Juleniss1 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Montag bestemmer hvilke filmer som er gode. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ja, nå definerer jeg gode filmer fra et mest mulig objektivt synspunkt. Nei, det er jeg klar over. Folk må se en film før de kan danne seg en mening om den, og mange ser filmer på kino eller på DVD. Derfor faller jo hele argumentet ditt i grus - billettsalg og kvalitet hører nødvendigvis ikke sammen Det var derfor jeg understreket at det er antallet underholdte, og i hvilken grad de er underholdt, som sier noe om hvor god en film er. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ja, nå definerer jeg gode filmer fra et mest mulig objektivt synspunkt. Nei, det er jeg klar over. Folk må se en film før de kan danne seg en mening om den, og mange ser filmer på kino eller på DVD. Derfor faller jo hele argumentet ditt i grus - billettsalg og kvalitet hører nødvendigvis ikke sammen Det var derfor jeg understreket at det er antallet underholdte, og i hvilken grad de er underholdt, som sier noe om hvor god en film er. Hvordan har du da tenkt å avgjøre? Er 50 veldi underholdte personer bedre enn 100 litt underholdte osv? Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Ja, nå definerer jeg gode filmer fra et mest mulig objektivt synspunkt. Nei, det er jeg klar over. Folk må se en film før de kan danne seg en mening om den, og mange ser filmer på kino eller på DVD. Derfor faller jo hele argumentet ditt i grus - billettsalg og kvalitet hører nødvendigvis ikke sammen Det var derfor jeg understreket at det er antallet underholdte, og i hvilken grad de er underholdt, som sier noe om hvor god en film er. Hvordan har du da tenkt å avgjøre? Er 50 veldi underholdte personer bedre enn 100 litt underholdte osv? Er vel derfor vi har ett rating system som for eksempel imdb. Edit: Vet egentlig ikke hva dere prater om Endret 8. desember 2009 av Glutar Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 imdb er til for de som gidder -_- Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Er Sunset Boulevard kjedelig? Trenger en film som jeg kan titte på uten å følge med, men samtidig få med det som skjer. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Er Sunset Boulevard kjedelig? Trenger en film som jeg kan titte på uten å følge med, men samtidig få med det som skjer. Da anbefaler jeg ikke Sunset Boulevard. Sats på en film du har sett før, evt en "xyz Movie" type film. Ikke kast bort en potensiell god opplevelse på et halvhjertet forsøk. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Montag bestemmer hvilke filmer som er gode. Ikke engang i tre parallelle dimensjoner bortenfor i omtrentlig retning Alpha Centauri. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Er Sunset Boulevard kjedelig? Trenger en film som jeg kan titte på uten å følge med, men samtidig få med det som skjer. Sunset Boulevard har ikke så interesant historie, men fremføringen er fantsatisk. Men du må følge med. imdb er til for de som gidder -_- Har du virkelig 0/250? Det er godt gjort må jeg si. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Jeg sjekket for første gang 250-lista nå, har 77/250. Jeg anser det som akseptabelt med tanke på at jeg aldri har ofret den lista noen tanke før. Jeg setter ikke noe tidsbestemt mål for når jeg skal ha sett alt, jeg bare tar det som det kommer og jobber meg nedover lista. EDIT: Rettelse, 78/250. Endret 8. desember 2009 av Heilage Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 0/250 er praktisk talt umulig for en passe oppegående person som har levd lengre enn 16 år. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg hadde noe sånt som 95 når jeg sjekka første gang, var overrasket over hvor mange "store" filmer som var på den lista. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Er Sunset Boulevard kjedelig? Trenger en film som jeg kan titte på uten å følge med, men samtidig få med det som skjer. Hva er egentlig vitsen med å se på film hvis du ikke vil følge med? Slikt har man TV til. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hvordan er Transformers 2 som en "skolefilm"? Altså en film som man kan se biter av i friminuttene og kjedelige deler av timer. Scarface har vært sålangt, men fant ut at jeg trengte å se den i helhet også. Kan dere anbefale andre "skolefilmer"? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hvordan er Transformers 2 som en "skolefilm"? Altså en film som man kan se biter av i friminuttene og kjedelige deler av timer. Scarface har vært sålangt, men fant ut at jeg trengte å se den i helhet også. Kan dere anbefale andre "skolefilmer"? En film du har sett før, som du ikke bryr deg så mye om, og som er grei. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg ligger på 40/250. Jeg ser frem til mange gode filmopplevelser. Har ikke vært filminteressert så veldig lenge at det gjør noe, men iCheckMovies stimulerte min filmlyst i stor grad, så nå jobber jeg meg nedover alle listene som er. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hvordan er Transformers 2 som en "skolefilm"? Altså en film som man kan se biter av i friminuttene og kjedelige deler av timer. Scarface har vært sålangt, men fant ut at jeg trengte å se den i helhet også. Kan dere anbefale andre "skolefilmer"? Då eg var ung snakka vi med kvarandre i friminuttet. Den beste delen av skulegangen, spør du meg. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ja, det er virkelig trist at alle unge i dag ikke prater med hverandre i friminuttet lenger. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ja, det er virkelig trist at alle unge i dag ikke prater med hverandre i friminuttet lenger. Prate til hverandre? Vi satt å spilte CS 1.6 til hverandre mens vi ropte å huiet..går an å gjøre begge deler Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg benyttet meg av den kjente nettfloppen ironi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå