DoktorBacon Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Det er jo mange som knytter religion og guder opp til aliens som har besøkt jorda. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Knowing er fin underholdning, Veldig bra på Blu-ray med tanke på lyd. Hva tror dere om en tredje Kill Bill? Er Akuratt ferdig med Part 1 og 2. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hva tror dere om en tredje Kill Bill?Er Akuratt ferdig med Part 1 og 2. Wow, når ble dette kjent? Første gang jeg hører om.. Spennende Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Ikke så lenge siden, i Oktober tror jeg. Now that Inglourious Basterds is out of the way and headed for almost inevitable Oscar nominations, Quentin Tarantino is planning his next move. What is it? Kill Bill Vol. 3. Tydeligvis et Italiensk tv-show han sa dette. Endret 1. desember 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Da har jeg også fått sett Twilight. Ganske fornøyelig film det, skjønner ikke alt hatet mot den. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Da har jeg også fått sett Twilight. Ganske fornøyelig film det, skjønner ikke alt hatet mot den. Jeg misliker den bare for at det ikke er noe klimaks. Plutselig så skjedde bare det også var det bare plutselig over. Veldig uinspirerende og den fanget ikke min interesse, men når sant skal sies, så var den ikke SÅ dårlig som alle skal ha den til. Det er mer "kult" å hate den. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Da har jeg også fått sett Twilight. Ganske fornøyelig film det, skjønner ikke alt hatet mot den. Det er nok flere grunner, blant annet det som Batnobbit nevner om at de første filmene i veldig stor grad bygger mot et større klimaks i film nummer 4. Det hjelper heller ikke at vampyrene er følsom, kan være ute om dagen og for det meste ikke spiser folk, noe som er annerledes. Og som vi alle vet så hater folk at ting er annerledes. Når hovedpersonen er en kjekk ung mann som jenter faller for så er det ganske forståelig at folk misliker den, men det skal være sagt at de fleste som misliker Twilight aldri så den. 2fast2furious-syndromet. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 2fast2furious så jeg dessverre. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ikke så lenge siden, i Oktober tror jeg. Nei, det er flere år siden. Har også vært snakk om en 4. del. Nå som Tarantino nettopp er ferdig med en film, er det tydligvis tilbake til å spre rykter om alle filmene som "kommer en gang". Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Det hjelper heller ikke at vampyrene er følsom, kan være ute om dagen og for det meste ikke spiser folk, noe som er annerledes. Og som vi alle vet så hater folk at ting er annerledes. De fleste likte da Martin, han spiste en del folk, men allikevel. Har ikke sett filmene, men fra hva jeg har forstått så syns mange at det er en dum kjærlighetsfilm med dårlig historie og skuespill. Jeg kan jo ikke kommentere på dette selv selvfølgelig. Kan godt hende det er en fantastisk film, men da er det er fantastidsk film jeg holder meg langt unna :!: Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Da har jeg også fått sett Twilight. Ganske fornøyelig film det, skjønner ikke alt hatet mot den. Superspeed, tankelesing, fremtidssyn. Det passet bare ikke inn etter min mening. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Kan godt hende det er en fantastisk film, men da er det er fantastidsk film jeg holder meg langt unna :!: Jeg holder meg også langt unna denne fantastiske filmen. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Føkk, neste gong eg ser Twilight på BD til under £10 vert det kjøp. Noko må det vera som får piggane ut på folk på denne måten. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Da blir det kinotur på Søndag for å se filmen "2012", er det noen som har anbefalinger til "beste" kinosal for denne filmen førstkommende Søndag? Ettersom den ikke vises på storsalen på Colosseum så er jeg litt usikker på hva annet som er bra Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ringen uten tvil. Samme om den hadde blitt vist i sal 1 på Colosseum eller ikke. Jeg har ikke sett kinofilmer andre steder enn Ringen siden den åpnet. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Da blir det min første tur til Ringen kino Ser at filmen også sendes på Sal 3 (Deluxe), noen som har noen formeninger om denne? Verdt de få ekstra kronene? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Det hjelper heller ikke at vampyrene er følsom, kan være ute om dagen og for det meste ikke spiser folk, noe som er annerledes. Og som vi alle vet så hater folk at ting er annerledes. De fleste likte da Martin, han spiste en del folk, men allikevel. Har ikke sett filmene, men fra hva jeg har forstått så syns mange at det er en dum kjærlighetsfilm med dårlig historie og skuespill. Jeg kan jo ikke kommentere på dette selv selvfølgelig. Kan godt hende det er en fantastisk film, men da er det er fantastidsk film jeg holder meg langt unna :!: Cuneax, Dotten og jeg likte den, og vi skrev alle anmeldelser som man kan søke seg frem til i Mini-anmeldelse-tråden. Hvis du vurderer det så ville jeg heller lest anmeldelsene våre, og ikke de som er litt mer forutinntatt til hva filmer burde være. Personlig bryr jeg meg ikke om zombier løper eller går sakte, jeg bryr meg ikke om vampyrer kan komme inn i huset ditt uten å bli invitert, osv. Det viktigste er at filmen underholder, ikke at den følger vilkårlige regler for hva ting burde eller ikke burde være. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Reservoir dogs. Klarer heller ikke her å bli særlig begeistret for Tarantino. Alt for mye dialog, ja til tider bra og velspilt, men det blir for mye for meg rett og slett. Hva skjer med vold? Er dette så sykt interessant? Det gir meg så utrolig lite å se slike voldscener som man finner i Tarantinos filmer. Storyen synes jeg heller ikke var spesielt spennende og rører ikke ved meg på noen som helst måte. Lenke til kommentar
S. Vega Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Reservoir dogs. Klarer heller ikke her å bli særlig begeistret for Tarantino. Alt for mye dialog, ja til tider bra og velspilt, men det blir for mye for meg rett og slett. Hva skjer med vold? Er dette så sykt interessant? Det gir meg så utrolig lite å se slike voldscener som man finner i Tarantinos filmer. Storyen synes jeg heller ikke var spesielt spennende og rører ikke ved meg på noen som helst måte. Se heller Pulp Fiction (1994). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå