STRAND1 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Siden så mange klager, så kan man kanskje legge alle Avatar anmeldelsene i Avatar tråden? Endret 20. desember 2009 av STRAND1 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Så Inglorious Basterds i dag (Blu-Ray), finfin opplevelse, Tarantino på sitt beste! Samme her. Nå har jeg endelig sett alle Tarantino filmene, til nå Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg er også veldig vant til å se filmer med tekst, og setter alltid på teksten om det er en mulighet. De gangene jeg ikke har tekst, merker jeg at jeg fort glemmer det og filmopplevelsen er akkurat den samme. Det kan jo hende det er slik som du sier at teksten blir rar i 3d og at de derfor velger å vise filmen uten tekst. Jeg bruker bare tekst dersom jeg ser med venner, og filmen ikke er så bra at vi ikke prater underveis. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Så avatar igår med en kompis utrolig nok var det kun 6 stk i salen. o_o Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Avatar på en imponerende 25 plass på IMDb top 250 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Brittany Murphy er død. tmz.com Endret 20. desember 2009 av toro2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Da dør det vel minst to til før 2010. Jeg vil tippe på Abe Vigoda. (er trist selvsagt) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg er også veldig vant til å se filmer med tekst, og setter alltid på teksten om det er en mulighet. De gangene jeg ikke har tekst, merker jeg at jeg fort glemmer det og filmopplevelsen er akkurat den samme. Det kan jo hende det er slik som du sier at teksten blir rar i 3d og at de derfor velger å vise filmen uten tekst. Jeg bruker bare tekst dersom jeg ser med venner, og filmen ikke er så bra at vi ikke prater underveis. Jeg er absolutt brukbar i engelsk, men det er helvetes kjipt om det er et ord jeg ikke skjønner. Da blir jeg sittende og tenke på det, og klarer ikke konsentrere meg hundre prosent om filmen. Derfor setter jeg på tekst om det er mulig. Sitter aldri slavisk og leser teksten. Har vel sett såpass mye med tekst at jeg automatisk leser det samtidig som jeg ser på det som skjer i filmen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Brittany Murphy er angivelig død. tmz.com Didn't see that one coming. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 WTF, den var kom like oversakende som Ledger Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 WTF, den var kom like oversakende som Ledger enig Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg har lyst til å se en SINSSYK bra film. Åpen for alle forslag. Helst action/eventyr/komedie. Noen tips? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Fear and Loathing in Las Vegas. Hysterisk komedie. Ler du ikke konstant er det noe galt med deg... ...eller så er du ikke høy nok Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Brittany Murphy er død. tmz.com WTF, den var kom like oversakende som LedgerDrugs are bad, mmkaaay? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Vi kan vel ikke anbefale en film til deg om vi ikke aner hvilke du har Når folk kommer her og ber om en anbefaling på en film de skal se asap, regner jeg med at de har planer om å laste den ned, noe jeg selvfølgelig er glad for at du ikke gjør. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jepp, ser den. Tror jeg forresten legger bort "sinssyk bra film" og heller kommer i julestemning og ser Hjelp, det er juleferie. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Har den ikke. Da må du si hvilke du har -- og som du vil se -- så kan vi velge en for deg. Nvm. Endret 20. desember 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 the nightmare before christmas der har du julestemning gett! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Murphys død relatert til bruddet med Kutcher ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå