Batnobbit Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Hvorfor lagger dvdene mine når jeg spiller dem av i VLC? Både Spider Man 1 og 2 lagger. Ingen Star Wars filmer funker heller >< Anbefaler på det sterkeste å bruke ett annet program enn VLC. Det er veldig greit da det tar alt man mater det med, men kvaliteten på det man får er ikke mye bra. Anbefaler heller å bruke f.eks Media Player Classic Home Cinema Edition. Og det virket. Tusen takk Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Tror dere Holographic Versatile Disc (HVD) kommer til å ta over for Blu-ray i fremtiden? Det er snakk om 1-6 TB i lagringskapasitet, eller opptil 1 PB i teorien. Man bør kunne få anstendige digitale utgaver av filmer med slike størrelser ^_^ Nei, tipper Blu-Ray er siste optiske medium det leveres film på. Tipper fremtiden er at film leveres over nett som streaming/video-on-demand og som nedlasting. Om film distribueres på et fysisk medium så vil jeg tippe at det blir en form for minnekort eller lignende. Mulig formatet har en fremtid, men ikke som medium for distribusjon av film til privatpersoner. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Dere som venter på "nettfilm" tror jeg må smøre seg med god tålmodighet. Ting tar jævlig lang tid. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg tror det skal litt landsomfattende hastighetsoppgradering på bredbånd, før vi kan begynne å tenke på å flytte hele filmformatet over på nettet. Det ville neppe blitt særlig vellykket for den vanlige mann i gata å streame en full høyoppløsningsfilm over nettet, med de linjene de fleste sitter på per dags dato. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg håper at vi slipper å være låst til nettløsninger i fremtiden. Jeg liker å ha CD-er i hylla, vinyl i bokser og DVD-er over TV-en. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg håper at vi slipper å være låst til nettløsninger i fremtiden. Jeg liker å ha CD-er i hylla, vinyl i bokser og DVD-er over TV-en. Enig i det ! Lenke til kommentar
Montag Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Jeg håper at vi slipper å være låst til nettløsninger i fremtiden. Jeg liker å ha CD-er i hylla, vinyl i bokser og DVD-er over TV-en. Du glemte bøker- greit å ha noen av de i hylla også. Endret 10. desember 2009 av Montag Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Helt enig. Er noe helt annet å ha 250 dvd og blu-rays i hylla, enn 250 filmer på harddisken. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Hvorfor det? Det både tar plass og er upraktisk. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Det finnes absolutt ingen logisk grunn. Jeg liker bare bedre å ha en CD i hylla, enn et album kjøpt via iTunes. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Jeg liker at det tar plass. Tenker du upraktisk som i at det tar plass? Hvorfor jeg liker det? Nei, si det, det er bare sånn jeg er. Er jo en del av sjarmen med film og ha de fysisk i hylla, måtte gå bort til hylla, se over filmene, og så velge. I tillegg er det og greit når man ska f.eks se filmen på en tv som ikke kan kobles til en pc. Endret 10. desember 2009 av Jonas2k Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Det finnes absolutt ingen logisk grunn. Jeg liker bare bedre å ha en CD i hylla, enn et album kjøpt via iTunes. DVD'er var morro å ha i hyller i begynnelsen, men når jeg rundet 2500 DVD'er var det ikke lengre kult. Bare sinnsykt upraktisk. Alt ligger nå på en filserver, og filmene er stuet vekk i store pappesker. Har istedet kun Blu-Ray filmer i hyller nå. Får holde frem til det blir for mange av disse også....... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Filmer er som familiebilder. Man kan legge alt av dem inn på en datamaskin, men på en synlig plass på veggen er de fine å se på, og de tilfører rommet en egen atmosfære. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg tror jeg bare velger ut 20 favoritter, kjøper meg noe lignende dette og lar resten hvile out of sight. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Om noen år så er dere like sære som de som samler på førsteutgave vinyl. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Bedre å være sær enn mainstream The Tramp leder vei, vik fra oss rullebånd Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg tror jeg bare velger ut 20 favoritter, kjøper meg noe lignende dette og lar resten hvile out of sight. Hadde vært artig med en hel vegg med det. De nevnte også et viktig poeng; jeg setter stor pris på alt det ekstra arbeidet som er lagt ned i et fint cover. Det gjelder riktignok oftere CD-er enn DVD-er. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Vinyl er det beste, selv om det er veldig hipster. Noe jeg liker. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Så Up i kveld, hadde høye forventninger, og den innfridde. Det var en Fantastisk film! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Liker ikke helt at det er blitt normalt å putte inn to morsomme karakterer som skal krangle og sloss i filmer. Begynner å bli litt oppbrukt nå, ikke blir når Transformers2 ikke klarer å gjøre de morsomme en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå