CypheroN Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg lurer litt på om det er noen filmer du er flau for ikke å ha sett. Personlig er jeg litt flau over å ikke ha sett bravehart. Jeg har ikke sett Terminator-filmene. : $ Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg synes Braveheart er en helt grei film, ikke kjempebra, men den er på imdbs topp 250. Nei, jeg er ikke flau over å ikke ha sett noen spesielle filmer, men det finnes filmer jeg skulle ønske jeg hadde sett. Men nå har jeg noe å se fram til. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Oj. Vet ikke om det er noe jeg er flau over, men har alltid følt jeg burde sette meg ned å se The Deer Hunter ... Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg lurer litt på om det er noen filmer du er flau for ikke å ha sett. Personlig er jeg litt flau over å ikke ha sett bravehart. Jeg har ikke sett Terminator-filmene. : $ det har ikke jeg heller :O Men jeg har sett deer hunter Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg lurer litt på om det er noen filmer du er flau for ikke å ha sett. Personlig er jeg litt flau over å ikke ha sett bravehart. Jeg har ikke sett Terminator-filmene. : $ Kødder du ? :O Du er den siste jeg hadde sett for meg,som ikke har sett dem. :!: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Å ikke ha sett Terminator er vel ikke noe verre enn å ikke ha sett Star Wars, Fight Club og The Matrix, spetwols. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg lurer litt på om det er noen filmer du er flau for ikke å ha sett. Personlig er jeg litt flau over å ikke ha sett bravehart. Jeg har ikke sett Terminator-filmene. : $ Noe som gjør at du er mindre verdt som menneske Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg lurer litt på om det er noen filmer du er flau for ikke å ha sett. Personlig er jeg litt flau over å ikke ha sett bravehart. Har ikke sett de originale Indiana Jones-filmene. Lenke til kommentar
HarryLime Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Fint at du sitter med fasit. Da kan jeg spørre deg om det er verdt å se filmer. Den er grei. Bare spørr i vei du Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Å ikke ha sett Terminator er vel ikke noe verre enn å ikke ha sett Star Wars, Fight Club og The Matrix, spetwols. nja,terminator filmene er jo noe de fleste har sett uansett vel. Tviler på at resten av folkemengden der ute har sett alle star wars filmene. Uansett så er jeg kjempe terminator fan,og jeg ser liksom på en måte opp til deg innen film,vist du skjønner Så er litt rart at du ikke har sett dem da synes jeg da, hehe.. Sikkert ille og ikke ha sett the matrix og fight club enda da Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Fight club, ok under tvil, ALLE Stwar wars filmene, ok, men finnes det folk som ikke har sett The Matrix? Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Samboeren min har ikke sett den. Matrix altså. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 men finnes det folk som ikke har sett The Matrix? Skyldig. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) What what what? Er dog skyldig i litt av vært selv(er yngre enn de fleste i denne topicen.) Så for første gang Terminator filmene på DVD i helga, hele trilogien. Overraskende bra actionfilmer, og morsomt å se Arnold Nå er jeg rustet til å se den nye Salvation filmen. Endret 22. desember 2009 av -sparks- Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 What what what? Er dog skyldig i litt av vært selv(er yngre enn de fleste i denne topicen.) Så for første gang Terminator filmene på DVD i helga, hele trilogien. Overraskende bra actionfilmer, og morsomt å se Arnold Nå er jeg rustet til å se den nye Salvation filmen. Så ung at du kan si: "Så morsomt at guvernøren av California en gang har vært skuespiller"? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 What what what? Er dog skyldig i litt av vært selv(er yngre enn de fleste i denne topicen.) Så for første gang Terminator filmene på DVD i helga, hele trilogien. Overraskende bra actionfilmer, og morsomt å se Arnold Nå er jeg rustet til å se den nye Salvation filmen. Så ung at du kan si: "Så morsomt at guvernøren av California en gang har vært skuespiller"? Har the Honourable Mr. Schwarzenegger vært skuespiller? Når du sier det ligner han litt på han i Twins, men for meg ser alle hvite like ut Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Har ikke sett de originale Indiana Jones-filmene. finnes det uoriginale Indiana Jones filmer? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Har ikke sett de originale Indiana Jones-filmene. finnes det uoriginale Indiana Jones filmer? Alle som var født på 80-tallet vet at det finnes en. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Spillte Heath Ledger ferdig rollen i The Imaginarium of Doctor Parnassus før han døde? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Nei. Derfor kom Johnny Depp og de andre kjekkasene til unnsetning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå