€uropa Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det er greit, men det så så dumt ut da de fløy ut av vinduet. Det virket useriøst på meg. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg kan skjønne at du synes det var litt dumt. Det bryter veldig med resten av filmen. Første gangen jeg så det tenkte jeg WTF! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Men til filmens forsvar, må jeg si at den er veldig god. Det er min egen feil at jeg lar meg irritere av småting. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Så nettopp Låt Den Rätte Komma In, fantastisk film! Dette var noe annet enn Twillight Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Så nettopp Låt Den Rätte Komma In, fantastisk film! Dette var noe annet enn Twillight Hehe, skal ikkje så mykje til for å slå Twilight heller da Men ja - Låt den rätte komma in er ein grei film det, synest handlinga er litt svak, men måten dei framstiller vampyren på er fenomenal. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Jeg kan ikke hukse det dere skriver om Slumdog Millionaire i det hele tatt. Kanskje den var litt kjedelig likevel. Endret 2. desember 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ikke mye oppstyr om Luftslottet som sprenges gitt. Tenkte jeg skulle se den i kveld jeg. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg kan ikke hukse det dere skriver om Slumdog Millionaire i det hele tatt. Kanskje den var litt kjedelig likevel. Jeg syntes også den var kjedelig i starten, man blir presentert for Jamal som blir torturert, deretter for masse tilbakeblikk man ikke ser sammenhengen i. Men det tar seg opp utover filmen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Neida, husker mange deler av filmen godt. Men det dere snakker om her kan jeg virkelig ikke huske. Endret 2. desember 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hvordan filmer burde jeg kjøpe? Er så lei av de gamle. Filmer som er kjent for å være jævlig bra. Ellers veit jeg ikke. Forslag? Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hvordan filmer burde jeg kjøpe? Er så lei av de gamle. Filmer som er kjent for å være jævlig bra. Ellers veit jeg ikke. Forslag? Kva er "gamle" filmar då? Kan liste opp nokre av mine anbefalingar (som du sikkert har sett frå før ) Reservoir Dogs Fight Club Se7en American Beauty Snatch Donnie Darko Saw The Silence of the Lambs Trainspotting Requiem for a Dream Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Neida, husker mange deler av filmen godt. Men det dere snakker om her kan jeg virkelig ikke huske. Det var fantasien til Jamal før slaget på dette møtet: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Zarac: Jeg tror det der var klippet vekk i den versjonen jeg så. Kan virkelig ikke huske det der, selv etter å ha sett klippet (related videos). Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Noen som har noen Blu-Ray filmer de varmt kan anbefale? Vurderer å bestille et par fra statene nå. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Noen som har noen Blu-Ray filmer de varmt kan anbefale? Vurderer å bestille et par fra statene nå. Har ikke sett den enda, men jeg kjøpte Final Fantasy 7 på BD. Har troen på den. Underworld Evolution var veldig kul og Nightmare Before Christmas var også ganske festlig. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ikke mye oppstyr om Luftslottet som sprenges gitt. Tenkte jeg skulle se den i kveld jeg. Har en date med frk. Salander i dag jeg også. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Noen som har noen Blu-Ray filmer de varmt kan anbefale? Vurderer å bestille et par fra statene nå. Filmer som utnytter formatet tilstrekkelig? Begge Transformers-filmene, Troia, Iron Man, Van Helsing, Wanted, for eksempel. Jeg har ikke sett noen av filmene, men er det tilfeldig at Salander rimer på Valander? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Noen som har noen Blu-Ray filmer de varmt kan anbefale? Vurderer å bestille et par fra statene nå. "Blade Runner" ser ikke akkurat stygg ut på BD. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Men til filmens forsvar, må jeg si at den er veldig god. Det er min egen feil at jeg lar meg irritere av småting. Den var god, men ikke 8 Oscar god. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Noen som har noen Blu-Ray filmer de varmt kan anbefale? Vurderer å bestille et par fra statene nå. Filmer som utnytter formatet tilstrekkelig? Begge Transformers-filmene, Troia, Iron Man, Van Helsing, Wanted, for eksempel. Jeg har ikke sett noen av filmene, men er det tilfeldig at Salander rimer på Valander? Ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå