Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Det er utrolig mye fantastisk fim musikk der ute, er litt vanskelig å sette spissen på hvilke sang som er den beste Yann Tiersen - Comptine D'un Autre été, L'après-Midi er den KLART beste etter min mening. Endret 7. desember 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Det ser ut som IMDb nok en gang har endret reglene slik at alle komediene fra Tyrkia og andre u-land forsvant fra topplistene. ^^ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Joda, men personelig klarer jeg ikke velge en favoritt. Fordi variasjonen på hvordan musikk type det er blir for stor til å velge. blir som å velge favoritt film: går bare ikke. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Det ser ut som IMDb nok en gang har endret reglene slik at alle komediene fra Tyrkia og andre u-land forsvant fra topplistene. ^^ Haha, det er jo en måte å si det på. De har vel bare økt minimum vote grensen? Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Så på 250 lista nå og fant ut at jeg bare har sett fattige 41 av 250 filmer. Men det betyr jo at jeg har mye å glede meg til. Må si jeg er spent på Shichinin no samurai. Er det noen som har sett den som kan si hva de synest? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Så på 250 lista nå og fant ut at jeg bare har sett fattige 41 av 250 filmer. Men det betyr jo at jeg har mye å glede meg til. Må si jeg er spent på Shichinin no samurai. Er det noen som har sett den som kan si hva de synest? Jeg synes den var helt grei. Flere her inne liker den. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg synes den var helt grei. Når skjedde dette? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg synes den var helt grei. Når skjedde dette? Hehe, det har vel sammenheng med et par ekstra år på baken... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Julenissen stilte deg en gang et interessant spørsmål jeg tror du aldri svarte på, Montag: Hvis folk på samme alder som deg ikke liker en film du liker, hvilket argument bruker du da? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Så på 250 lista nå og fant ut at jeg bare har sett fattige 41 av 250 filmer. Men det betyr jo at jeg har mye å glede meg til. Må si jeg er spent på Shichinin no samurai. Er det noen som har sett den som kan si hva de synest? Var noe sånt jeg lå på da jeg begynte med lista for to års tid siden. Har hatt utrolig mange oppturer siden da. Du har mye å glede deg til! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg synes den var helt grei. Når skjedde dette? 09/01-2009 : 23:56, i følge mini-anmeldelsetråden - der jeg skrev "vakler mellom 5 og 7". Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 kommer sikkert til å bli fler etter jul Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Satser også på å få unna flere filmer fra lista over jul. Forteller alle tanter og besteforeldre at jeg ønsker meg gavekort på PK til jul. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 På Icheckmovies.com har jeg 92 av 250. Får en del nye til jul pluss jeg har noen usette hjemme Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Telte over nå og ser at jeg kun har 6 usette filmer fra Top 250 i samlinga. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Da jeg startet aktivt på å bekjempe 250-lista, hadde jeg rundt 120/250. Det tok meg over to år å bli "ferdig", men på veien har jeg også fått mange gode filmopplevelser. Den eneste filmen som var usett fra før og som jeg virkelig mislikte var The Hustler med Paul Newman. Ellers har jeg likt de fleste, og det er vel og bra Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Har rundt 90 jeg, men har konkurranse med en kompis å se hele liste ferdig først, så det tar vel ikke så lang tid. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Da jeg startet aktivt på å bekjempe 250-lista, hadde jeg rundt 120/250. Det tok meg over to år å bli "ferdig", men på veien har jeg også fått mange gode filmopplevelser. Den eneste filmen som var usett fra før og som jeg virkelig mislikte var The Hustler med Paul Newman. Ellers har jeg likt de fleste, og det er vel og bra The Hustler burde du se igjen med meg, så skal jeg forklare underveis hvorfor du skal like den. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Er det mulig å sette sammen sin egen liste på en eller annen måte? Da tenker jeg på internett på en side der du kan krysse av. Endret 7. desember 2009 av SuKa Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Har 18 filmer i hylla fra top 250 som jeg ikke har sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå