Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Jeg satt målet for en måned siden og så ingen filmer i november, men vi får se hvordan tiden i USA strekker til. I morgen er siste dag på jobben, etter det burde det være rimelig smooth sailing ut året.

 

LotR: RotK blir den siste filmen jeg ser. Resten burde gå greit, selv om jeg ikke akkurat gleder meg til Glory. Jeg prøvde meg på den for et år siden og kjedet meg etter 5 minutter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir ikke akkurat motivert til å se alle på lista nå. Tror jeg dropper det :p

 

Wee, Dr. Cox fra Scrubs leker SWAT i Se7en!

 

lmao, jeg sier go for it. da kan du bidra mer i samtaler, er grunner til at de filmene er på listen, stemt opp av liksom verdens størte filmside.. jeg holder på selv, sakte men sikkert :p her går det sakte pga dårlig tid og når jeg ser filmer med venner/dama så vil dem ikke sitte og se på klassikere fra 70tallet osv :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Blir ikke akkurat motivert til å se alle på lista nå. Tror jeg dropper det :p

 

Wee, Dr. Cox fra Scrubs leker SWAT i Se7en!

 

lmao, jeg sier go for it. da kan du bidra mer i samtaler, er grunner til at de filmene er på listen, stemt opp av liksom verdens størte filmside.. jeg holder på selv, sakte men sikkert :p her går det sakte pga dårlig tid og når jeg ser filmer med venner/dama så vil dem ikke sitte og se på klassikere fra 70tallet osv :p

Det er vel derfor jeg kommer til å vinne.. :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Ikke se spoileren visst du ikke har sett Se7en.

 

 

Hvorfor måtte Mills skyte John Doe i slutten der. IDIOT! Jeg blir fly + eitrende forbannet.

 

Det var jo hele meninga, den 7nde dødssynden, hevn.

 

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Ikke se spoileren visst du ikke har sett Se7en.

 

 

Hvorfor måtte Mills skyte John Doe i slutten der. IDIOT! Jeg blir fly + eitrende forbannet.

 

Det var jo hele meninga, den 7nde dødssynden, hevn.

 

 

 

Hevn er ikke en dødssynd, det var vrede eller wrath som var dødssynden. Men uansett så var det irriterende.

 

Endret av SuKa
Lenke til kommentar
Blir ikke akkurat motivert til å se alle på lista nå. Tror jeg dropper det :p

 

Wee, Dr. Cox fra Scrubs leker SWAT i Se7en!

 

lmao, jeg sier go for it. da kan du bidra mer i samtaler, er grunner til at de filmene er på listen, stemt opp av liksom verdens størte filmside.. jeg holder på selv, sakte men sikkert :p her går det sakte pga dårlig tid og når jeg ser filmer med venner/dama så vil dem ikke sitte og se på klassikere fra 70tallet osv :p

Det er vel derfor jeg kommer til å vinne.. :p

 

jupp, sorry at jeg har ett live, syns vi sku gått tilbake til premien jeg fåreslo, du lurte meg :p knis

 

men back to topic

 

Noen som har sett "wet hot american summer"?

 

http://www.imdb.com/title/tt0243655/

 

det er faenmeg komedie det! :p

Lenke til kommentar

Hehe, eldgamle (er vel snart 90) Stan Lee vet å underholde når han tvitrer ^_^

 

Hey, I got an email from the multu-talented director of Thor, Kenneth Branagh. Not enough space left to tell what he said-- stay tuned--

 

Kenneth Branagh (of course I call him "Ken!") said my cameo's set for the upcoming Thor movie. --To him, it's a cameo, to me-- it's a ROLE!

 

I went easy on Ken Branagh when we discussed my role in Thor. Told him I wouldn't insist on my name above the title, I think he was grateful

 

Yeah, I mentioned Ken Banagh a few times, but I warned you I was a name driopper. Seriously tho', with him directing, Thor's a sure winner

 

Of course, my previous tweet revealed the extent of my innate modesty. I really wanted to add "With me doing a cameo, Thor's a sure winner"

 

Can't tweet anymore. Due to Thor, I must start rehearsing my thee's and thou's. So, if thou objecteth not, I wish thee well! 'Nuff saideth

 

Stan Lee har alt spilt i alle Spider-Man filmene, Iron-Man filmene, Hulk-filmene, X-Men filmene, Fantastic four-filmene og Daredevil. I tillegg til første episode av Heroes :)

Lenke til kommentar
Ikke se spoileren visst du ikke har sett Se7en.

 

 

Hvorfor måtte Mills skyte John Doe i slutten der. IDIOT! Jeg blir fly + eitrende forbannet.

 

Det er jo det geniale. John har et psykologisk overtak og får Mills til å gjøre syndene komplett.

Selv om alle skjønner at det kommer til å skje, er det logikken bak som fascinerer.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...