Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tjalla heter egentlig Magnus? Merker jeg er nysgjerrig her nå...

Har vi en insider? tjalla heter nok Øyvind.

Bra jeg ikke satset to pils på at du var Magnus ;)

Han går forsåvidt også i klassen. Ser du bor på Lillehammer men ifølge bildene på facebook så du ikke kjent ut. Men jeg ser du er venn med Karoline H... er det der vi har en connection? :p

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Da var man godt i gang med det årlige LOTR-helgemaratonet. Blir virkelig ikke jul før man får sett trilogien gitt. Gud så bra de er. Får dog håpe at man kan feire jul neste år med både Frodo og onkel Blu.

Edit: Som alt annet blir man lei. Har vel ikke sett trilogien mer enn 4-5 ganger og selv om jeg alltid har fått nok etter visningen av RotK, så er lysten like stor året etter. Klarer ikke gå lei den fantastiske historien, de elskverdige karakterene og ikke minst; et av tidenes soundtracks.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Det er ikke destinasjonen, men reisen ditt som er essensielt. Elsker både SW og LOTR og det er vel kun to av filmene i trilogiene som ikke har karakteren 10 i min bok. Two Towers og Return of the Jedi har begge har ni.

Men når reisen dit så og si var et eneste stort gjesp, ble det for tamt for min del. Jeg sier ikke at LOTR er et stort makkverk; for filmene inneholder noen gode krigssekvenser, nydelig musikk og god kameraføring - men jeg ble ikke like oppslukt som jeg forventet.

Lenke til kommentar
Det er ikke destinasjonen, men reisen ditt som er essensielt. Elsker både SW og LOTR og det er vel kun to av filmene i trilogiene som ikke har karakteren 10 i min bok. Two Towers og Return of the Jedi har begge har ni.

Men når reisen dit så og si var et eneste stort gjesp, ble det for tamt for min del. Jeg sier ikke at LOTR er et stort makkverk; for filmene inneholder noen gode krigssekvenser, nydelig musikk og god kameraføring - men jeg ble ikke like oppslukt som jeg forventet.

Eneste jeg misliker med LOTR er Elijah Wood. *grøss*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...