Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har jeg også fått sett Twilight. Ganske fornøyelig film det, skjønner ikke alt hatet mot den.

Jeg misliker den bare for at det ikke er noe klimaks. Plutselig så skjedde bare det også var det bare plutselig over. Veldig uinspirerende og den fanget ikke min interesse, men når sant skal sies, så var den ikke SÅ dårlig som alle skal ha den til. Det er mer "kult" å hate den.

Lenke til kommentar
Da har jeg også fått sett Twilight. Ganske fornøyelig film det, skjønner ikke alt hatet mot den.

Det er nok flere grunner, blant annet det som Batnobbit nevner om at de første filmene i veldig stor grad bygger mot et større klimaks i film nummer 4. Det hjelper heller ikke at vampyrene er følsom, kan være ute om dagen og for det meste ikke spiser folk, noe som er annerledes. Og som vi alle vet så hater folk at ting er annerledes. Når hovedpersonen er en kjekk ung mann som jenter faller for så er det ganske forståelig at folk misliker den, men det skal være sagt at de fleste som misliker Twilight aldri så den. 2fast2furious-syndromet.

Lenke til kommentar
Det hjelper heller ikke at vampyrene er følsom, kan være ute om dagen og for det meste ikke spiser folk, noe som er annerledes. Og som vi alle vet så hater folk at ting er annerledes.

 

De fleste likte da Martin, han spiste en del folk, men allikevel.

 

Har ikke sett filmene, men fra hva jeg har forstått så syns mange at det er en dum kjærlighetsfilm med dårlig historie og skuespill. Jeg kan jo ikke kommentere på dette selv selvfølgelig. Kan godt hende det er en fantastisk film, men da er det er fantastidsk film jeg holder meg langt unna :!:

Lenke til kommentar
Det hjelper heller ikke at vampyrene er følsom, kan være ute om dagen og for det meste ikke spiser folk, noe som er annerledes. Og som vi alle vet så hater folk at ting er annerledes.

 

De fleste likte da Martin, han spiste en del folk, men allikevel.

 

Har ikke sett filmene, men fra hva jeg har forstått så syns mange at det er en dum kjærlighetsfilm med dårlig historie og skuespill. Jeg kan jo ikke kommentere på dette selv selvfølgelig. Kan godt hende det er en fantastisk film, men da er det er fantastidsk film jeg holder meg langt unna :!:

Cuneax, Dotten og jeg likte den, og vi skrev alle anmeldelser som man kan søke seg frem til i Mini-anmeldelse-tråden. Hvis du vurderer det så ville jeg heller lest anmeldelsene våre, og ikke de som er litt mer forutinntatt til hva filmer burde være. Personlig bryr jeg meg ikke om zombier løper eller går sakte, jeg bryr meg ikke om vampyrer kan komme inn i huset ditt uten å bli invitert, osv. Det viktigste er at filmen underholder, ikke at den følger vilkårlige regler for hva ting burde eller ikke burde være.

Lenke til kommentar

Reservoir dogs. Klarer heller ikke her å bli særlig begeistret for Tarantino. Alt for mye dialog, ja til tider bra og velspilt, men det blir for mye for meg rett og slett. Hva skjer med vold? Er dette så sykt interessant? Det gir meg så utrolig lite å se slike voldscener som man finner i Tarantinos filmer. Storyen synes jeg heller ikke var spesielt spennende og rører ikke ved meg på noen som helst måte.

Lenke til kommentar
Reservoir dogs. Klarer heller ikke her å bli særlig begeistret for Tarantino. Alt for mye dialog, ja til tider bra og velspilt, men det blir for mye for meg rett og slett. Hva skjer med vold? Er dette så sykt interessant? Det gir meg så utrolig lite å se slike voldscener som man finner i Tarantinos filmer. Storyen synes jeg heller ikke var spesielt spennende og rører ikke ved meg på noen som helst måte.

 

Se heller Pulp Fiction (1994).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...