kakesjef Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Ja 6 sikre på meg, og et par stykker jeg er litt usikker på. Uff Jaja, satser på at det sier mer om quizen enn om meg (*vanskelig*) Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 . Må si jeg er veldig spent på hvordan du kan vite dette? Det finnest to typer plot ifølge IMDb; Plot Summary og Plot Synopsis. Plot definition Plot Summary er et lite sammendrag av hva filmen handler om, lignende det du kan lese på baksiden av dvden. Plot Synopsis er selve handlingen i filmen, og inneholder som regel spoilere. Plottet er måten filmen er framstilt på. Altså kan plottet være ukronologisk som i enkelte filmer. Historien derimot er filmens helhet, sett i kronologisk handlingsforløp. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Riktig det, Fløyelsbøtte, men plot har også den dagligdagse betydningen av "historie". Når folk sier at "plotet var dårlig" mener de at de syns historien var dårlig. De tenker vel heller lite på fremstilling og stil, selv om det også inngår i inntrykket. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Da har jeg nådd 100/250. Så The Godfather, som må være den kjedeligste filmen jeg noensinne har sett. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Og da var 3. verdenskrig igang. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Og da var 3. verdenskrig igang. Neida, det er bare et spørsmål om at han får seg noen å... ja, dere skjønner vel tegningen. :!: Endret 14. desember 2009 av Montag Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Da har jeg nådd 100/250. Så The Godfather, som må være den kjedeligste filmen jeg noensinne har sett. Det tok lang tid før eg såg Gudfaren, valde å utsetja den fordi eg eigentleg var "redd" for å synest at den var kjedeleg, ettersom alle kompisane mine synest det. Det er jo ein fantastisk film! Skjønar ikkje kva som er så kjedeleg, det skjer jo nesten alltid noko, samt fantastisk skodespel. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Hehe, The Godfather er da helt ok! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Da har jeg nådd 100/250. Så The Godfather, som må være den kjedeligste filmen jeg noensinne har sett. Fair nok. Broren min, som til vanlig ser crapfilmer, sa det var den beste filmen han noen gang hadde sett og ville låne de neste filmene med en gang. Jeg trodde jeg skulle torturere han med den, men jeg ble overrasket. Så at den kjeder deg trenger ikke å fortelle noe om deg. Det er forresten Obamas favorittfilm til de som ikke har fått det med seg. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg så vel The Godfather for første gang da jeg var 14-15 år og elsket den. Den og La Haine åpnet filmverdenen for meg, det vil si at jeg kunne se filmer som ikke bare hadde action Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Så Gudfaren i åttende. Syntes den var ganske bra, men ikke nr 1 på imdb. Gudfaren del 2 derimot Forøvrig så var det American History X som fikk meg til å like den type film for alvor, så den 4 ganger på tre dager husker jeg Leon også btw. Endret 14. desember 2009 av Batnobbit Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Da har jeg nådd 100/250. Så The Godfather, som må være den kjedeligste filmen jeg noensinne har sett. DU ER DUM. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg så The Godfather for første gang for noen uker siden. Den var absolutt ikke dårlig, men jeg skjønner absolutt ikke hypen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 jeg husker jeg hadde veldig lyst til å se gudfaren filmene da jeg var tolv år. Så fikk jeg de til bursdag av søsteren min og så den første samme dag, de andre så jeg helgen etterpå ellerno. Jeg digget de filmene og gjør det fortsatt! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Så Gudfaren i åttende. Syntes den var ganske bra, men ikke nr 1 på imdb. Gudfaren del 2 derimot Forøvrig så var det American History X som fikk meg til å like den type film for alvor, så den 4 ganger på tre dager husker jeg Leon også btw. Tror det var American History X som åpnet mine øyne for alvorlige og "kjedelige" drama og. Da var jeg vel rundt 14, noe som virkelig får meg til å innse at jeg har blitt gammel. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Og da var 3. verdenskrig igang. you have amazing foresight Lenke til kommentar
HarryLime Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Inception trailer kommer til jul. Satan så jeg gleder meg til den filmen. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Ja, herre. Glem Avatar, Shutter Island, The Three of Life eller hva enn folk venter på, Inception er helt øverst på min "se-og-bli-ferdig da!"-liste (og det utifra en teaser som jo egentlig ikke sier noe som helst) . Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 100 best movie lines in 200 seconds Mangler vel en del "berømte" der tror jeg... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 100 best movie lines in 200 seconds Mangler vel en del "berømte" der tror jeg... Savnet den fra signaturen min, fra 'The Third Man'. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå