thesinner Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Herregud, Happiness var jo helt sjuk, that's for sure... Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Skal jeg se El laberinto del fauno eller Silence of the Lambs i dag? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Hvis du ikke har sett noen av dem, så ville jeg gått for El laberinto del fauno. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Hvis du ikke har sett noen av dem, så ville jeg gått for El laberinto del fauno. I disagree Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Begge er verdt å få med seg. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Deer Hunter eller Shawshank i dag? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Deer Hunter er nok det jeg ville ha gått for Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Det tror jeg også. Er lenge siden jeg har sett den. Shawshank er ikke så gjennomsett fra min side. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Deer Hunter eller Shawshank i dag? Deer Hunter, synes Shawshank er oppskrytt egentlig Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Må si meg enig med alle over, The Deer Hunter er mye bedre enn Shawshank. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Må si meg enig med alle over, The Deer Hunter er mye bedre enn Shawshank. Kommer an på, gjennomsnittlig så tror jeg folk liker bedre Shawshank, både foreldrene mine og besteforeldrene mine forguder den. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Shawshank er helt klart bedre enn den uinteressante Deer Hunter. Jeg ble svært skuffet av sistnevnte. Lenke til kommentar
S. Vega Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Shawshank er helt klart bedre enn den uinteressante Deer Hunter. Jeg ble svært skuffet av sistnevnte. Jeg føler det motsatt:) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg mistenker at hvis jeg hadde sett Deer Hunter igjen i dag, ville jeg stått igjen med to filmer jeg liker Er jo tross alt en del år siden jeg så den. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Svært gode dramafilmer begge to, så se begge. En perfeksjonering av sjangeren med to gode historier, gode karakterer og ikke minst top notch skuespillere. Den "uinteressante" Deer Hunter ligger nok et lite hestehode foran dog. Endret 4. desember 2009 av tjalla Lenke til kommentar
S. Vega Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg mistenker at hvis jeg hadde sett Deer Hunter igjen i dag, ville jeg stått igjen med to filmer jeg liker Er jo tross alt en del år siden jeg så den. Så hvorfor kalle den uinteressant? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Jeg mistenker at hvis jeg hadde sett Deer Hunter igjen i dag, ville jeg stått igjen med to filmer jeg liker Er jo tross alt en del år siden jeg så den. Så hvorfor kalle den uinteressant? Deer Hunter tar all oppmerksomheten fra den "fantastiske" Born on the 4th of July. Edit: Min hypotese. Endret 4. desember 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Så hvorfor kalle den uinteressant? Fordi det er sånn jeg husker den. Noen som er opp for en "X eller Y?"-tråd? Bare i dag har det kommet tre slike forespørsler i denne tråden. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Kan ikke slike forespørsler forekomme i "Anbefalingstråden"? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Ble aldri noen veldig stor fan av Deer Hunter. Det er en av de jeg kaller "se to ganger" filmer. Dvs, at når du ser den andre gang så er det mest sansylig mye bedre. Men den siste scenen med Christopher Walke i DH er så vanvittig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå