Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vell, det hadde ikke allverdens med han å gjøre, det var bare det første som poppet opp i hodet :p

Men, når sant skal sies så ødelegger det litt. I de to første var han mystisk, vis og vennlig. I de nye er han sur, sprek, ikke noe veldig mystisk og virker litt som en douche. Så det ødelegger litt av magien, men ett dårlig poeng i bunn og grunn :p

Richard Harris var mye nærmere min "visjon" av Dumbledore. Jeg kan ikke si at Gambon er dårlig, men han har en helt annen væremåte som jeg ikke synes passer like godt til rollen.

Lenke til kommentar
Vell, det hadde ikke allverdens med han å gjøre, det var bare det første som poppet opp i hodet :p

Men, når sant skal sies så ødelegger det litt. I de to første var han mystisk, vis og vennlig. I de nye er han sur, sprek, ikke noe veldig mystisk og virker litt som en douche. Så det ødelegger litt av magien, men ett dårlig poeng i bunn og grunn :p

Richard Harris var mye nærmere min "visjon" av Dumbledore. Jeg kan ikke si at Gambon er dårlig, men han har en helt annen væremåte som jeg ikke synes passer like godt til rollen.

Jeg så de første to filmene før jeg begynte og lese bøkene så det ble liksom det bildet jeg fikk av Dumbledore. Men Harris var litt mer som bokvarianten, så hadde jeg lest bøkene først så hadde jeg nok likt han bedre.

Lenke til kommentar
Jeg så de første to filmene før jeg begynte og lese bøkene så det ble liksom det bildet jeg fikk av Dumbledore. Men Harris var litt mer som bokvarianten, så hadde jeg lest bøkene først så hadde jeg nok likt han bedre.

Forståelig. Jeg ser faktisk fortsatt for meg Harris sin Dumbledore når jeg leser bøkene.

Lenke til kommentar

Jeg likte bok 3 best når jeg leste dem. Jeg liker historien godt.

Jeg er til dels enig i det Dotten skrev om Harry Potters 6. år på skolen. Jeg har ikke sett filmen men jeg har lest boka. Jeg synes den gang at det bare var en oppbygging til finalen i bok nummer 7. Jeg er spent på å se den på film da jeg faktsisk ikke husker så mye av handlingen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg håper at de tar begge to sluttene i boken med i den siste filmen.

Edit: Satte det i spoiler.

Jeg håper det blir en skikkelig cliffhanger slutt, sånn at de som ikke har lest boka tror noe helt annet enn sånn det egentlig er.. If you catch my drift.

Lenke til kommentar

Jeg håper det blir en skikkelig cliffhanger slutt, sånn at de som ikke har lest boka tror noe helt annet enn sånn det egentlig er.. If you catch my drift.

Ser for meg Voldemort viser seg foran Harry på togstasjonen. "Hogwarts was merely a setback."

/wowhumor

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg sett Cliffhanger, men ser hvor du vil. Men tviler på at de som lager den siste HP filmen(e) drar en slik.

Men det jeg frykter er at de kan kutte ut de siste sidene i boken som omhandler

18 år etter, når ungen til HP og Ginny Weasley begynner på Galtvort

Edit: Nå fikk jeg fryktelig lyst til å se Harry Potter igjen :p

Endret av Write
Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg sett Cliffhanger, men ser hvor du vil. Men tviler på at de som lager den siste HP filmen(e) drar en slik.

Men det jeg frykter er at de kan kutte ut de siste sidene i boken som omhandler

18 år etter, når ungen til HP og Ginny Weasley begynner på Galtvort

Det er bekreftet for lenge siden at de scene skal være med.

Endret av STRAND1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...