svenningen Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 så og avatar i 2d.. men skulle lett sett den igjen i 3d, men nå kommer jo the imaginarium of dr. parnassus (leif?) og sherlock holmes. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Angående Avatar. Jeg trodde nesten det var Xabi Alonso som hadde tatt veien til Pandora. Sam Worthhington Sinnsykt like de to. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Tarantino boks, dette er kanskje ikke tråden for tilbud, men det var noe snakk om Tarantino filmer som skulle sees, så da er denne fin. Skal bestille den selv. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Er jo ikke gøy om det ikke er bluray da.. Men under 70 kroner for 5 filmer på DVD! Oy! Endret 19. desember 2009 av cFc Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Da var Avatar sett. Det var uten tvil en utrolig visuell opplevelse, kan ikke si at jeg har sett maken til flott CGI-bruk i en film førut som passer med det virkelige såpass godt. Pandora er nok den mest spennende verdenen jeg har sett på en skjerm, og det var en vakker tur. Plottet er såpass generiskt at det er ikke noe å rope hurra for, og skuespillet er helt greit, men det visuelle og eventyret veier såpass opp for det middelmådige at filmen tipper over på det fantastiske. Jeg kan skjønne hvorfor noen "film-elitister" spår filmens død p.g.a. CGI-teknologien, men jeg forstår vitterlig ikke hvorfor de uroer seg i såpass stor grad. Vi har alltid hatt behov for en variert filmverden, og filmer som Avatar er flotte i underholdnings øyemed, men det vil alltid være filmer som Frost/Nixon, The Assassination.., Boondocks Saints osv osv fordi folk vil ha variasjon! Og så lenge det finnes film-regissører som brenner for å lage slike filmer, så har vi vitterlig ingenting å bekymre oss for. Det som jeg synes er viktig å huske på dog, er at de største filmene (eller filmene som blir husket) er de som dytter grenser innen datidens teknologi/spesial-effekter, så at Avatar vil bli husket som en visuelt mesterverk er på ingen måte negativt. (Jeg sier ikke at lavbudsjetts-filmer ikke appellerer, men det er en grunn til at de får "kult-status"). Slik har det, så vidt jeg vet, nesten alltid vært innen film-verdenen og jeg tviler på at Avatar vil være begynnelsen på slutten for flotte manuskripter og skuespillere. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Hva skjer med at Sam Worthhington er så i vinden? Plutselig er han med i alle filmene som kommer ut. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Spille i en blockbuster = you're in. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Aksenten hans skinte ganske godt gjennom i Terminator Salvation i allfall. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Så Inglorious Basterds i dag (Blu-Ray), finfin opplevelse, Tarantino på sitt beste! Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Er det noen andre som har sett på Dr. Horribles Sing-Along Blog? Det er faen meg helt genialt. Her et et ekstremt lattis klipp: Og her er en av sangene. Dette er den som kom rett etter klippet over. Bare synd at den ikke er lenger enn 42 minutter, men det er 42 fantastiske minutter!!! Endret 20. desember 2009 av Crinderman Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Må bare slenge på denne. Er ikke mulig å ikke sjekke ut filmen etter dette hysteriske klippet: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 er ikke det 3*40m episoder elns? at det er 3ep som varer i 40min? husker ikke antal eller tid, men jeg og brodern så alt, vi lo oss ihjel! Neil Patrick Harris er en vel respektert homofil gitt. NPH>chuck norris Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Interessant artikkel om Avatar: http://montages.no/2009/12/avatar-en-magisk-tur-i-skogen/ Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 er ikke det 3*40m episoder elns? at det er 3ep som varer i 40min? De tre episodene er 40 minutter tilsammen. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg husker at jeg så trailer for "The hurt locker" på kino for et halvt år siden omtrent, også har den aldri dukket opp på kino her, vet noen om den i det hele tatt har kommet ut på kino? Jeg har iallefall ikke sett noen spor etter den her i Trondheim. Eg såg den på kino her i Oslo iaf. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Så den også på kino i Oslo for en god stund siden, så det er langt fra alle som lastet ned Herregud,må bare scrolle fort forbi alt som står om Avatar i denne tråden(ca 70 % av alt for tiden). Vil ikke ende med å se noe som kan påvirke opplevelsen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 The Hurt Locker har jo til og med vært på kino her i Elverum, så om den ikke har vært i Trondheim enda så er det jo ganske snodig. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Den gikk på kino i Trondheim tidligere i høst. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg har tenkt til å se Avatar i morgen, satser på å se den på Ringen i Oslo, men ser den bare går utekstet i den største salen, hva er grunnen til dette? :S Har det noe med 3D-opplevelsen å gjøre eller noe, sånn at teksten vil forstyrre og ødelegge 3D-opplevelsen? Egentlig en veldig dårlig uvane, men jeg har blitt skikkelig vant til å se film med undertekst... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg er også veldig vant til å se filmer med tekst, og setter alltid på teksten om det er en mulighet. De gangene jeg ikke har tekst, merker jeg at jeg fort glemmer det og filmopplevelsen er akkurat den samme. Det kan jo hende det er slik som du sier at teksten blir rar i 3d og at de derfor velger å vise filmen uten tekst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå