Cuneax Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 The Hustler burde du se igjen med meg, så skal jeg forklare underveis hvorfor du skal like den. Skal vi ta med Montag også, så kan han be meg få litt flere år på baken annenhvert minutt. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 09/01-2009 : 23:56, i følge mini-anmeldelsetråden - der jeg skrev "vakler mellom 5 og 7". Det må vel sees på som et 'seal of approval'. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 The Hustler burde du se igjen med meg, så skal jeg forklare underveis hvorfor du skal like den. Skal vi ta med Montag også, så kan han be meg få litt flere år på baken annenhvert minutt. Jeg er yngre enn deg og liker den, så vi må i tillegg invitere Dotten til å holde 45 minutters foredrag som trekker paralleller til Jesus, Supermann, Obama og ungene hans for å forklare at det er viktig å være et barn inni seg. Helt til man ser The Wrestler, og da må man være voksen. Elns. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Likte ikke Rashomon. Må få meg et par år på baken først. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Føler jeg har gått glipp av noe innpå her Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Føler jeg har gått glipp av noe innpå her Søk på "Montag" og "år på baken", så vil du sikkert få nok repetitivt lesestoff for noen dager fremover. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Er det mulig å sette sammen sin egen liste på en eller annen måte? Da tenker jeg på internett på en side der du kan krysse av. En side hvor du kan krysse av for filmer du har sett av IMDb Top 250? Det er flere gode sider til det. Vi har den brukervennlige og oppdaterte 250films.net. Min favoritt er icheckmovies.com. I tillegg til IMDb Top 250, inneholder den mange andre av de store og små listene. Denne er også brukervennlig og bra oppdatert. Bruker kun originaltitler etter press fra brukermassen. De byttet over til engelske titler, men forandret det tilbake etter bare en uke Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Er det mulig å sette sammen sin egen liste på en eller annen måte? Da tenker jeg på internett på en side der du kan krysse av. http://www.listsofbests.com/ Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg er ikke så fan av listsofbest. Det er den mest rotete driten jeg har vært borti. Det brukes for det meste engelske titler og det er gjerne 10 versjoner av hver film. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg er ikke så fan av listsofbest. Det er den mest rotete driten jeg har vært borti. Det brukes for det meste engelske titler og det er gjerne 10 versjoner av hver film. Det er sant, men han ville lage egne lister sa han, og da er LoB et alternativ. Eventuelt listal.com, men der kan du ikke krysse av osv. men Icheckmovies er best bortett fra at du ikke kan lage egne lister. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg synes det er fint at vi ikke kan lage egne lister på icheckmovies og at det fremdeles er en viss kvalitetskontroll før de legger ut nye lister der. Om man vil lage lister, er listsofbest et godt valg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det hadde ikke gjort noe om icheckmovies.com hadde kommet med en ekstra underkategori som "best from users" eller noe, der man kunne stemme frem de som man liker best/ er mest enig i. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det hadde ikke gjort noe om icheckmovies.com hadde kommet med en ekstra underkategori som "best from users" eller noe, der man kunne stemme frem de som man liker best/ er mest enig i. Man har allerede en Most Favorited-liste med omtrent samme formål. Det enkle er ofte det beste, i hvert fall med den siden. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Her er filmene og seriene jeg har kjøpt fra og med februar i år: Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Det der har du fin orden på. Jeg tør ikke begynne å regne på hva jeg bruker på filmer, men jeg vet det er for mye. Edit: Ser ut som du har glemt å legge til fraktprisen i ditt ellers strøkne regnskap. Endret 7. desember 2009 av Olum Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg gjorde det samme for over et år siden og har ikke kjøpt en DVD siden. Jeg har mer enn nok til at folk sier "Du har mange filmer." når de kommer på besøk, og mer trenger jeg ikke. Hver gang jeg forsøker å spille dem av så kræsjer DVD-programmet til PCen og jeg ender opp med å laste ned filmen i stedet. En del av de filmene kommer til å forbli i plasten helt til jeg dør. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det mest interessante med den oversikten er å se hvor lang tid Play.com bruker på å levere filmer ^_^ Edit: Ser ut som du har glemt å legge til fraktprisen i ditt ellers strøkne regnskap. Jeg har ikke det, hvorfor tror du det? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Jeg gjorde det samme for over et år siden og har ikke kjøpt en DVD siden. Jeg har mer enn nok til at folk sier "Du har mange filmer." når de kommer på besøk, og mer trenger jeg ikke. Hver gang jeg forsøker å spille dem av så kræsjer DVD-programmet til PCen og jeg ender opp med å laste ned filmen i stedet. En del av de filmene kommer til å forbli i plasten helt til jeg dør. Hadde jeg kun hatt mulighet for å sett film på pc'en, så hadde heller ikke jeg kjøpt en eneste film. Så traurig. Endret 7. desember 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Her er filmene og seriene jeg har kjøpt fra og med februar i år: En del stygge bomkjøp ser jeg - en filmvitenskapsstudent burde vite bedre... Hvordan likte du The Corner forresten? I min bok er den fullt på høyde med The Wire. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hvordan kan du kalle et hvilket som helst filmkjøp som et bomkjøp for en samler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå