Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er også veldig vant til å se filmer med tekst, og setter alltid på teksten om det er en mulighet. De gangene jeg ikke har tekst, merker jeg at jeg fort glemmer det og filmopplevelsen er akkurat den samme. Det kan jo hende det er slik som du sier at teksten blir rar i 3d og at de derfor velger å vise filmen uten tekst.

Jeg bruker bare tekst dersom jeg ser med venner, og filmen ikke er så bra at vi ikke prater underveis.

Lenke til kommentar
Jeg er også veldig vant til å se filmer med tekst, og setter alltid på teksten om det er en mulighet. De gangene jeg ikke har tekst, merker jeg at jeg fort glemmer det og filmopplevelsen er akkurat den samme. Det kan jo hende det er slik som du sier at teksten blir rar i 3d og at de derfor velger å vise filmen uten tekst.

Jeg bruker bare tekst dersom jeg ser med venner, og filmen ikke er så bra at vi ikke prater underveis.

Jeg er absolutt brukbar i engelsk, men det er helvetes kjipt om det er et ord jeg ikke skjønner. Da blir jeg sittende og tenke på det, og klarer ikke konsentrere meg hundre prosent om filmen. Derfor setter jeg på tekst om det er mulig. Sitter aldri slavisk og leser teksten. Har vel sett såpass mye med tekst at jeg automatisk leser det samtidig som jeg ser på det som skjer i filmen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...