminator filmene på DVD i helga, hele trilogien. Overraskende bra actionfilmer, og morsomt å se Arnold :)

Så ung at du kan si: "Så morsomt at guvernøren av California en gang har vært skuespiller"?

Lenke til kommentar
What what what?

Så ung at du kan si: "Så morsomt at guvernøren av California en gang har vært skuespiller"?

Har the Honourable Mr. Schwarzenegger vært skuespiller? Når du sier det ligner han litt på han i Twins, men for meg ser alle hvite like ut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...