saladin waits for alice Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 takk for forslagene! Ikke faen om jeg ser den episoden fra de 7 dødssynder igjen Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Penn og Teller har en bra episode om omskjæring. Men Penn og Teller er ikke akkurat fans av tradisjonen, så du bør kanskje unngå å kikke på dette Se filmen hos Youtube Endret 12. desember 2009 av -sparks- Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg har sett den dokumentaren, jeg lo meg ihjel jaja, kan ikke bli mer psykisk påvirket enn det jeg allerede er Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Satt her og tenkte jeg skulle tjene meg opp minst én jævla award på iCheckMovies. Så jeg ser gjennom så mange kortfilmer jeg orker, nå på kveldstid. Er mye russisk animasjon, merker jeg. Så nettopp russisk Karlson på taket, og Ole Brumm. Morsomt. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Kortfilmene får jeg ta til neste år. Blir spennende å se hva de har å by på, høres jo fhun ut Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Så Moon i går, og Star Trek i dag. Svært fornøyd! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Kortfilmene får jeg ta til neste år. Blir spennende å se hva de har å by på, høres jo fhun ut Få med deg Vinni-Pukh. Figurene ser nok så annerledes enn hva de gjør i f.eks Disney sine produksjoner. Jeg var ikke helt sikker først på om det var Ole Brumm jeg så, det var på en måte så langt fra hvordan jeg er vant til å se han. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Kom over denne perlen, tusenvis av Ebert & Siskel/Roeper video reviews. Endret 12. desember 2009 av henrik_s Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 The box ser veldig gøy ut Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 A small wooden box arrives on the doorstep of a married couple, who know that opening it will grant them a million dollars and kill someone they don't know - IMDb om The Box Høres ut som et godt utgangspunkt i alle fall! Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 The box. Se trailer: http://www.youtube.com/watch?v=LVK-hVGqCpo Også ser du spoof: http://www.youtube.com/watch?v=KiFKm6l5-vE Filmen skal ses. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 Haha, jeg lo godt der. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 haha, helt hærlig spoof xD Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 Nå burde nesten Montag komme og klappe meg på ryggen, fikk med meg The Thief of Bagdad som gikk på nrk2 (eller 3). Den filmen var jo så gammel at den var jo pokker meg ikke i s/h, den var i lilla Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg fikk også med meg litt av den, så vidt det var. Så de siste få minuttene. Har hatt planer om å se den, så skal få gjort det i løpet av min levetid en gang. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 Nå burde nesten Montag komme og klappe meg på ryggen, fikk med meg The Thief of Bagdad som gikk på nrk2 (eller 3). Den filmen var jo så gammel at den var jo pokker meg ikke i s/h, den var i lilla Det var ulike fargeskjær, grønt, gult, blått, lilla. Såg den eg og. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 Er den like bra som 1940-versjonen da? Den er sprek. Alle bør ta en titt på den. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Nå burde nesten Montag komme og klappe meg på ryggen, fikk med meg The Thief of Bagdad som gikk på nrk2 (eller 3). Hehe, bra at jeg slipper å forklare deg ditt eget beste.Regner med at du etter denne opplevelsen starter en stumfilmsamling. Håper flere her fikk med seg denne fantastiske filmen - Douglas Fairbanks gjør en av sitt livs roller her. For å friste de av dere som ikke så den: Endret 13. desember 2009 av Montag Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 Siden jeg likte Pulp Fiction, er vel bare å fyre på med de andre filmene som reservoir dogs, kill bill filmene og slikt? andre som bør nevnes? Når du har gjort deg ferdig med disse han har regissert selv så kan du ta en titt på True Romance. Står for manus; fikk den koselige Tarantino-feelinga av denne også jeg. Om jeg ikke husker feil så er Natural Born Killers også verdt å få med seg om man vil ha enda mer av Tarantino. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 13. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2009 NBK er latterlig dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå