Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet bedre enn å høre på en random fyr som i det store og hele lirer av seg de samme to setningene om og om igjen: "Filmvitere burde vite bedre" og "få deg flere år på baken". The Corner er bra, men jeg fikk aldri mottatt serien fra Platekompaniet fordi leverandøren var utsolgt.

 

Jeg ser heller ingen bomkjøp, med unntak av Temple of Doom som jeg hadde fra før, men som fremdeles var sensurert. Da fikk jeg stadfestet at den engelske DVD-utgaven er sensurert, mens den norske ikke er det.

 

Forresten:

 

Julenissen stilte deg en gang et interessant spørsmål jeg tror du aldri svarte på, Montag: Hvis folk på samme alder som deg ikke liker en film du liker, hvilket argument bruker du da?
Endret av Cuneax
Lenke til kommentar
Det mest interessante med den oversikten er å se hvor lang tid Play.com bruker på å levere filmer ^_^

 

Edit: Ser ut som du har glemt å legge til fraktprisen i ditt ellers strøkne regnskap.

Jeg har ikke det, hvorfor tror du det? :)

 

Jeg tror det fordi du ikke har skrevet fraktpris noe sted. Hva er det du egentlig gjør om du bestiller ti filmer fra platekompaniet.no? Legger til 30kr på en av filmene eller 3kr på hver film?

Lenke til kommentar
Du bestilte f.eks. La Haine på Blu-ray fra platekompaniet.no. Den betalte du 299,50kr for. Er det inkludert frakten?

229.50,-

 

Alle priser er totalsummen for hva jeg betalte.

 

Hehe, jeg gidder ikke forholde meg til hypotetiske situasjoner.

Eller så har du gått tom for argumenter (rettere sagt argumentet).

Lenke til kommentar
Hehe, jeg gidder ikke forholde meg til hypotetiske situasjoner.

Eller så har du gått tom for argumenter (rettere sagt argumentet).

Alledeles ikke, men ovennevnte scenario har ennå ikke inntruffet. Min omgangskrets har såpass mange år på baken at de kan skille mellom gode og dårlige filmer. :!:

Endret av Montag
Lenke til kommentar
Alledeles ikke, men ovennevnte scenario har ennå ikke inntruffet. Min omgangskrets har såpass mange år på baken at de kan skille mellom gode og dårlige filmer. :!:

Misunner deg. I min klasse er Gudfaren dårlig pga mangel på action og Transformers 2 er, jeg siterer "sykt bra og sykt awesome!". Jaja, de liker iallefall Monty Python.

Lenke til kommentar
Hehe, jeg gidder ikke forholde meg til hypotetiske situasjoner.

Eller så har du gått tom for argumenter (rettere sagt argumentet).

Alledeles ikke, men ovennevnte scenario har ennå ikke inntruffet. Min omgangskrets har såpass mange år på baken at de kan skille mellom gode og dårlige filmer. :!:

Så alle dine venner har samme filmsmak som deg? Imponerende - det må være en eksklusiv liten klubb.

Lenke til kommentar
Julenissen stilte deg en gang et interessant spørsmål jeg tror du aldri svarte på, Montag: Hvis folk på samme alder som deg ikke liker en film du liker, hvilket argument bruker du da?

Hehe, jeg gidder ikke forholde meg til hypotetiske situasjoner.

 

Hvor gammel er du? Gjelder dette bare personer som er yngre enn deg, eller kan eldre mennesker mislike en film du liker, kun pga alderen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Endelig ferdig med min første akademiske tekst om en film. Nå må jeg bare printe og finlese. Merkelig nok trengte jeg bare å se filmen en gang. Slår kanskje ut på karakteren, hvem vet.

Lenke til kommentar

Har selv opplevd flere ganger at de som har hatt flere år på baken, rett og slett har bedre "filmsmak". Nå vet jeg har flere mener at filmsmak er filmsmak, men en god film er fortsatt en god film. Finnes såklart unntak, Cyphy er vel ett godt eksempel på en ung mann som liker litt mere av det sære.

 

Ble forsåvidt litt fasinert av en slik kjøpsliste, og ble litt nysgjerrig på hvor mye jeg har brukt i år. Får vel lage en lignende liste så fort jeg kommer hjem.

Endret av Mr.BadSmile
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...