Manx Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Den kommer ikke til å komme i nærheten en gang. Titanic dro publikum ifra aldersnivåer og alle grupper grunnet historien i seg selv også hiver du på en liten kjærlighets historie på toppen av det igjen så får man med seg damene også osv osv. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Hvor skal man begynne med Avatar? Det villeste jeg noen gang har sett? Ja. Det her var rett og slett fantastisk. Historien i seg selv er jo ikke noe man aldri har hørt før. Men noe annet ville jeg vel blitt skuffet over. Alt gikk dit det skulle, klisjéne var akkurat der jeg vil ha dem osv. Men konseptet og alt rundt tar jo kaka fullstendig. Dette må da være, rent visuelt, det mest fantastiske, spektakulære mennesker noen gang har sett på et lærret? Jeg ble blåst av setet der jeg satt og skjønte straks at Cameron hadde gjort mitt liv(hvertfall kveld, uke, ja kanskje den neste måneden) komplett. Jeg trenger ikke mer nå, makan. Og ser man ikke denne i 3D vil jeg mene man går glipp av noe! Min råeste kinoopplevelse noensinne. Endret 21. desember 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Avatar var langt over de høye forventningene jeg hadde. Jeg elsket at det var 3D. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Avatar på en imponerende 25 plass på IMDb top 250 Nå er den på en imponerende 21 plass. Dette har bare gått oppover og oppover. Morsomt og se hvor langt den kommer på lista. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Synes dere om samlingen til på youtube? Ganske imponerende og kul samling,men jeg personelig liker ikke typen,synes han er ekkel og selvopptatt. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 en viss sjarm med "double layers". Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 en viss sjarm med "double layers". haha lol trudde jeg skulle le meg ihjel :!: Han sa det sikkert 20 ganger lol Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Synes dere om samlingen til på youtube? Ganske imponerende og kul samling,men jeg personelig liker ikke typen,synes han er ekkel og selvopptatt. Jeg har etterhvert innsett at svært mange med tusenvis av DVDer har flere dårlige filmer enn gode. Jeg synes det er mer interessant med en samling som består av gode versjoner av gode filmer framfor så mange filmer som mulig. Han fyren var ikke et unntak. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Synes dere om samlingen til på youtube? Ganske imponerende og kul samling,men jeg personelig liker ikke typen,synes han er ekkel og selvopptatt. Jeg har etterhvert innsett at svært mange med tusenvis av DVDer har flere dårlige filmer enn gode. Jeg synes det er mer interessant med en samling som består av gode versjoner av gode filmer framfor så mange filmer som mulig. Han fyren var ikke et unntak. jaja,det har jeg insett også etterhvert og er så absolutt helt enig. Det er tross alt dere gutta her som har ført meg inni det gyldene universe Starter i det små. Men alikevel en imponerende samling. Er jo noen godbiter der. Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Avatar på en imponerende 25 plass på IMDb top 250 Nå er den på en imponerende 21 plass. Dette har bare gått oppover og oppover. Håper virkelig den er verdt det. Den ødela mitt perfekte 250 score. Nå har jeg bare 249/250 Satt meg et mål i dag. Det er å få 250/250 sette på Imdb's Top 250 liste før jeg blir seksten. Ettersom den forandrer seg stadig så kan det bli litt vanskelig, men skal hvert fall prøve Startet i dag med å se La vita è bella 52/250 Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Om profilen stemmer, er han født i 1995. Stakkars meg, forresten. Jeg må leve med skammen av å kun ha sett fattigslige 41/250. Får trøste meg med at jeg har sett mye bra film utenfor den listen, da. Likevel må jeg trappe opp filmtittingen min, da kanskje spesielt konsentrere meg om Top 250. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Angående om Avatar var en historie sett før i ny innpakking, så må jeg si Harry Knowles gir et godt perspektiv. Ikke rart han ser ting i denne filmen de fleste av oss sikkert ikke så lett enser, ettersom han nok fint kan relatere seg til hovedpersonen som sitter i rullestol. http://www.aintitcool.com/node/43430 Hadde tenkt å se Avatar i dag, men må utsettes til romjulen. Prøver å finne hype-følelsen, men klarer det ikke helt :/ Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Sett denne, Dorian? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Nå er jeg på 52/250 Hvilken film forsvant da Avatar kom inn på listen? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Nå er jeg på 52/250 Hvilken film forsvant da Avatar kom inn på listen? ikke så godt å si. filmene i bunnen på lista bytter plass hele tiden. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Tror det var Nosferatu. http://www.imdb.com/title/tt0013442/ Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg lurer litt på om det er noen filmer du er flau for ikke å ha sett. Personlig er jeg litt flau over å ikke ha sett bravehart. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg lurer litt på om det er noen filmer du er flau for ikke å ha sett. Personlig er jeg litt flau over å ikke ha sett bravehart. hehe ja. Har ikke sett braveheart enda jeg heller,men har den i samlingen, også: Gladiator Kill Bill filmene Star Wars Fight Club The Matrix Sin City De filmene jeg kommer over i farta som jeg er litt flau over og ikke ha sett enda. Har faktisk alle filmene,så får ta meg til rette og sette meg ned og se dem snart Lenke til kommentar
HarryLime Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg lurer litt på om det er noen filmer du er flau for ikke å ha sett. Personlig er jeg litt flau over å ikke ha sett bravehart. Det trenger du ikke være. Den er drita dårlig. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg lurer litt på om det er noen filmer du er flau for ikke å ha sett. Personlig er jeg litt flau over å ikke ha sett bravehart. Det trenger du ikke være. Den er drita dårlig. Fint at du sitter med fasit. Da kan jeg spørre deg om det er verdt å se filmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå