Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Jeg husker at jeg så trailer for "The hurt locker" på kino for et halvt år siden omtrent, også har den aldri dukket opp på kino her, vet noen om den i det hele tatt har kommet ut på kino?

Jeg har iallefall ikke sett noen spor etter den her i Trondheim.

Ikke jeg heller, men den slippes i februar på DVD og BD. De som har sett den her inne, har vel da mest trolig sett den på ulovlig vis.

Stemmer vel ikke helt. Har vært tilgjengelig i Italia siden i sommer, så det er bare å bestille Blu-Ray'en derfra hvis man er utålmodig :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så Avatar i går, som mange andre. Fy f**n for en film, er den sykeste filmopplevelsen jeg har hatt noen gang. Håper inderlig at denne tjener inn mer enn nok penger slik at Imax etter hvert blir ny standard. James Cameron bevisste nok en gang hvilken Gud han er i regissør-stolen. Dybden bildet får i 3D er helt utrolig. Grunnhistorien er veldig Hollywood, men jeg synes at i likhet med Titanic, løser JC det på en veldig bra måte. Det er ikke hva du forteller som er viktigst, men hvordan du forteller det. Helt klart årets beste film!

Lenke til kommentar
Jeg så Avatar i 2D og er strålende fornøyd med det :)

Såvidt jeg kan se er det ikke nødvendig å se den i 3D-utgave for å kunne nyte den maksimalt. 9/10 er jo ingen dårlig karakter, tross alt.

Den er helt sikker lekker i 2D, men det var en egen opplevelse å se den i 3D.

Ser nå at Avatar har nådd en 51 plass med litt over 12k stemmer.

Lenke til kommentar
Jeg husker at jeg så trailer for "The hurt locker" på kino for et halvt år siden omtrent, også har den aldri dukket opp på kino her, vet noen om den i det hele tatt har kommet ut på kino?

Den var ihvertfall på kino i Bergen for en god stund siden, men den kom vel bare til de største kinoene i landet.

Filmen var rimelig god husker jeg.

den er jo omtrent ett år gammel i statene og er vel på dvd, jeg ha selv sett den 5ganger og syns det er dødsbra, tror den varer rundt 2t og 4-6 min :p

husker den gikk på kino her i stavanger hvertfall

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...