Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The Hustler burde du se igjen med meg, så skal jeg forklare underveis hvorfor du skal like den.

Skal vi ta med Montag også, så kan han be meg få litt flere år på baken annenhvert minutt.

Jeg er yngre enn deg og liker den, så vi må i tillegg invitere Dotten til å holde 45 minutters foredrag som trekker paralleller til Jesus, Supermann, Obama og ungene hans for å forklare at det er viktig å være et barn inni seg. Helt til man ser The Wrestler, og da må man være voksen. Elns.

Lenke til kommentar
Er det mulig å sette sammen sin egen liste på en eller annen måte? Da tenker jeg på internett på en side der du kan krysse av.

 

En side hvor du kan krysse av for filmer du har sett av IMDb Top 250? Det er flere gode sider til det. Vi har den brukervennlige og oppdaterte 250films.net. Min favoritt er icheckmovies.com. I tillegg til IMDb Top 250, inneholder den mange andre av de store og små listene. Denne er også brukervennlig og bra oppdatert. Bruker kun originaltitler etter press fra brukermassen. De byttet over til engelske titler, men forandret det tilbake etter bare en uke :p

Lenke til kommentar
Jeg er ikke så fan av listsofbest. Det er den mest rotete driten jeg har vært borti. Det brukes for det meste engelske titler og det er gjerne 10 versjoner av hver film.

Det er sant, men han ville lage egne lister sa han, og da er LoB et alternativ. Eventuelt listal.com, men der kan du ikke krysse av osv.

 

men Icheckmovies er best bortett fra at du ikke kan lage egne lister.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Det hadde ikke gjort noe om icheckmovies.com hadde kommet med en ekstra underkategori som "best from users" eller noe, der man kunne stemme frem de som man liker best/ er mest enig i.

Lenke til kommentar

Jeg gjorde det samme for over et år siden og har ikke kjøpt en DVD siden. Jeg har mer enn nok til at folk sier "Du har mange filmer." når de kommer på besøk, og mer trenger jeg ikke. Hver gang jeg forsøker å spille dem av så kræsjer DVD-programmet til PCen og jeg ender opp med å laste ned filmen i stedet. En del av de filmene kommer til å forbli i plasten helt til jeg dør.

Lenke til kommentar
Jeg gjorde det samme for over et år siden og har ikke kjøpt en DVD siden. Jeg har mer enn nok til at folk sier "Du har mange filmer." når de kommer på besøk, og mer trenger jeg ikke. Hver gang jeg forsøker å spille dem av så kræsjer DVD-programmet til PCen og jeg ender opp med å laste ned filmen i stedet. En del av de filmene kommer til å forbli i plasten helt til jeg dør.

Hadde jeg kun hatt mulighet for å sett film på pc'en, så hadde heller ikke jeg kjøpt en eneste film. Så traurig.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...