Valeit Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Han hadde nemlig helt lik stemme som Leonidus i 300.. Nei, synes du det? Jeg synes ikke det lignet så veldig. De hadde samme oppbygning og mening i talene sine, men synes ikke stemmene lignet. Endret 18. desember 2009 av Write Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Til vanlig lignet den ikke nei, men akkurat da han sa det, så var det så og si helt likt etter min mening. Jeg fikk iallefall veldig Leonidus vibber. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Sherlock Holmes ser artig ut ja Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Da er jeg offisielt Avatard. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Og der var Avatar kommet inn på topp 250(imdb) med en foreløpig 168 plass. Hvordan i all verden fungerer rating-systemet til imdb? Avatar kommer inn på top 250 med 6632 stemmer mens filmer med nesten like høy score og mange tusen antall flere stemmer kommer ikke inn.. greit nok at man krever geografisk spredning, men 6632 er jo veldig lite. Edit: Fant denne, men den sier jo ikke hva en regular voter er. Skulle nesten tro en regular voter er en fra Vesten. Endret 18. desember 2009 av T.F.T Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Og der var Avatar kommet inn på topp 250(imdb) med en foreløpig 168 plass. Hvordan i all verden fungerer rating-systemet til imdb? Avatar kommer inn på top 250 med 6632 stemmer mens filmer med nesten like høy score og flere tusen antall flere stemmer kommer ikke inn.. greit nok at man krever geografisk spredning, men 6632 er jo veldig lite. Se filmen hos Youtube ...og noen IMDB-ansatte. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Da er jeg offisielt Avatard. Ja? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 noen som er interresert i denne gadget'en? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Da har jeg sett avatar fantastisk film. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 I motsetning til alle dere som har sett på Avatar, så har jeg sett Arlington Road. Har ikke ord for å uttrykke meg om filmen. Rimelig satt ut for øyeblikket. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Og der var Avatar kommet inn på topp 250(imdb) med en foreløpig 168 plass. Hvordan i all verden fungerer rating-systemet til imdb? Avatar kommer inn på top 250 med 6632 stemmer mens filmer med nesten like høy score og flere tusen antall flere stemmer kommer ikke inn.. greit nok at man krever geografisk spredning, men 6632 er jo veldig lite. YouTube her ...og noen IMDB-ansatte. Og alle som tar seg tid til å lese FAQ, da. The formula for calculating the Top Rated 250 Titles gives a true Bayesian estimate: weighted rating (WR) = (v ÷ (v+m)) × R + (m ÷ (v+m)) × C where: * R = average for the movie (mean) = (Rating) * v = number of votes for the movie = (votes) * m = minimum votes required to be listed in the Top 250 (currently 3000) * C = the mean vote across the whole report (currently 6.9) for the Top 250, only votes from regular voters are considered. Endret 19. desember 2009 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Da er jeg offisielt Avatard. Ja? Den er monumental. Bare se den. Inntil for litt siden så jeg flygende øyer og krigende "vingehelikoptere" når jeg lukket øynene. Filmen er spekket med eye candy og det blir ikke kjedelig heller, selv om jeg kan gå med på at historien er noe tynn. Likevel, filmen tar seg god tid til å la oss bli kjent med Na'vi-ene før det hele kulminerer i en av de mest episke kampene jeg har sett festet til film. Og så har jeg nettopp sett Paranormal Activity. I et bekmørkt rom, alene. Jeg ble over hodet ikke skremt, engasjert og så vidt underholdt. Dette går bare ikke inn på meg. Det blir, som alltid med skrekkfilmer, for dumt. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Den er monumental. Bare se den. Inntil for litt siden så jeg flygende øyer og krigende "vingehelikoptere" når jeg lukket øynene. Filmen er spekket med eye candy og det blir ikke kjedelig heller, selv om jeg kan gå med på at historien er noe tynn. Likevel, filmen tar seg god tid til å la oss bli kjent med Na'vi-ene før det hele kulminerer i en av de mest episke kampene jeg har sett festet til film. Og så har jeg nettopp sett Paranormal Activity. I et bekmørkt rom, alene. Jeg ble over hodet ikke skremt, engasjert og så vidt underholdt. Dette går bare ikke inn på meg. Det blir, som alltid med skrekkfilmer, for dumt. Skrekkfilmer skal som kjent sees på kino. Ikke hjemme i stuen. Så du Avatar i 3D? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Og alle som tar seg tid til å lese FAQ, da. Men bare IMDB vet hva som er definisjonen på "Regular voters", therein lies the rub. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Istid 3 var knallbra. Sjeldent opplevd så mye latter i en kinosal, enorm opptur fra en heller forglemmelig 2'er. Den var perfekt for barn og minst like perfekt for foreldre (spesielt grunnet tematikken). De fikk mer enn nok å relatere seg til. Barn er mye mindre kritiske. Jeg synes Istid-konseptet er kjedelig og har gått ut. Ja takk til nye stilige animasjonsfilmer som Pixar kommer med. Men så krevde også det å få full effekt av Istid 3, spesielt for voksne, livserfaring du enda ikke har fått. Det å være far eller mor gir denne filmen en ekstra dimensjon, fordi Sid her inntar en rolle vi foreldre relaterer oss ekstra godt til. Det blir litt som hva jeg går glipp av i personlige skildringer av narkomane, siden jeg aldri har brukt narkotika. Noe får jeg ut av det, siden jeg knapt hadde en kompis som ikke gikk på stoff i ungdomstiden, men jeg har fint lite mulighet å relatere til det å være dopet. Å være smekkfull, som jeg ofte var, er nok ikke helt det samme. Og Istid 3 handlet jo veldig mye om foreldrerollen, det kan du vel si deg enig i? Det var som det siste Dagfinn Lyngbø-showet. De fleste single unge mennene mente han hadde gjort det bedre før, mens alle som har opplevd å være småbarnsforeldre knapt klarte å puste til tider (Lyngbø var da nylig blitt far og dro mange spøker på den situasjonen). Det handler om hvem sin virkelighetsmodell som best treffes og hvilken referanser som benyttes. Så her vil jeg nok si du har potensial til å se denne filmen i mer positivt lys om noen år, filmen kan du ikke avskrive med at barn har mindre kritisk sans (jeg vil heller si at de har mindre fordomsfull sans). Her bygger en stor del av filmens tematikk på foreldrerollen, som parodiseres. Der ser du vel selv at man langt bedre vil relatere til det, om man selv er mor eller far? Se den når du er blitt profesjonell bleieskifter og jeg vil tro du ser den lille ekstra dimensjonen den biten av filmen gir, vil du ikke tro det? Da har du jo i så fall en second viewing å glede deg til. Såfremt jeg ikke bare er full av bullshit vel å merke Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Så Avatar i kveld, finfin film Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Vi tenkte å se Avatar i morgen, men skal vi velge vanlig eller 3D? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Den infridde ihvertfall i vanlig, og den er land, så hvorfor ta sjangsen på 3D? Kan være tungt for synet. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) snip Hehe, hvorfor bruke så mange ord på å forklare noe som i bunn og grunn koker ned til å få seg noen år ekstra på baken - bestandig et godt argument når noen ikke liker det man selv liker. Dessuten er det jo alltid lidderlig moro å bruke foreldrerollen som skalkeskjul for å like visse (mindre bra) filmer... Endret 19. desember 2009 av Montag Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Avatar var fantastisk, løp og se! Og jeg kan ikke begripe hvorfor enkelte her inne bruker så utrolig mye tid og energi (tilsynelatende) på å snakke dritt om filmer de ikke har sett. Avatar fikk meg i godt humør, i alle fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå