Schneiderlin Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Akuratt ferdig med Pulp Fiction for 2 gang, ca 1 år siden sist jeg så den. 10/10 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Sånn litt for nysgjerrighetens skyld, er det noen som har sett komplette filmografier av regissører her? I så fall hvilke? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Sånn litt for nysgjerrighetens skyld, er det noen som har sett komplette filmografier av regissører her? I så fall hvilke? Kevin Smith og Derren Aronofsky (uten kortfilmer). Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Chris Nolan burde lagd He-Man eller MASK (Mobile Armed Strike Kommand).......da hadde sikkert filmene blitt brukbare. Begge kunne vært originfortellinger.......på 80-tallet hadde de kanskje ikke sfx til en MASK film men dette kan nå bli en realitet , hvem vet Nah, ikke Nolan til noe slikt siden han er veldig ute etter illusjonen av at det kunne funnet sted i en verden veldig lik vår egen. Hans styrker føler jeg ligger andre steder. For MASK ville jeg sagt James McTeigue, John McTiernan eller Justin Lin og for He-Man ville jeg ønsket Kenneth Branagh. Hører så mange lovord om sistnevntes arbeid med Thor-filmen og det er jo bare til å se hvilken rollebesetning han har klart å få fatt i. Portman sa visst ja fordi hun syntes det hørtes helt absurd ut med en regissør som Branagh på en superheltfilm om en tordengud og det rapporteres om at Branagh tar ting til et helt nytt nivå. Veldig spent der. Skarsgaard, Hopkins, Ray Stevenson, Portman, Samuel L. Jackson og Chris Hemsworth er litt av en lineup. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Fin lineup, men skulle nesten hatt Skarsgaard junior i rollen som Thor. Da hadde vi fått både talent og skandinavisk blod til gudehelten. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Sånn litt for nysgjerrighetens skyld, er det noen som har sett komplette filmografier av regissører her? I så fall hvilke? Alfred Hitchcock og Andrej Tarkovskij. Driver med Ingmar Bergman nå. Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Sånn litt for nysgjerrighetens skyld, er det noen som har sett komplette filmografier av regissører her? I så fall hvilke? Alfred Hitchcock og Andrej Tarkovskij. Driver med Ingmar Bergman nå. Alt? Til og med de fra 20-tallet? (edit: glemte at jeg var på et norskt forum) Endret 2. desember 2009 av Crinderman Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Hvordan filmer burde jeg kjøpe? Er så lei av de gamle. Filmer som er kjent for å være jævlig bra. Ellers veit jeg ikke. Forslag? Kva er "gamle" filmar då? Kan liste opp nokre av mine anbefalingar (som du sikkert har sett frå før ) Reservoir Dogs Fight Club Se7en American Beauty Snatch Donnie Darko Saw The Silence of the Lambs Trainspotting Requiem for a Dream Har ikke sett noen av de der jeg. Får sjekke dem ut. Endret 2. desember 2009 av Attityd Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hvem av dem mener du ? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Sånn litt for nysgjerrighetens skyld, er det noen som har sett komplette filmografier av regissører her? I så fall hvilke? Kevin Smith +1, samt jeg var på Carnegie Hall, NY og så An Evening With Kevin Smith. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Sånn litt for nysgjerrighetens skyld, er det noen som har sett komplette filmografier av regissører her? I så fall hvilke?Quentin TarantinoChan-wook Park Harmony Korine Larry Clark Lukas Moodysson Hayao Miyazaki Erik Poppe Bam Margera Darren Aronofsky Guy Ritchie The Wachowski Brothers De neste jeg har et bevisst mål om å se ferdig er: David Lynch Stanley Kubrick Joel & Ethan Coen Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Sånn litt for nysgjerrighetens skyld, er det noen som har sett komplette filmografier av regissører her? I så fall hvilke? Folk som har laget 5 eller flere filmer(jeg teller ikke med dokumentarer): Martin Scorsese (20) Coen bros. (13) Orson Welles (12) Hayao Miyazaki (10) Andrei Tarkovsky (8) Quentin Tarantino (7) Frank Darabont (5) (Terrence Malick har bare laget 4) Den eneste jeg har igjen av Jarmusch er den fra i år og den eneste jeg har ighen i Jacsos er Meet the Feebles. Har 2 igjen i filmografien til Cronenberg (Fast Company og Crimes of the Future) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hvem av dem mener du ? Hitchcock er vel den eneste som lagde noe på 20-tallet av de der. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Fyrer opp Moon på blu-ray nå. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Hvem av dem mener du ? Hitchcock er vel den eneste som lagde noe på 20-tallet av de der. Åja,jeg mistforstod. Trudde han mente alle 20 filmene. Ja jeg har sett alle fra 20 tallet også som var untatt number13 og always tell your wife,men de blei vel aldri offisielle eller 100 prosent ferdig ? Endret 2. desember 2009 av spetwols Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Cameron på TV2 nå. (Intervju på 60 Minutes) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Fyrer opp Moon på blu-ray nå. Hva synes du? Jeg fant den veldig engasjerende. Skikkelig bra film. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Sånn litt for nysgjerrighetens skyld, er det noen som har sett komplette filmografier av regissører her? I så fall hvilke? Har sett alle av Trey Parker/Matt Stone og George Lucas, iallefall alt som det gikk an å få tak i. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hvordan ligger det egentlig an med Justice League? Lenke til kommentar
Pocketism Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Har spilt av Blu-Rayen uten problemer på PC. Noen andre her som har problemer med å spille av La Haine på en PC? Eg fekk spelt av HD DVDen, gjekk heilt fint. Hm, jeg har fortsatt problemer med å spille av mine to, ja 2, DVD kopier av La Haine på PC'n min. Altså, de funker, men det kommer bare støy på skjermen. Kjøpte to kopier da jeg trodde det kunne være en feil med den første, men neida. Ingen av de funker, og nei, det har ikke noe med CD/DVD spilleren min, har prøvd to forskjellige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå