Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Jeg vil ikke se den i 3D. Det koster 30-40 kroner mer, og jeg har hatt én erfaring med 3D, som var dårlig.

Hvor lenge siden var dette? 3D har forbedret seg helt sinnsykt på noen få år. Men foretrekker også 2D ^^

Det var under et år siden. Jeg kjøpte Journey to the Centre of the Earth på bd i 3D. Kanskje det er bedre på kino enn det er hjemme, men jeg foretrekker nok filmer i 2D.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Satt meg et mål i dag. Det er å få 250/250 sette på Imdb's Top 250 liste før jeg blir seksten.

Lykke til!

Tok meg over to år med rundt 120 sette fra jeg begynte på det samme prosjektet. Så mye annen film i mellomtiden, men det må nesten til, ellers blir ikke filmen noen lidenskap lenger for min del.

Lenke til kommentar

Jeg har en liten svakhet for å gå inn på play.com og tenke at jeg skal handle et par filmer, så begynner jeg å legge varer i handlekurven og plutselig så er vi opp i over 100 pund.

Fornuftige ord fra cun også. Jeg tror det er viktig å se mye annen film samtidig som man prøver å få sett Imdb 250 lista. Kos deg med filmene og ikke bare se for å kunne krysse av en ny film på lista.

Lenke til kommentar
Hva ligger rekorden på egentlig?

1. Titanic - $1,842,879,955. Den er det ingen som slår.

Avatar; (fra wikipedia) Worldwide, the film grossed an estimated $232,180,000 its opening weekend, the ninth largest opening-weekend gross of all time, and the largest for a non-franchise, non-sequel and original film.

Lenke til kommentar
Hva ligger rekorden på egentlig?

1. Titanic - $1,842,879,955. Den er det ingen som slår.

Avatar; (fra wikipedia) Worldwide, the film grossed an estimated $232,180,000 its opening weekend, the ninth largest opening-weekend gross of all time, and the largest for a non-franchise, non-sequel and original film.

Vi får nå vente å se. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...