Osecia Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Neh. De kunne gjort scenene som skulle være mørke mørke istedenfor å gjøre hele filmen mørk. Edit. Hmm, ble en noe rar setning det der. Endret 6. desember 2009 av Osecia Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg synes nå Harry Potter taper seg mer og mer for hver film. Serien har bare blitt mørk og det er aldri noe som skjer. Har ikke lest bøkerne, men tipper det er slik i dem også? Greit at alt var rosenrødt når barna var 8-9år(1'rn) men skal jo bli mer drama og mørkere hvor eldre kidza blir. Den beste filmen i serien for meg er tre'rn. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Bøkene blir ikke mørkere, men de blir mer passende for eldre lesere. De siste bøkene er ikke barnebøker. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Jeg synes bøkene egentlig blir mørkere. Nettet snører seg mer og mer. Jeg synes heller ikke filmene blir dårligere og at det ikke skjer noe. Hver bok/film inneholder en kamp mot det onde. Edit: Personlig synes jeg bøkene stort sett ble bedre og bedre. Jeg ble grepet av historien og slet med å legge bøkene bort. Jeg ville vite hva som skjedde på neste side og i neste kapittel. Endret 6. desember 2009 av Panerai Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Viktig å huske på at mange bøker i serien på en måte ikke har ordentlig begynnelse og slutt. Dermed blir noen filmer bare mellometapper. Noen som har sett Year One? Synspunkter? Selv synes jeg den var litt morsom, men ingen klassiker. Endret 6. desember 2009 av Attityd Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Beste Harry Potter, bok og film er nr. 4. Year One ga meg mange latterkuler, men som du sier ingen klassiker. Det ble også rett og slett for dumt mange ganger. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Beste Harry Potter, bok og film er nr. 4. Year One ga meg mange latterkuler, men som du sier ingen klassiker. Det ble også rett og slett for dumt mange ganger. Enig. Morsomme skuespillere, men mye overspilling. En av de morsomste var han med omskjæringen, som er "McLovin" i Superbad. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 http://www.imdb.com/title/tt0963966/ Hva i svarte svingende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Det blir nok INTENST! Håper Alfred Molina får en større rolle enn Nic ''The Bearsuit'' Cage. Evt at han kan redde filmen. Nic Cage bør forøvrig sparke sin agent(og acting coach) Endret 6. desember 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 http://www.imdb.com/title/tt0963966/ Hva i svarte svingende. What the bloody hell...? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Hva er greia? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Hva er det egentlig man anser som bra med den siste Harry Potter-filmen? Syntes den var den desidert kjedeligste av alle filmene, en slags dårlig transportetappe med kjip utnytting av det som burde vært dramatiske høydepunkt. Selv ungene mine kjedet seg og det skal litt til. Noen perspektiv jeg har gått glipp av? Kanskje dette: http://www.audiovisuelt.no/artikler/halvbl...efinisjon/73182 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Bare til info: Elkjøp Ullevål sender deg gavekort på 100 kr til mobilen om du sender Mega til 2290.. Med det så kostet Star Trek på Blu-ray bare 49kr, ganske grei deal. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Kanskje dette: http://www.audiovisuelt.no/artikler/halvbl...efinisjon/73182 Tja, kjente meg igjen i mye av de opplevelsene du nevner. Men det føltes platt og kontraster manglet. Det ble som en Michael Bay film uten eksplosjoner (bytt her eksplosjoner med de følelsesmessige bombene denne filmen burde ha fått frem). Det var faktisk langt mer spennende å lese på Wikipedia om handlingen i boken, enn hva denne filmen fikk frem. Det er ikke tull, spesielt usikkerheten om de karakterene som er mer i gråsonen (er de snill eller er de slem?). Regien virket ikke helt på meg, beklageligvis. Og det tristeste er at jeg har vanskelig for å se at opplevelsen blir bedre med et gjensyn. :/ Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Ang HP: Jeg har vært stor fan av HP siden andre klasse. Filmene har blitt sett(iallefall de tre første) utallige ganger og jeg har lest bøkene om og om igjen. Jeg har til og med tatt den så langt ut at meg og søskenbarnet mitt gikk kledd som Harry Potter på kinoene (mye av grunnen er at folk tørr ikke å bli sett i nærheten av oss, altså vi får det rolig og ingen sparker i setet). Så, hva syntes jeg om de to siste? Jeg likte dem ikke. Bøkene har blitt mer seriøse, men de hadde fremdeles den HP magien jeg elsker. Filmene .. Vell, de har mange feil og gjør det veldig annerledes. Jeg vet at det er vanskelig å lage en film basert på så gode bøker, men det jeg følte med de to siste er at de kuttet ut mye viktig og ikke minst underholdene og isteden for presset inn dårlig romanse. Jeg føler de tre siste filmene ble rushed. Når det har blitt sagt, jeg ser fram til til film 7. I og med at de splitter den opp får meg til å tenke at de tar me alt fra boken, siden den er diskutertbart den beste. Foresten, den tredje filmen er best uten tvil. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Ang HP:Jeg har vært stor fan av HP siden andre klasse. Filmene har blitt sett(iallefall de tre første) utallige ganger og jeg har lest bøkene om og om igjen. Jeg har til og med tatt den så langt ut at meg og søskenbarnet mitt gikk kledd som Harry Potter på kinoene (mye av grunnen er at folk tørr ikke å bli sett i nærheten av oss, altså vi får det rolig og ingen sparker i setet). Så, hva syntes jeg om de to siste? Jeg likte dem ikke. Bøkene har blitt mer seriøse, men de hadde fremdeles den HP magien jeg elsker. Filmene .. Vell, de har mange feil og gjør det veldig annerledes. Jeg vet at det er vanskelig å lage en film basert på så gode bøker, men det jeg følte med de to siste er at de kuttet ut mye viktig og ikke minst underholdene og isteden for presset inn dårlig romanse. Jeg føler de tre siste filmene ble rushed. Når det har blitt sagt, jeg ser fram til til film 7. I og med at de splitter den opp får meg til å tenke at de tar me alt fra boken, siden den er diskutertbart den beste. Foresten, den tredje filmen er best uten tvil. For meg er den tredje filmen den første som mistet noe av stemningen. Ny regissør og uheldigvis ny layout på kulisser osv. 1 og 2 har så mye mer stemning og magi over seg enn alle de andre. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Enig der. Alt gikk nedover der fra, og den var ikke så magisk og stemmnigsfull som de andre (mye pga ny dombledore imo) men den har sin sjarm. De to første var mye mer magiske og de overasket meg med nye merkelige ting. De nye har ikke den sjarmen, men igjen så hadde de to første mer uskyldige historier.. mindre fokus på krig iallefall. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 (mye pga ny dombledore imo) Lite å gjøre med akkurat det der gitt. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 (mye pga ny dombledore imo) Lite å gjøre med akkurat det der gitt. Vell, det hadde ikke allverdens med han å gjøre, det var bare det første som poppet opp i hodet Men, når sant skal sies så ødelegger det litt. I de to første var han mystisk, vis og vennlig. I de nye er han sur, sprek, ikke noe veldig mystisk og virker litt som en douche. Så det ødelegger litt av magien, men ett dårlig poeng i bunn og grunn Lenke til kommentar
Nash Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Noen som vet når Rottenetter kommer ut på DVD? Er jo ingen informasjon ute på nettet jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå