Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Hva er årsaken til at icheckmovies.com ikke finner mange filmer ved søk? Det virker så meningsløst at godt kjente filmer ikke er å finne.

Listene er basert på diverse kritikeres utvalg av de beste filmene gjennom tidene (med unntak av IMDBs brukergenererte lister hvor det ofte finnes mye skrammel). Dermed ikke rart at du ikke finner absolutt alle filmer der.

Hvilke er det du savner forresten?

Endret av Montag
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har sett sunshine ? Må si jeg ble noe rørt av den vakre filmmusikken,utrolige varke synhter. Gleder meg :)

Søk i mini-anmeldelsetråden, så vil du finne en god del anmeldelser. Søk i denne tråden og du vil finne 3-4 seperate diskusjoner om filmen. Det meste er blitt sagt, og jeg fikk beskjed om at jeg ikke fikk snakke om Sunshine mer. ^^

Lenke til kommentar
Hva er årsaken til at icheckmovies.com ikke finner mange filmer ved søk? Det virker så meningsløst at godt kjente filmer ikke er å finne.

 

nettsiden baserer seg på topplistene til andre sider, og har ikke så mange filmer som ikke er på listene, tror alle dem har som ikke er på lister er filmene som er blitt slått ut av listene, og dette vil nok fortsette og skje, så det ville nok øke sakte men sikkert :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...