Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor skal man begynne med Avatar? Det villeste jeg noen gang har sett? Ja. Det her var rett og slett fantastisk. Historien i seg selv er jo ikke noe man aldri har hørt før. Men noe annet ville jeg vel blitt skuffet over. Alt gikk dit det skulle, klisjéne var akkurat der jeg vil ha dem osv. Men konseptet og alt rundt tar jo kaka fullstendig. Dette må da være, rent visuelt, det mest fantastiske, spektakulære mennesker noen gang har sett på et lærret? Jeg ble blåst av setet der jeg satt og skjønte straks at Cameron hadde gjort mitt liv(hvertfall kveld, uke, ja kanskje den neste måneden) komplett. Jeg trenger ikke mer nå, makan.

Og ser man ikke denne i 3D vil jeg mene man går glipp av noe! Min råeste kinoopplevelse noensinne.

Endret av kakesjef
Lenke til kommentar
Synes dere om samlingen til
på youtube? Ganske imponerende og kul samling,men jeg personelig liker ikke typen,synes han er ekkel og selvopptatt. :ermm:

Jeg har etterhvert innsett at svært mange med tusenvis av DVDer har flere dårlige filmer enn gode. Jeg synes det er mer interessant med en samling som består av gode versjoner av gode filmer framfor så mange filmer som mulig.

Han fyren var ikke et unntak.

Lenke til kommentar
Synes dere om samlingen til
på youtube? Ganske imponerende og kul samling,men jeg personelig liker ikke typen,synes han er ekkel og selvopptatt. :ermm:

Jeg har etterhvert innsett at svært mange med tusenvis av DVDer har flere dårlige filmer enn gode. Jeg synes det er mer interessant med en samling som består av gode versjoner av gode filmer framfor så mange filmer som mulig.

Han fyren var ikke et unntak.

jaja,det har jeg insett også etterhvert og er så absolutt helt enig. Det er tross alt dere gutta her som har ført meg inni det gyldene universe :yes: Starter i det små.

Men alikevel en imponerende samling. Er jo noen godbiter der.

Lenke til kommentar
Avatar på en imponerende 25 plass på IMDb top 250 :)

Nå er den på en imponerende 21 plass. Dette har bare gått oppover og oppover.

Håper virkelig den er verdt det. Den ødela mitt perfekte 250 score. Nå har jeg bare 249/250 :cry:

Satt meg et mål i dag. Det er å få 250/250 sette på Imdb's Top 250 liste før jeg blir seksten. Ettersom den forandrer seg stadig så kan det bli litt vanskelig, men skal hvert fall prøve :) Startet i dag med å se La vita è bella

52/250

Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar

Angående om Avatar var en historie sett før i ny innpakking, så må jeg si Harry Knowles gir et godt perspektiv. Ikke rart han ser ting i denne filmen de fleste av oss sikkert ikke så lett enser, ettersom han nok fint kan relatere seg til hovedpersonen som sitter i rullestol. http://www.aintitcool.com/node/43430

Hadde tenkt å se Avatar i dag, men må utsettes til romjulen. Prøver å finne hype-følelsen, men klarer det ikke helt :/

Lenke til kommentar
Jeg lurer litt på om det er noen filmer du er flau for ikke å ha sett.

Personlig er jeg litt flau over å ikke ha sett bravehart.

hehe ja. :cool::no: Har ikke sett braveheart enda jeg heller,men har den i samlingen, også:

Gladiator

Kill Bill filmene

Star Wars

Fight Club

The Matrix

Sin City

De filmene jeg kommer over i farta som jeg er litt flau over og ikke ha sett enda. Har faktisk alle filmene,så får ta meg til rette og sette meg ned og se dem snart :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...