Dorian Gray Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Hvilken film skal jeg se av A eller B, folkens? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Guess the artist! Dorian Gray, du skal se film B. Endret 4. desember 2009 av toro2 Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Stallone. Er forøvrig 110% enig i at du burde se B! Endret 4. desember 2009 av Jonas2k Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Oi, Skavlan fikk selveste Dolph Lundgren til å felle en tåre. Ikke verst. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Fantastisk jobb av Skavlan i dag. Også herlig å få nok en av mine fordommer blåst ut av luften, da Shakira virket som en utrolig oppegående person, med fine perspektiv og gode filosofikunnskaper. Makan til kontraster av å høre henne snakke og så se henne opptre og ukke og stønne seg, men Skavlan var jo flink til å påpeke dette både om henne og Dolph. Og fantastisk kommentar, "I can't believe I'm sitting here with She-Wolf and He-Man" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Aldri vært fan av Skavlan, men denne episoden skal jeg få med meg(i reprise selvsagt) Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Kul Skavla-episode i dag ja... Hører på Shakira nå jeg... Mye fett her: http://hypem.com/#/search/shakira%20she%20wolf/1/ Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 John Hillcoat (The Proposition, 2005) ute med ny film: http://www.imdb.com/title/tt0898367/ Ser lovende ut. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Aldri vært fan av Skavlan, men denne episoden skal jeg få med meg(i reprise selvsagt) Syntes han er veldig flink, har fått mer og mer sans for han (var ikke så begeistret i starten). Karen kunne klart å slenge med leppa om moren til noen uten at man ble fornærmet. Han var flink med Dolph, fikk halt ut en rørende historie fra ham. Samt at "brytekampen" deres var jo herlig og vi fikk et noenlunde svar på hvem som ville vunnet mellom han og Sly Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Er nok pågrunn av tidligere Skavlan at jeg ikke ser det programmet. Ble for mange direkte tåpelige spørsmål. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Syntes han er veldig flink, har fått mer og mer sans for han (var ikke så begeistret i starten). Karen kunne klart å slenge med leppa om moren til noen uten at man ble fornærmet. Han var flink med Dolph, fikk halt ut en rørende historie fra ham. Samt at "brytekampen" deres var jo herlig og vi fikk et noenlunde svar på hvem som ville vunnet mellom han og Sly Kanskje litt off topic, men jeg støtter deg her. Dyktig programleder. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Syntes han er veldig flink, har fått mer og mer sans for han (var ikke så begeistret i starten). Tyder på at du blir eldre kanskje? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 John Hillcoat (The Proposition, 2005) ute med ny film: http://www.imdb.com/title/tt0898367/ Ser lovende ut. Hah! Hvor har du vært det siste året? ^^ Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Tyder på at du blir eldre kanskje? Det er mye som har endret seg ved at jeg blir eldre, men dette var ikke det. I starten så jeg kun bruddstykker av Skavlan og var påvirket av andres kritikk. Det var ikke stort annet enn fordommer. Hadde jeg sett et helt program den gang ville nok det falt i smak også da Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 John Hillcoat (The Proposition, 2005) ute med ny film: http://www.imdb.com/title/tt0898367/ Ser lovende ut. Vært ganske mye snakk om den på forumet. Er vel et halvt år siden Montag opprettet en tråd eller noe. Men ja, skal ikke gni det inn. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Hah! Hvor har du vært det siste året? ^^ Her blant annet. Old news eller ei, den ser i hvert fall bra ut. Sett den forresten? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Da har visst Spielberg droppet å lage nyversjon av Harvey. Selv Tom Hanks turde ikke ta på seg å fylle skoene som tidenes beste skuespiller James Stewart i sin tid fylte. Syntes den filmen holder seg ekstremt godt, fantastisk magi med god dæsj av Hotell i Særklase-type situasjoner. Og så har den jo Stewart, samt den beste kaninen noensinne funnet sin vei til film. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Harvey er en flott film, og en av de som overrasket meg meget positivt. Litt sånn som med All About Eve, da jeg tenkte "ahh.. den der ser litt kjedelig ut" og derfor fikk den stå urørt i hyllen i 1,5 år eller noe sånt. Men den var jo faktisk meget bra, minnet meg ganske om Sunset Blvd. Ellers så har jeg vært "flink gutt" (dvs sett film), men det har gått på bekostning av en oppgave jeg må levere neste uke, men men. Anyways, så både Moon og Jungfrukällan i dag. Førstnevnte en meget stilig og vellagd sci-fi på et lite budsjett og sistnevnte en i rekken av mitt forsøk på å se alle de "kjente" av Bergman. Forøvrig en god film, men er langt unna eksempelvis Det Sjunde Inseglet, men det er da en av favorittfilmene mine, så skal litt til å toppe den. Endret 4. desember 2009 av Xtra Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Sønnen til David Bowie startet bra med sin første full-feature film ja, Moon var bunnsolid den Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Er dette deg, tjalla? http://montages.no/larsole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå