Schneiderlin Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Wall-E er sikkert den verste Pixar filmen jeg har sett, 1 grunn til det er den stygge roboten som altid sier WAALLL EEE Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Fler som har sett denne filmen? Husker jeg så igjennom en del vote history når den tråden var ny og kan ikke huske og ha sett den på noen av de. Anbefaler ihvertfall denne på det sterkeste! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Blood in blood out er den engelske tittelen om noen lurte Endret 9. desember 2009 av Cortese Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Blood in blood out er den engelske tittelen om noen lurte Er en kanonfilm. Tror det er på tide med ett gjensyn snart Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Wall-E er sikkert den verste Pixar filmen jeg har sett, 1 grunn til det er den stygge roboten som altid sier WAALLL EEE Wall-e er jo kjempekoseleg Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Liker alle de andre Pixar filmene, men ble skuffet over Wall-E, den beste må være Nemo. Gleder meg sykt til den får BD release Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 De utrolige er uten tvil min favoritt, den er ganske høyt oppe for favoritter generelt også. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Liker alle de andre Pixar filmene, men ble skuffet over Wall-E, den beste må være Nemo. Gleder meg sykt til den får BD release Finding Nemo på Blu-Ray kommer til å bli legendarisk. Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Nemo var den svakeste fra pixar synes jeg. Cars og Wall-E som favoritter her. Uansett ser slike filmer meget bra ut på BD. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Holder Nemo som favoritt selv. Fantastisk film som foregår utelukked på havets bunn, og et lite tannlegekontor. Herlige karakterer, morsom dialog, fin animasjon og underholdene. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Finding Nemo og spesielt Monsters Inc. var skuffelser for min del. WALL-E og Ratatouille er fortsatt høydepunktene, da uten å ha sett Up! Endret 9. desember 2009 av tjalla Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hvordan har du da tenkt å avgjøre? Er 50 veldi underholdte personer bedre enn 100 litt underholdte osv? Den beste indikasjonen på ein god film er raten han har på IMDb. Men han vil aldri vere 100% representativ. Berre dei færreste som ser ein film, gidd å gje han ein karakter der. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Holder Nemo som favoritt selv. Fantastisk film som foregår utelukked på havets bunn, og et lite tannlegekontor. Herlige karakterer, morsom dialog, fin animasjon og underholdene. Hmm, når var det jeg så Nemo på kino, mon tro. En gang på barneskolen. Husker filmen som orgasmefremkallende. Husker spesielt godt åpningsscenen med de eggene osv. Må se den på nytt snart, har kun hatt én gjennomgang. Sa noen blu-ray? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Sa noen blu-ray? Jeg håper da virkelig det, og at den kommer om ikke så alt for lenge da jeg faktisk aldri så Finding Nemo, dette fordi den kom på kino i en periode av livet mitt da barnefilmer var fryktelig barnslig.Av de Pixar-filmene jeg har sett troner WALL·E på førsteplass med Ratatouille på en god andreplass. Men nå har jeg Monsters, Inc. og Up liggende usett på Blu-ray da, noe de kommer til å være til den nye skjermen min ankommer, samt at jeg heller ikke har sett Toy Story 2, og venter i spenning på en Blu-ray-utgivelse her og Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Har helt glemt hvor sjarmerende Edward Scissorhands er.. Helt herlig Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Har helt glemt hvor sjarmerende Edward Scissorhands er.. Helt herlig Oversentimental spør du meg. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Finding Nemo og spesielt Monsters Inc. var skuffelser for min del. WALL-E og Ratatouille er fortsatt høydepunktene, da uten å ha sett Up! velve, jeg personlig syns monster inc. er fet.. var aldri noen toystoryfan men etter og ha sett det nylig endrer jeg mening.. her i hylla har jeg biler, nemo og wall-e hvorav den jeg liker minst er biler Har helt glemt hvor sjarmerende Edward Scissorhands er.. Helt herlig den er fantastisk! er den på top250? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Har helt glemt hvor sjarmerende Edward Scissorhands er.. Helt herlig den er fantastisk! er den på top250? Nope, nope. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 er den ikke fantastisk? den burde vært der..kansje..danker ut mange av de som er der imo Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Da var den fantastisk koselige franske filmen Martyrs sett. Det var i hvert fall en veldig god film, og det er ikke ofte jeg ser en film av den typen som fungerer så bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå