Heilage Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Første klipp (sneak peek) av Harry Potter and the Deathly Hallows er kommet online. Du kan se det her: http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=61389 Jeg må innrømme at jeg gleder meg litt. Finner filmene underholdende, pluss at de blir bedre og bedre for hver film. Og naturligvis er det alltid spennende å se hvor mye filmskaperens visjon avviker fra min. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Da var man godt i gang med den årlige LOTR-helgemaratonet. Blir virkelig ikke jul før man får sett trilogien gitt. Gud så bra de er. Enig i det og en LOTR-maraton har foregått de siste årene for meg også, men jeg tror jeg vil vente på Blu-ray neste gang. Merket at jeg var skikkelig lei sist. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Første klipp (sneak peek) av Harry Potter and the Deathly Hallows er kommet online. Du kan se det her: http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=61389 Jeg må innrømme at jeg gleder meg litt. Finner filmene underholdende, pluss at de blir bedre og bedre for hver film. Og naturligvis er det alltid spennende å se hvor mye filmskaperens visjon avviker fra min. Gleder meg veldig merker jeg. Harry Potter har jo vært god stemning siden film 1. Tror kanskje jeg bør ta et gjennsyn med boka først også. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Da var man godt i gang med den årlige LOTR-helgemaratonet. Blir virkelig ikke jul før man får sett trilogien gitt. Gud så bra de er. Enig i det og en LOTR-maraton har foregått de siste årene for meg også, men jeg tror jeg vil vente på Blu-ray neste gang. Merket at jeg var skikkelig lei sist. Er det bare jeg som sitter å ser zombie filmer i jula? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Er det bare jeg som sitter å ser zombie filmer i jula? Slett ikke. Romjula går med til å oppdatere seg på indiezombiegodbiter som denne Endret 5. desember 2009 av Montag Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Den filmen er tydeligvis såpass ukjent at ikke en gang linken din viste hva du skulle fram til Edit: Der kom den Endret 5. desember 2009 av Manx Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Første klipp (sneak peek) av Harry Potter and the Deathly Hallows er kommet online. Du kan se det her: http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=61389 Gleder meg helt enormt, men liker ikke at den blir delt i to med så stor mellomrom mellom seg.. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Har en del usette filmer, så tenkte jeg at jeg skulle kjøre på med filmaften i kveld. Noen tips til hvilke jeg bør se? Filmene som ikke er gitt karakter er usette 4 luni, 3 saptamâni si 2 zile (2007) [Pending] DVD available from Amazon Add note 8½ (1963) [Pending] DVD available from Amazon Add note A Knight's Tale (2001) [Pending] DVD available from Amazon Add note All the President's Men (1976) [Pending] DVD available from Amazon Add note Andrey Rublyov (1966) [Pending] DVD available from Amazon Add note Beverly Hills Cop III (1994) [Pending] DVD available from Amazon Add note Blood Simple. (1984) [Pending] DVD available from Amazon Add note Braveheart (1995) [Pending] DVD available from Amazon Add note Chitty Chitty Bang Bang (1968) [Pending] DVD available from Amazon Add note Death Proof (2007) [Pending] DVD available from Amazon Add note Doom (2005) [Pending] DVD available from Amazon Add note Eyes Wide Shut (1999) [Pending] DVD available from Amazon Add note Fanny och Alexander (1982) [Pending] DVD available from Amazon Add note Fear and Loathing in Las Vegas (1998) [Pending] DVD available from Amazon Add note Gandhi (1982) [Pending] DVD available from Amazon Add note Giant (1956) [Pending] DVD available from Amazon Add note I racconti di Canterbury (1972) [Pending] DVD available from Amazon Add note Idi i smotri (1985) [Pending] DVD available from Amazon Add note Il Decameron (1971) [Pending] DVD available from Amazon Add note Il fiore delle mille e una notte (1974) [Pending] DVD available from Amazon Add note Il portiere di notte (1974) [Pending] DVD available from Amazon Add note Into the Wild (2007) [Pending] DVD available from Amazon Add note Ivanovo detstvo (1962) [Pending] DVD available from Amazon Add note King Kong (1933) [Pending] DVD available from Amazon Add note Mamma Roma (1962) [Pending] DVD available from Amazon Add note Manhattan (1979) [Pending] DVD available from Amazon Add note Mean Streets (1973) [Pending] DVD available from Amazon Add note Midnight Cowboy (1969) [Pending] DVD available from Amazon Add note Munich (2005) [Pending] DVD available from Amazon Add note Mystery Train (1989) [Pending] DVD available from Amazon Add note Night on Earth (1991) [Pending] DVD available from Amazon Add note Oldboy (2003) [Pending] DVD available from Amazon Add note Once Upon a Time in America (1984) [Pending] DVD available from Amazon Add note Permanent Vacation (1980) [Pending] DVD available from Amazon Add note Planet Terror (2007) [Pending] DVD available from Amazon Add note Raising Arizona (1987) [Pending] DVD available from Amazon Add note Salò o le 120 giornate di Sodoma (1975) [Pending] DVD available from Amazon Add note Saving Private Ryan (1998) [Pending] DVD available from Amazon Add note Sin City (2005) [Pending] DVD available from Amazon Add note Singin' in the Rain (1952) [Pending] DVD available from Amazon Add note Snatch. (2000) [Pending] DVD available from Amazon Add note Solyaris (1972) [Pending] DVD available from Amazon Add note Stranger Than Paradise (1984) [Pending] DVD available from Amazon Add note The Adventures of Robin Hood (1938) [Pending] DVD available from Amazon Add note The Godfather (1972) [Pending] DVD available from Amazon Add note The Godfather: Part II (1974) [Pending] DVD available from Amazon Add note The Godfather: Part III (1990) [Pending] DVD available from Amazon Add note The Haunting (1999) [Pending] DVD available from Amazon Add note The Hudsucker Proxy (1994) [Pending] DVD available from Amazon Add note The Kingdom (2007) [Pending] DVD available from Amazon Add note The Last Samurai (2003) [Pending] DVD available from Amazon Add note The Man Who Shot Liberty Valance (1962) [Pending] DVD available from Amazon Add note The Matrix Reloaded (2003) [Pending] DVD available from Amazon Add note The Right Stuff (1983) [Pending] DVD available from Amazon Add note The Silence of the Lambs (1991) [Pending] DVD available from Amazon Add note The Thin Red Line (1998) [Pending] DVD available from Amazon Add note The Usual Suspects (1995) [Pending] DVD available from Amazon Add note The Wild Bunch (1969) [Pending] DVD available from Amazon Add note Tillsammans (2000) [Pending] DVD available from Amazon Add note Unforgiven (1992) [Pending] DVD available from Amazon Add note Zerkalo (1975) [Pending] DVD available from Amazon Add note Zodiac (2007/I) [Pending] Endret 5. desember 2009 av SirUstinov Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Kikka på Taking Woodstock i går. Interessang film. Morsomt å se hvordan det hele startet. Vanvittig bra rolle av Imelda Staunton. Se filmen hos Youtube Endret 5. desember 2009 av Hille Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) SirUstinov: Du må jo selvfølgelig gi oss public-link om det skal være til noe nytte for oss. Endret 5. desember 2009 av luser32 Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Første klipp (sneak peek) av Harry Potter and the Deathly Hallows er kommet online. Du kan se det her: http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=61389 Jeg må innrømme at jeg gleder meg litt. Finner filmene underholdende, pluss at de blir bedre og bedre for hver film. Og naturligvis er det alltid spennende å se hvor mye filmskaperens visjon avviker fra min. Gleder meg litt jeg og. Men jeg syntes filmene har tapt seg drastisk. Da tenker jeg på utifra bøkene. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Filmene er blitt bedre, men mindre korrekte i forhold til bøkene. Interessant utvilking egentlig. Nå har jeg akkurat sett District 9. Noe spesiell film. Hadde ikke forventet at den skulle være så "stor". Særdeles imponert over effektene og animasjonen. Jeg likte den ganske godt, den var spennende og vellaget. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Filmene er blitt bedre, men mindre korrekte i forhold til bøkene. Interessant utvilking egentlig. Der har vi formuleringen jeg lette etter. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Er det bare jeg som sitter å ser zombie filmer i jula? Neida, mange som ser The Passion of the Christ i disse dager. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Filmene er blitt bedre, men mindre korrekte i forhold til bøkene. Interessant utvilking egentlig. Der har vi formuleringen jeg lette etter. Ja, det er vel slik det er. Troverdigheten mot bøkenen må kanskje ofte lide for å få gode filmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Egon Olsen , i lovens navn.....De er arrestert ! Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Men når sant skal sies må jeg nesten si at jeg syntes bøkene forfalt litt. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Hvordan er Predator 2 i forhold til eneren? Fyrer i gang ''I Spit on your grave'' nå. Tenkte jeg skulle følge opp med Predator 2 og så Matrix triologien på blu ray Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Ikke i nærheten av 1'ern. Men som så mange andre skrekkoppfølgere så er fremdeles skapningen/monsteret/osv. konge. Og derfor verdt en titt. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Noen som har ide for hva man kan drikke til når man ser indiana jones? Planen er å blir sørpe full, så hadde jo vært morsomt å drikke til ting som skjer i filmene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå