tjalla Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Skandale det der ja. En dårlig film slår en ok film! Det er mer skandale at folk gidder å provosere fram teite debatter. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Akuratt sett ferdig Unforgiven på Blu-ray, veldig vakkert filmet må jeg si men føler det er en film jeg må se 2 ganger for og virkelig like... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Det vil ikke jeg si. Ga den 9/10 etter én visning. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Skandale det der ja. En dårlig film slår en ok film! Syns du det? Eneste som var dårlig i Dark Knight (etter min mening) var stemme til Batman, det bomma lyd ingenøren litt.. *Prays to satan that a Batman debate doesn't start <.>* Endret 11. desember 2009 av amir90 Lenke til kommentar
HarryLime Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 The Dark Knight står sammen med T2 som tidenes beste action film i mine øyne. For de som ikke har fått det med seg; The Lovely Bones får slakt... En av filmene jeg hadde gledet meg mest til i år. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Det vil ikke jeg si. Ga den 9/10 etter én visning. Ga den en 8/10, ser den igjen om noen måneder tror jeg vil like den mye bedre da, slik var det også med Pulp Fiction. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Haha, Will Smith er hilarious på Skavland. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Haha, Will Smith er hilarious på Skavland. Skavlan er flink med gjester må jeg si. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Noen som veit om det er noen skikkelig gode tilbud på noen blu-ray filmer på elkjøp, lefdal, platekompaniet etc.? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Følger du med i tilbudstråden? Dukker stadig vekk opp noe der. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Noen som veit om det er noen skikkelig gode tilbud på noen blu-ray filmer på elkjøp, lefdal, platekompaniet etc.? 2 for £14 på Amazon.co.uk Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Noen som har sett den siste American Pie filmen? Den nye Stiffler er en skandale. De 3 første filmene var de som var American Pie. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 haha xD Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Noen som har sett den siste American Pie filmen? Den nye Stiffler er en skandale. De 3 første filmene var de som var American Pie. Synes American Pie filmene generelt er en skandale jeg. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Den første er iallefall genial, meinar eg. Etter dette er det mykje melking Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 American Pie kommer ut, alle hater den, oppfølgerne kommer, alle hater de, en oppfølger som ikke følger den forrige malen kommer ut, alle hater den og plutselig har de litt mer sansen for de første tre. Sånn er det alltid, det er samme grunn til at når man hører en sang man hørte på i 6. klasse på radio så skrur man opp lyden - hvis man først skal høre på dårlig radiopop så vil man høre den man er vant med, ikke det nye. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Siden jeg likte Pulp Fiction, er vel bare å fyre på med de andre filmene som reservoir dogs, kill bill filmene og slikt? andre som bør nevnes? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg reservoir dogs var litt kjedelig. Ikke like bra som Pulp Fiction i allefall. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Siden jeg likte Pulp Fiction, er vel bare å fyre på med de andre filmene som reservoir dogs, kill bill filmene og slikt? andre som bør nevnes? Jeg ville sett dem i rekkefølge. Reservoir, Pulp, Jackie, Kill Bill, Grindhouse, IB. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Men siden jeg har allerede sett pulp og IB, hva foreslår du da? Endret 11. desember 2009 av amir90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå