Montag Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Hva er årsaken til at icheckmovies.com ikke finner mange filmer ved søk? Det virker så meningsløst at godt kjente filmer ikke er å finne. Listene er basert på diverse kritikeres utvalg av de beste filmene gjennom tidene (med unntak av IMDBs brukergenererte lister hvor det ofte finnes mye skrammel). Dermed ikke rart at du ikke finner absolutt alle filmer der. Hvilke er det du savner forresten? Endret 8. desember 2009 av Montag Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Hvilke er det du savner forresten? Ikke svar, han skal bare trolle og fortelle deg at du trenger mange år til på baken for å skjønne at de filmene ikke er gode filmer... Over til noe annet; kan ikke snart noen filmselskaper/utgivere skjønne at de må utgi diverse b-film perler fra 80-tallet? Jeg vil ha Traxx og Recruits! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Tuco er 94.......grattis Eli Wallach Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Noen som har sett sunshine ? Må si jeg ble noe rørt av den vakre filmmusikken,utrolige varke synhter. Gleder meg Lenke til kommentar
S. Vega Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Noen som har sett sunshine ? Må si jeg ble noe rørt av den vakre filmmusikken,utrolige varke synhter. Gleder meg Tror jeg nesten sovnet av når jeg så Sunshine. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Noen som har sett sunshine ? Må si jeg ble noe rørt av den vakre filmmusikken,utrolige varke synhter. Gleder meg Søk i mini-anmeldelsetråden, så vil du finne en god del anmeldelser. Søk i denne tråden og du vil finne 3-4 seperate diskusjoner om filmen. Det meste er blitt sagt, og jeg fikk beskjed om at jeg ikke fikk snakke om Sunshine mer. ^^ Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Hva er årsaken til at icheckmovies.com ikke finner mange filmer ved søk? Det virker så meningsløst at godt kjente filmer ikke er å finne. nettsiden baserer seg på topplistene til andre sider, og har ikke så mange filmer som ikke er på listene, tror alle dem har som ikke er på lister er filmene som er blitt slått ut av listene, og dette vil nok fortsette og skje, så det ville nok øke sakte men sikkert Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Tuco er 94.......grattis Eli Wallach Damn, begynner å dra på åra. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Dansk filmskaparkollektiv med Lars von Trier i spissen, som skulle fygja desse reglane: Interessant. Har kun sett Festen, men til gjenngjeld så digget jeg den. Får vel skjekke ut Trier sin film/er også. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Hvilke er det du savner forresten? Rambo f. eks. Ønsket å bruke tjenesten for en oversikt over alle filmer jeg har sett, men den gang ei. Da er det vel greiere å bruke imdb. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Da har du dessverre blitt feilinformert, da icheckmovies sitt mål ikke er å dokumentere alle filmer du har sett. La oss bare håpe at det fortsetter sånn. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Hørte på radioresepsjonen nå at i The Silence of the Lambs blinker ikke Anthony Hopkins en eneste gang gjennom hele filmen. Noen som kan bekrefte? Må nesten se filmen en ang til for å få det med meg. Endret 8. desember 2009 av SuKa Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg la iallefall merke til at jeg ikke så han blunke da jeg så den for noen dager siden. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Hørte på radioresepsjonen nå at i The Silence of the Lambs blinker ikke Anthony Hopkins en eneste gang gjennom hele filmen. Noen som kan bekrefte? Må nesten se filmen en ang til for å få det med meg. Han blunker ikke i "Rube"-scenen, men han blunker f eks mot slutten her: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Oi, det var raskt. Takk! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Dorian har du planer om å bli ferdig med Top 250 innen nyttår? Trodde du aldri kom til å sette på LOTR: Return of the King Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Det tror jeg blir en vanskelig oppgave. 26 filmer på 23 dager under tvang. Jeg hadde ikke klart det, tror jeg. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Lykke til isåfall! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Det tror jeg blir en vanskelig oppgave. 26 filmer på 23 dager under tvang. Jeg hadde ikke klart det, tror jeg. Er en viljesterk, går det. Kom igjen Dorian: Førstemann til 250? Siden jeg har et lite forsprang mener jeg Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Hvis du gjør det DG, så kan jeg ha sett 100 filmer på den listen til nyttår(har to liggende, får 4 til jul). Har får tiden 92 av 250 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå