Jonas2k Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Må si meg enig med alle over, The Deer Hunter er mye bedre enn Shawshank. Kommer an på, gjennomsnittlig så tror jeg folk liker bedre Shawshank, både foreldrene mine og besteforeldrene mine forguder den. Dette var min mening, ingen påstand om at flertallet mener det samme som meg. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Må si meg enig med Cuneax i at Shawshank er en bedre film en Deer Hunter. Men misforstå meg rett, Deer Hunter er også en svært god film Born on the 4th of July har jeg faktisk ikke sett, noe som sikkert støtter tjallas hypotese. Lenke til kommentar
S. Vega Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg mistenker at hvis jeg hadde sett Deer Hunter igjen i dag, ville jeg stått igjen med to filmer jeg liker Er jo tross alt en del år siden jeg så den. Så hvorfor kalle den uinteressant? Deer Hunter tar all oppmerksomheten fra den "fantastiske" Born on the 4th of July. Edit: Min hypotese. Tror vi nesten må sette opp en liste over beste nam'filmer:P Vi har jo mange gode klassikere som f. eks Platoon, The Deer Hunter, (Telles Rambo?), Born on the 4th of July, Full Metal Jacket. Casualities of War etc. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Ble aldri noen veldig stor fan av Deer Hunter. Det er en av de jeg kaller "se to ganger" filmer. Dvs, at når du ser den andre gang så er det mest sansylig mye bedre. Men den siste scenen med Christopher Walke i DH er så vanvittig bra. For min del er det helt klart sluttscenen hvor de ironisk synger "God Bless America", skåler for Nick tett etterfulgt av et av filmhistoriens såreste temamelodier. Knekker sammen hver gang. S. Vega: Vi har en fin listetråd, så bruk den. Skal mekke en liste selv. Endret 4. desember 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Tror vi nesten må sette opp en liste over beste nam'filmer:P Vi har jo mange gode klassikere som f. eks Platoon, The Deer Hunter, (Telles Rambo?), Born on the 4th of July, Full Metal Jacket. Casualities of War etc. Skal vi sette opp en sånn liste, så må Platoon være på toppen, etter min mening Lenke til kommentar
S. Vega Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Tror vi nesten må sette opp en liste over beste nam'filmer:P Vi har jo mange gode klassikere som f. eks Platoon, The Deer Hunter, (Telles Rambo?), Born on the 4th of July, Full Metal Jacket. Casualities of War etc. Skal vi sette opp en sånn liste, så må Platoon være på toppen, etter min mening Amen to that! Lenke til kommentar
S. Vega Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Ble aldri noen veldig stor fan av Deer Hunter. Det er en av de jeg kaller "se to ganger" filmer. Dvs, at når du ser den andre gang så er det mest sansylig mye bedre. Men den siste scenen med Christopher Walke i DH er så vanvittig bra. For min del er det helt klart sluttscenen hvor de ironisk synger "God Bless America", skåler for Nick tett etterfulgt av et av filmhistoriens såreste temamelodier. Knekker sammen hver gang. S. Vega: Vi har en fin listetråd, så bruk den. Skal mekke en liste selv. Ok. Linke når du har fått ordnet ei liste da:) Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Må si meg enig med alle over, The Deer Hunter er mye bedre enn Shawshank. Kommer an på, gjennomsnittlig så tror jeg folk liker bedre Shawshank, både foreldrene mine og besteforeldrene mine forguder den. Dette var min mening, ingen påstand om at flertallet mener det samme som meg. Mente det ikke slik heller. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Da var en liste oppe i listefebertråden. Sleng på deres egne lister. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Da var en liste oppe i listefebertråden. Sleng på deres egne lister. Vi skal jo ha Krig på sjanger-liste-lekene våres etterhvert, også, regner jeg med.. Edit: Forøvrig veldig glad i Deer Hunter og Born on the Fourth of July. Endret 4. desember 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Da var en liste oppe i listefebertråden. Sleng på deres egne lister.Gief link for the lazy. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Da var en liste oppe i listefebertråden. Sleng på deres egne lister.Gief link for the lazy. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&start=3900 Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Da var en liste oppe i listefebertråden. Sleng på deres egne lister.Gief link for the lazy. Se derfor skrev du et innlegg fremfor to museklikk? Endret 4. desember 2009 av Juℓenissen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Segals neste film Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Det der er nok fra klassikern Postal av Uwe Boll. Barnene altså. Ikke Seagal. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Da var en liste oppe i listefebertråden. Sleng på deres egne lister.Gief link for the lazy. Se derfor skrev du et innlegg fremfor to museklikk? Ja. I have my reasons... Bare 1.5 timer søvn før eksamen i dag being one of them... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Noen som har sett Forrest Gump i HD? God kvalitet? Må nesten se den igjen etter å ha sett ett klipp. En av de beste filmene synes nå jeg. http://www.audiovisuelt.no/artikler/varm_o...-vinner/73517/2 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Hvilken versjon av The Exorcist bør jeg se? Finnes vist flere versjoner slik jeg har forstått det. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Noen som har sett Forrest Gump i HD? God kvalitet? Må nesten se den igjen etter å ha sett ett klipp. En av de beste filmene synes nå jeg. http://www.audiovisuelt.no/artikler/varm_o...-vinner/73517/2 Se der ja, gudene svarer. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Hvilken versjon av The Exorcist bør jeg se? Finnes vist flere versjoner slik jeg har forstått det. Den ekte fra 1973 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå