Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, nå definerer jeg gode filmer fra et mest mulig objektivt synspunkt.

 

Nei, det er jeg klar over. Folk må se en film før de kan danne seg en mening om den, og mange ser filmer på kino eller på DVD.

Derfor faller jo hele argumentet ditt i grus - billettsalg og kvalitet hører nødvendigvis ikke sammen

 

Det var derfor jeg understreket at det er antallet underholdte, og i hvilken grad de er underholdt, som sier noe om hvor god en film er.

Lenke til kommentar
Ja, nå definerer jeg gode filmer fra et mest mulig objektivt synspunkt.

 

Nei, det er jeg klar over. Folk må se en film før de kan danne seg en mening om den, og mange ser filmer på kino eller på DVD.

Derfor faller jo hele argumentet ditt i grus - billettsalg og kvalitet hører nødvendigvis ikke sammen

 

Det var derfor jeg understreket at det er antallet underholdte, og i hvilken grad de er underholdt, som sier noe om hvor god en film er.

 

Hvordan har du da tenkt å avgjøre? Er 50 veldi underholdte personer bedre enn 100 litt underholdte osv?

Lenke til kommentar
Ja, nå definerer jeg gode filmer fra et mest mulig objektivt synspunkt.

 

Nei, det er jeg klar over. Folk må se en film før de kan danne seg en mening om den, og mange ser filmer på kino eller på DVD.

Derfor faller jo hele argumentet ditt i grus - billettsalg og kvalitet hører nødvendigvis ikke sammen

 

Det var derfor jeg understreket at det er antallet underholdte, og i hvilken grad de er underholdt, som sier noe om hvor god en film er.

 

Hvordan har du da tenkt å avgjøre? Er 50 veldi underholdte personer bedre enn 100 litt underholdte osv?

 

Er vel derfor vi har ett rating system som for eksempel imdb.

 

Edit: Vet egentlig ikke hva dere prater om :p

Endret av Glutar
Lenke til kommentar
Er Sunset Boulevard kjedelig? Trenger en film som jeg kan titte på uten å følge med, men samtidig få med det som skjer.

Sunset Boulevard har ikke så interesant historie, men fremføringen er fantsatisk. Men du må følge med.

 

imdb er til for de som gidder -_-

Har du virkelig 0/250? Det er godt gjort må jeg si.

Lenke til kommentar

Jeg sjekket for første gang 250-lista nå, har 77/250. Jeg anser det som akseptabelt med tanke på at jeg aldri har ofret den lista noen tanke før. Jeg setter ikke noe tidsbestemt mål for når jeg skal ha sett alt, jeg bare tar det som det kommer og jobber meg nedover lista. :)

 

EDIT: Rettelse, 78/250.

Endret av Heilage
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Hvordan er Transformers 2 som en "skolefilm"? Altså en film som man kan se biter av i friminuttene og kjedelige deler av timer. Scarface har vært sålangt, men fant ut at jeg trengte å se den i helhet også. Kan dere anbefale andre "skolefilmer"?

Lenke til kommentar
Hvordan er Transformers 2 som en "skolefilm"? Altså en film som man kan se biter av i friminuttene og kjedelige deler av timer. Scarface har vært sålangt, men fant ut at jeg trengte å se den i helhet også. Kan dere anbefale andre "skolefilmer"?

En film du har sett før, som du ikke bryr deg så mye om, og som er grei.

Lenke til kommentar
Hvordan er Transformers 2 som en "skolefilm"? Altså en film som man kan se biter av i friminuttene og kjedelige deler av timer. Scarface har vært sålangt, men fant ut at jeg trengte å se den i helhet også. Kan dere anbefale andre "skolefilmer"?

 

 

Då eg var ung snakka vi med kvarandre i friminuttet. Den beste delen av skulegangen, spør du meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...