Kontorstol Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Så akkurat District 9, og likte den veldig godt! En ting jeg lurer på, er det meningen å forstå alt aliensa sier? Så uten tekst. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 100 best movie lines in 200 seconds Mangler vel en del "berømte" der tror jeg... Hvor er alle de italienske, franske , tyske og russiske klassikerne? Denne listen burde omdøpes til "kjente replikker fra nyere Hollywoodfilmer".Mange klassikere fra 30 og 40åra som ikke er med her heller. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Så akkurat District 9, og likte den veldig godt! En ting jeg lurer på, er det meningen å forstå alt aliensa sier? Så uten tekst. Om det er meningen? Det er vel ingen som prater aliensk. Husker dog ikke om noe av det de sa var teksta eller hvordan det var. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Så akkurat District 9, og likte den veldig godt! En ting jeg lurer på, er det meningen å forstå alt aliensa sier? Så uten tekst. Om det er meningen? Det er vel ingen som prater aliensk. Husker dog ikke om noe av det de sa var teksta eller hvordan det var. Hvah?! Er det kun jeg som begynte med aliensk i 3.klasse på barneskolen? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Var vel noen skoler som hadde det som prøveprosjekt etter påbud fra Knut Jørgen Røed Ødegaard. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Vel, de snakker engelsk, men det er veldig vanskelig å forstå hva de sier. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Peis på tekst da. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Har ikke tekst. Edit: Nok om det. Hadde holdt med et ja eller et nei. Endret 14. desember 2009 av Kontorstol Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Husker ikke den filmen på detaljnivå siden jeg holdt på å fryse i hjel da jeg så den på kino. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Du husker vel om det aliensa sa var tekstet. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Faktisk ikke. Kan vel bare si at jeg må se den en gang til. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Har begynt på den første av de to Tarrantino filmene jeg ikke har sett, Jackie Brown. Den andre er Inglourious som jeg har bestilt Fredag siste dag før ferien skal vi leie en kinosal og se Avatar :D Endret 14. desember 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 LEIE en kinosal? På premieredagen til Avatar? Lenke til kommentar
HarryLime Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Trodde Avatar kom til å bli historiens største kalkun, men jaggu har ikke jern-james trøkt ut nok en landmark film. (Da selvsagt med tanke på effekter) Selve historien ser dessverre litt for cheese ut for min smak. Gleder meg til 18.des. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Du husker vel om det aliensa sa var tekstet. Det var tekstet, mye av det i hvertfall. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 LEIE en kinosal? På premieredagen til Avatar? Jepp, betaler kun 70 kroner for og se den også Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Enten må du bo på en liten plass eller så er dere veldig mange om å leie. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Var vel 2-3 klasser som skulle bli med, det er ikke en veldig stor kino, men grei nok. Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Så akkurat District 9, og likte den veldig godt! En ting jeg lurer på, er det meningen å forstå alt aliensa sier? Så uten tekst. Jepp. Nå har du mistet halve plottet gutt. Ikke bra Lenke til kommentar
co2 Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Hvilke plasser er det egentlig som viser filmen i 3D i Norge? Jeg var på IMAX en gang i Oslo, så gikk de konk, og etter det har jeg igrunn ikke peiling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå