Cuneax Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Episode 1 er jo ikke bra i hele tatt for å si det pent. De to som er som jeg kommer på med en gang er jo når Anakin og Padmé diller rundt i den blomster-engen og Anakin rir på det overdimonsjonerte eslet, ser mindre bra ut. Nr to er når han skal ta en bit av eple, skulle ikke tro at det var fysisk mulig å gjøre det så dårlig 8304163[/snapback] Helt enig med deg i at det er forjævlige greier, det der. Episode III var det hele prequeltrilogien burde ha vært. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Men krigene i Episode 2 var i det minste sofistikerte. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg så nettopp på en amatørfilm kalt Frank Strangler 2 (download-link), og jeg synes hovedrollen hørtes merkelig mye ut som James Stewart. Bare jeg som synes det? FAKE EDIT: Jeg har ikke noe å gjøre med de som lagde filmen, bare syntes det var litt interessant. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Men krigene i Episode 2 var i det minste sofistikerte. 8304646[/snapback] Nei, Jebus H. Christ. De var så dårlig lagd (eller fremstilt) at jeg rett og slett bare ble skuffa. Rot, virvar og "glætte" effekter Lenke til kommentar
CCola Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg synes det blir urettferdig mot den filmen å ikke like den fordi den ikke var morsom. Det var aldri meningen at den skulle være morsom heller. Jeg synes den er en av Carreys beste, kanskje den aller beste. 8304578[/snapback] Joda, helt grei film. Ikke spesiell morsom, og det var kanskje fordi jeg hadde forventet meg en komi-film at jeg ikke syntes den var spesiell bra. Men men.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Så Man on the Moon for første gang igår, og jeg må si jeg ble nokså skuffet. Etter å ha sett at komi-filmer som Ace Ventura, Bruce Almighty osv bare har 6 på imdb, trodde jeg Man on the Moon som har nærmere 7.5 skulle være meget så bra, men ble som sagt skuffet.. Har merket at de fleste "reine" komedier med blant annet Jim Carrey har fått dårlige karakterer på imdb. Man on the Moon er jo laget ikke som rein komedie, men nesten. Liker folk komedier blandet med drama, sorg og seriøse folk? Jeg liker dem ikke. 8304344[/snapback] Man on the Moon er en dramatisk film om en tragisk komiker, så sjangrene blir blandet. Den er mye, mye bedre enn filmer som Liar Liar og Ace Ventura, som forklarer høyere score på IMDb, men det betyr ikke at den er morsommere. The Truman Show og Eternal Sunshine er de beste Carrey-filmene, og det er ikke mye jeg ler av dem. Det er for det meste tårer og leppebiting, men det setter jeg mer pris på. Det skal ikke mye til for å få meg til å le, alt fra en LarsP-post til en episode av South Park til at noen sklir på isen, men effekten Truman, Andy og spesielt Joel har på meg er mye vanskeligere, og derfor mye mer verdsatt. Hvis du føler at Man on the Moon ikke ga deg noe så kan du alltid sjekke ut komikeren den handler om, Andy Kaufman. Du kan lese litt på wikipedia, sjekke klipp på youtube og lese rundt på nett, hvis du får sansen for han så blir kanskje filmen en bedre opplevelse. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Var hos faren min her om dagen og insisterte på at jeg fikk med meg "Eggs" som gikk på TV den dagen. Jeg var litt skeptisk men så den alikevel. Og fy steike og jeg lo :!: For en genial film! Noen andre som har sett den? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Var hos faren min her om dagen og insisterte på at jeg fikk med meg "Eggs" som gikk på TV den dagen. Jeg var litt skeptisk men så den alikevel. Og fy steike og jeg lo :!: For en genial film! Noen andre som har sett den? 8304780[/snapback] Jepp. God den men den kommer ikke i nærheten av Salmer fra kjøkkenet av samme regissør. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Noen som har sett filmen "Mirror Mask"? Er den noe tess? Utifra bilder ser det ut til at det kan være noe lignende Pan's Labyrinth, stemmer dette? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg synes faktisk Jim Carreys versjon er bedre enn Jefferson Airplanes originale. Han er tidenes morsomste person. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Det er dette her som er oscarmateriale, klippet sammen fra to av tidenes værste filmer; 8304117[/snapback] Skjerpings! Supergirl er ikke dårlig. Dette er derimot dårlig: Santa With Muscles Hobgoblins Overdrawn at the Memory Bank --- Og nå, over til noe helt annet: Siden The Marine var kickass så må denne bli ultrakickass, Stone Cold Steve Austin, yih!: The Condemned Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Huff, Anaconda 2 var dårlig. Elendig skuespill og kliss full av klisje sitater. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Huff, Anaconda 2 var dårlig. Elendig skuespill og kliss full av klisje sitater. 8305252[/snapback] Og du forventet deg... Edit: Er vel like greit at det ikke var noe dialog med i den traileren for The Condemned. John Cena klarte jo så vidt å røre på seg når han skulle snakke, holdt vel med en ting om gangen. Men det betyr jo ikke at det ikke var underholdene, men det var jo mer Robert Patrick sin skyld. Ser de har fått med seg Vinnie Jones her, så da kan det vel kanskje bli like underholdene igjen Endret 4. april 2007 av Manx Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Da har jeg sett The Incredibly Strange Creatures Who Stopped Living and Became Mixed-Up Zombies!!?. MST3K versjonen sådan. Og det var, vel, intaressant Lenke til kommentar
O.J Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Bare jeg som ble skuffa over The Good Shepherd? Skjedde liksom aldri noe. Bare endeløse uinteressante dialoger, og en ganske kjedelig hovedkarakter. Etter litt over time skrudde jeg av filmen. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Bare jeg som ble skuffa over The Good Shepherd? Skjedde liksom aldri noe. Bare endeløse uinteressante dialoger, og en ganske kjedelig hovedkarakter. Etter litt over time skrudde jeg av filmen. 8306203[/snapback] Hvordan kan du si dette når du kun har sett én av filmens nesten tre timer? Lenke til kommentar
O.J Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Bare jeg som ble skuffa over The Good Shepherd? Skjedde liksom aldri noe. Bare endeløse uinteressante dialoger, og en ganske kjedelig hovedkarakter. Etter litt over time skrudde jeg av filmen. 8306203[/snapback] Hvordan kan du si dette når du kun har sett én av filmens nesten tre timer? 8306828[/snapback] Eller så nesten rundt 2 timer skal jeg innrømme.. var uansett kjedelig i lengden. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Den tar seg ikke noe opp i løpet av de siste 1-2 timene uansett Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Huff, Anaconda 2 var dårlig. Elendig skuespill og kliss full av klisje sitater. 8305252[/snapback] Og du forventet deg... 8305357[/snapback] Vet ikke jeg, enern er jo underholdene i det minste. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Husker dere i Den Grønne Mil, når de viste hva blokken ble til i senere tid? Er dette samme bygning? Jeg ser på Awakenings. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå